دانلود بررسی عوامل مهم در ایجاد ارتباط روشن، متقاعدسازی و شکستن مقاومت در کودکان خیابانی word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود بررسی عوامل مهم در ایجاد ارتباط روشن، متقاعدسازی و شکستن مقاومت در کودکان خیابانی word دارای 171 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی عوامل مهم در ایجاد ارتباط روشن، متقاعدسازی و شکستن مقاومت در کودکان خیابانی word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

مقدمه
انسان در نتیجه فرآیند اجتماعی شدن، برخی از مهارتهای ارتباط بین فردی را کسب میکند. اما سطح عملکرد او در این مهارتها را می‌توان بهبود بخشید. هرفردی، برای آنکه در روابط انسانی خود فهمیده‌تر؛ مودبتر، صمیمی‌تر، بیریاتر، آزاد اندیش‌تر، صریح‌تر و عینی‌تر رفتار کند، از ظرفیت بالایی برخوردار است. ارتباط سبب می‌شود که انسان دربارهء نیازها و شرایط محیط زندگی خودش، اطلاعات لازم را بدست آورد. کنش‌های متقابل و هماهنگی با محیط نیز با تبادل اطلاعات ساده می‌شوند. ارتباط، از طریق پیامهای خود، مجراهای نفوذ بر محیط را آماده می‌کند و متقابلاً از طریق پس خورد پیامها، اطلاعات مروبط به عکس العمل های محیط و نیاز های متغیر آن را به سیستم می‌رساند. اندیشمندانی چون ارسطو، گربنر هدف اصلی ارتباط را تاثیر گذاری بر مخاطبان معرفی می کند.
اصولاًمددکاران و کسانی که با کودکان خیابانی در ارتباط می باشنداز این موضوع شکایت می کنند که نمی توانندبا این کودکان ارتباط موثری برقرار کنند و اطمینان آنها را جلب کنندو کمک کنند تا از بحران ها جان سالم به در برند.
ما بواسطه این پژوهش و به کمک مجموعه مستحکمی از دانش نظری، الگوی مناسب و فرصتهای تجربه شخصی، می توانیم فرایند انسان کاملتر شدن را تا حد زیادی تسریع نماییم. و سعی برآن داریم تا بتوانیم ارتباط موثر و بهتری را با کودکان خیابان برقرار کنیم تا بدین طریق در راستای اهداف خود کمک شایانی به مدد کاران و این کودکان کرده باشیم.
 در این پژوهش پس از بیان مسئله و اهداف و اهمیت موضوع ارتباط با کودکان خیابانی به پیشینه و تاریخچه پیدایش آنها می‌پردازیم و همچنین تاملی بر نظریه های ارتباط می کنیم و راهکارهای مفیدی را برای ایجاد ارتباط موثر با این کودکان عنوان می‌کنیم و سپس در بخش سوم به وسیله پرسشنامه و مصاحبه به جایگاه عملی می‌رسیم و نتیجهگیری حاصل از این پژوهش را عنوان خواهیم کرد.


فهرست

چکیده   
فصل اول: مقدمه پژوهش   
مقدمه   
بیان مسئله   
هدف تحقیق   
برای چه تحقیق   
اهمیت و ضرورت تحقیق   
تعاریف نظری   
تعاریف عملیاتی   
فصل دوم: پیشینه پژوهش   
مقدمه   
تعارف کودکان کار و خیابانی   
خصوصیات کودکان خیابانی   
ساختار اجتماعی کودکان خیابانی   
ویژگیهای روانی و اجتماعی کودکان خیابانی   
علل پیدایش کودکان خیابانی   
معرفی انجمن حمایت از حقوق کودکان    
ارتباط چیست   
شناخت فراگرد   
مدلهای فراگرد ارتباط   
هدف از برقراری ارتباط چیست   
مبانی ارتباط اثربخش   
موانع ارتباطی   
مهارتهای روابط انسانی   
مراحل بهبود ارتباط   
نظریه نیاز و ارتباط مؤثر   
مبانی خاص نظری در تدوین پرسشنامه جهت انتخاب مددکاران برتر   
مدل ارتباطی سیستمهای «سازش‌پذیر» فرهنگی هستی‌گرا   
مدل ارتباطی گربنر   
مدل ارتباطی N.L.P   
راپورت یا رابطه مؤثر   
برقراری ارتباط روشن   
متقاعد سازی   
روبرو شدن با مقاومت   
فصل سوم: روش پژوهش   
مقدمه   
مراحل تحقیق   
جامعه آماری   
نمونه و روش نمونه‌گیری   
ابزار اندازه‌گیری   
روش جمع‌آوری اطلاعات   
روش آماری   
پرسشنامه‌ها   
فصل چهارم: نتایج یافته های پژوهش   
مقدمه   
نتایج حاصل از مصاحبه با کودکان   
نتایج بخش اول پرسشنامه در زمینه برقراری ارتباط روشن با کودک   
نتایج بخش دوم پرسشنامه در زمینه متقاعدکردن کودک   
نتایج بخش سوم پرسشنامه در زمینه شکستن مقاومت کودک   
فصل پنجم: بحث   
بحث   
مقایسه با پژوهش خانه کودک شوش    
محدودیتهای پژوهش   
پیشنهادات پژوهش   
منابع    
پیوست

 

