دانلود کاربرد ملات پلیمری در افزایش دوام نمونه های دورپیچ شده با ورق های GFRP در ناحیه ی جزر و مدی خلیج فارس فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود کاربرد ملات پلیمری در افزایش دوام نمونه های دورپیچ شده با ورق های GFRP در ناحیه ی جزر و مدی خلیج فارس فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود کاربرد ملات پلیمری در افزایش دوام نمونه های دورپیچ شده با ورق های GFRP در ناحیه ی جزر و مدی خلیج فارس فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود کاربرد ملات پلیمری در افزایش دوام نمونه های دورپیچ شده با ورق های GFRP در ناحیه ی جزر و مدی خلیج فارس فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود کاربرد ملات پلیمری در افزایش دوام نمونه های دورپیچ شده با ورق های GFRP در ناحیه ی جزر و مدی خلیج فارس فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس ملی کاربرد کامپوزیت ها در صنعت ساخت

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله بررسی اثر پوشش ملات پلیمری در افزایش دوام ورق های GFRP در نمونه های دورپیچ شده با آن ها در ناحیه ی جزر و مدی خلیج فارس است. بدین منظور از محیط شبیه ساز دریایی مشابه با محیط دریایی جنوب ایران استفاده شد. محیط مورد مطالعه موجب کاهش مقاومت نهایی به میزان41%و34% به ترتیب در نمونه های دورپیچ شده با یک و دو لایه ورق GFRP شده است. به منظور افزایش دوام ورق ها، ملات پلیمری روی سطح آن ها اجرا شد. پوشش پلیمری موجب افزایش مقاومت نهایی نمونه های دورپیچ شده با یک و دو لایه GFRP به ترتیب به میزان 5/4%و4/7% و کاهش کرنش نهایی به میزان 7/8%و8/6% در مقایسه با نمونه های مشابه قرار گرفته در محیط دریایی بدون پوشش محافظ شده است. همچنین محیط دریایی بر میزان مقاومت چسبندگی ملات پلیمری به سطح ورق ها تأثیر قابل ملاحظه ای نداشته است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.