دانلود مقاله ارائه مدلی جهت بررسی ارتباط مدیریت دانش مشتری و رضایت مشتری با عملکردمحصولات جدید با توجه به نقش تعدیل کنندگی پویایی های محیطی فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله ارائه مدلی جهت بررسی ارتباط مدیریت دانش مشتری و رضایت مشتری با عملکردمحصولات جدید با توجه به نقش تعدیل کنندگی پویایی های محیطی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارائه مدلی جهت بررسی ارتباط مدیریت دانش مشتری و رضایت مشتری با عملکردمحصولات جدید با توجه به نقش تعدیل کنندگی پویایی های محیطی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
زین العابدین رحمانی – استادیار دانشگاه پیام نور بابل
قربانعلی ملک سعدی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، دانشگاه پیام نور بابل
چکیده:
امروزه موفقیت محصولات جدید به میزان زیادی تحت تاثیر رضایتمندی مشتری از محصول، مدیریت دانش مشتری وعوامل بیرونی دخیل در این امر قرار می گیرد. هدف از انجام این پزوهش ارائه مدلی جامع در زمینه موضوع مورد مطالعه است. پس از مطالعه مقالات داخلی و خارجی متعدد و بررسی ادبیات مربوط به موضوع در زمینه مورد نظر، مدلی ارائه گردید که بخوبی نشان دهنده ارتباط عوامل تاثیر گذار است.