منابع
 
منابع فارسی
1-جورج ریکی ال، کریستیانی توزاس، (1381) روان شناسی مشاوره: نظریه‌ها، اهداف و فرایندهای مشاوره و روان درمانگری / ترجمه رضا فلاحتی؛ تهران انتشارات رشد.
2-گلدارد، کاترین، گلدارد، دیوید (1382) راهنمای عملی در مشاوره با کودکان / ترجمه، مینوپرنیانی تهران انتشارات رشد 1382
3-حسین نژاد، محمد (1342) مفاهیم و کاربردها در مشاوره با کودکان انتشارات اسپندهنر (1381)
4-برکو، ژی ام، ولوین آندرودی، ولوین، دارلین آر (1953) مدیریت ارتباطات: فردی و عمومی / ترجمه سید محمد اعرابی و داود ایزدی تهران (1382)
5-بولتون، رابرت (1381) روانشناسی روابط اجتماعی / ترجمه حمیدرضا سهرابی و افسانه حیات روشنایی انتشارات رشد
6-محسنیان راد، مهدی، (1324) ارتباط شناسی انسانی میان فردی، گروهی، جمعی) انتشارات سروش چاپ پنجم 1382
7-محسنیان راد، مهدی (1355) ارتباطات انسانی / انتشارات دانشگاه تهران
8-محسنیان راد، مهدی (1356) ارتباطات انسانی / انتشارات دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی
9-محسنیان راد، مهدی (1359) روشهای تحقیق میدانی در علوم
10-محسنیان راد، مهدی (1365) ارتباطات غیرکلامی، سهمی از ارتباطات انسانی تهران دانشگاه علامه طباطبائی
11-میرسپاسی، ناصر (1383) مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار
12-کاشفی، مجتبی / توجه به بهبود ارتباطات در یک سازمان موجب سازندگی است / تهران نشریه اداره کنترولر ارتش شماره 45
13-ریچاردسون، جری معجزه ارتباط و ان ال پی / ترجمه مهدی قراچه داغی
14-دیلتیس، روبرت، 1377، ارتباط موثر و موفقیت قطعی با ان.ال.پی/ ترجمه دکتر سید رضا جمالیان بهار
15-آریان پور، امیرحسین (1342) زمینه جامعه شناسی، اقتباس از آگ پرن و نیم کف، تهران، انتشارات فرانکلین
16-آریان پور کاشانی، عباس (1362) فرهنگ کامل انگلیسی و فارسی (پنج جلد) تهران انتشارات امیرکبیر
17-باطنی، محمدرضا (1349) زبان و نظریه ارتباط مجله سخن سال 22 شماره 10
18-کول، کریس، 1382، کلید طلایی ارتباطات / ترجمه محمدرضا آل یاسین چاپ دهم
19-اکونور، ژوزف – سیمور، جان، 1375، برنامه ریزی عصبی – کلامی ان ال پی: روانشناسی جدید شخصیت موفق / ترجمه مهدی قراچه داغی – تهران: نشر البرز
20-فرگاس، جوزف پی، 1373، روانشناسی تعامل اجتماعی رفتار میان فردی / ترجمه خشایار بیکی، مهرداد فیروزبخت، چاپ اول زمستان، انتشارات ابجد
21-میلر، جرج، 1368، روانشناسی و ارتباط / ترجمه محمدرضا طالبی نژاد نشر دانشگاه تهران چاپ اول
22- انجمن حمایت از کودکان کار و خیابانی 1383
23-خانه سبز 1379

منابع پایان نامه
1-مومنی، فاطمه، 1382، بررسی ویژگیهای روانی کودکان خیابانی در تهران، کارشناسی ارشد
2-هاشمی. ژینوس، 1344 کار کودکان پایان نامه کارشناسی ارشد
3-تندرونالیکا شوی (1377) بررسی اوضاع کودکان خیابانی در سطح مناطق بیست گانه تهران پایان نامه کارشناسی

منابع اینترنتی
1-    WWW.Iran street children.com
2-    WWW.Sprc.org
3-    WWW.Hami.com
منابع انگلیسی
1.Pamela Butler, as noted in Robert McGarvey (Talk Yourself Up,) USA ir Magazine (March 1990)
2.Gail Dusa, as noted in McGarvey
3.Bernie zilbergeld, as noted in McGrarvey
4.GORDON, T. (1974). T.E.T: Teacher effectiveness training Newyork. Mckay
5.ROGERS, G.R (1957) The necessary and sufficient conditions of theraneutic personality change jouind of consulting psychology
6.ROGERS, C.R (1961) on becoming a person. Boston: Haughton Mifflin.
7.Geldard D.(1993) Basic Personal Counselling 2nd edition. Sydney: Prenticer-Hall.
8.Berlo, David (1960) The Process of communication. Michigan state university Newyork: Rinehart and Winston.
9. Lasswell, Harold. D., (1927) Propagunda Technic in the word War< new york: Knopf
10. Lasswell, Harold. D., (1948) The structure and function of communications in society, In Bryson Lyman (ed) The communication of Ideas, Nweyork: Harper
11. Claude E. and weaver, warren, (1949) the Mathematical theory of communication. University of Ilinois press.
12.Gerbner, G., (1956) (Toward a General of Communication Audio Sielal commiunication of Review, No.4
13. Gerbner, G, (1964) on content Analysis and Critical Research in MassCommunication, In Dexter, L.A and white D.M. (eds). People society and Mass Communication, New york: The free press
14. Miller.G. communication and communication systems (Home wood llinis D Irdin, Inc. 1967)
15. RIGERS, G.R and STEVENS,. B. (1971). Person to person problem of being human. Newyork: Pocket Boks.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.