دانلود مقاله تاثیر نیروی دراگ بر هیدرودینامیک و ضریب انتقال حرارت در بستر سیال شامل جت گاز با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی CFD فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله تاثیر نیروی دراگ بر هیدرودینامیک و ضریب انتقال حرارت در بستر سیال شامل جت گاز با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی CFD فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تاثیر نیروی دراگ بر هیدرودینامیک و ضریب انتقال حرارت در بستر سیال شامل جت گاز با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی CFD فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش علمی مهندسی فرآیند
تعداد صفحات: 13
نویسنده(ها):
اشکان محصلی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر
سیدحسین حسینی – استادیار عضو هیات علمی داشگاه ملی ایلام
بهروز راعی – مربی پایه 5 عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد ماهشهر
چکیده:
پژوهش در مورد مدل سازی انتقال حرارت در بسترهای سیال به دلیل پیچیدگی آن بسیار محدود شده است. تئوری جنبشی جریان جریان دانه ای ( KTGF ) با موفقیت برای مدل سازی هیدرودینامیکی بسترهای سیال در گذشته انجام شده در حالیکه کاربرد آن در مدل سازی انتقال حرارت به طور گسترده بررسی نشده است. در تحقیق موجود مدل دو سیالی اولرین-اولرین با لحاظ کردن KTGF برای یک راکتور گاز-جامد شامل یک نازل کنار دیواره انجام شده است. ضرایب انتقال حرارت محلی با داده های تجربی برای دو مدل دراگ یعنی Gidaspow و Syamlal- OBrien مقایسه شده است. آنالیز و تحلیل نزدیک دیوار در هر دو مناطق متراکم و رقیق انجام شده است. هر دو مدل دراگ عبور حباب از درون بستر را بخوبی نشان می دهد. مدل Syamlal- OBrien نوسانات محلی بیشتری نسبت به مدل Gidaspow برای ضریب انتقال حرارت پیش بینی می کند ، زیرا مدل Syamlal- OBrien بر اساس سرعت نهایی ذرات توسعه داده شده است .گسترش شبیه سازی برای یک دوره طولانی این امکان را فراهم می سازد که نشان دهیم یک توزیع دوره ای پس از12 ثانیه رخ داده است و ضرایب انتقال حرارت محلی به تدریج کاهش یافته است تا با نتایج تجربی که قبلا تخمین زده شده بود تطابق داشته باشد.