دانلود مقاله بررسی پارامترهای اثر گذار بر بخش و انتقال غلظت در رودخانه ها با استفاده از مدل MIKE11 فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی پارامترهای اثر گذار بر بخش و انتقال غلظت در رودخانه ها با استفاده از مدل MIKE11 فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی پارامترهای اثر گذار بر بخش و انتقال غلظت در رودخانه ها با استفاده از مدل MIKE11 فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی پارامترهای اثر گذار بر بخش و انتقال غلظت در رودخانه ها با استفاده از مدل MIKE11 فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی پارامترهای اثر گذار بر بخش و انتقال غلظت در رودخانه ها با استفاده از مدل MIKE11 فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: پنجمین کنفرانس هیدرولیک ایران

تعداد صفحات: 9

چکیده:

در سالهای اخیر مساله آلودگی و کنترل آلوده کننده های رودخانه ها از اهمیت فراوانی برخردار شده است. برای کنترل موثر آلودگی در رودخانه ها، لازم است فرآیندهای اختلاط و انتقال آلودگی مورد بررسی قرار گیرند. برای رسیدن به این هدف مدلهایی برای تحلیل پارامترهای جریان، کیفیت آب و سایر پارامترهای فرایند اختلاط و انتقال وجود دارد. در این مقاله پارامترهای اثر گذار بر فرآیند پخش و انتقال یک بعدی پسابهای آلاینده در رودخانه با استفاده از مدل MIKE11 مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. ملاحظه گردید که اگر آلاینده از یک منبع بدون تغییرات زمانی(به طور پیوسته) به درون رودخانه وارد گردد ضریب پخش طولی تاثیری در نتایج مدل نخواهد داشت و آلاینده فقط با غلظت اشباع توسط جریان به سمت پایین دست منتقل می گردد و پخش طولی هنگامی اهمیت پیدا می کند که آلاینده از یک منبع دارای تغییرات سریع به رودخانه وارد گردد. علاوه بر این ملاحظهگردید که نتایج حاصل از هیدرودینامیک مساله به شدت بر نتایج مدل پخش و انتقال تاثیر داشته و قبل از حل نعادلات حاکم پخش و انتقال باید تا جای امکان مدل هیدرودینامیک مساله به خوبی کالیبره گردد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.