دانلود مقاله بررسی معیار های اجتماعی در تعیین سایت های گردشگری فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی معیار های اجتماعی در تعیین سایت های گردشگری فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی معیار های اجتماعی در تعیین سایت های گردشگری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی معماری، شهرسازی و توسعه پایدار با محوریت از معماری بومی تا شهر پایدار
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
هیرو کریمی – دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی
چکیده:
گردشگری در دنیای امروز یکی از بهترین ابزارهای تعامل و تبادل فرهنگی است . افزایش شمار گردشگران موجب رونق گرفتن کسب و کار وافزایش درآمد شرکتها و موسساتی می شود که ، در این عرصه فعالیت میکنند . توسعه گردشگردی به ویژه در کشورهای کمتر توسعه یافته،عامل موثری برای مقابله با فقر است و موجب افزایش درآمد قشرهای مختلف، کاهش بیکاری و رونق اقتصادی و اجتماعی می شود . انسانپیشرفته امروزی به دلایل متعدد و برای ارضای نیازهای گوناگون خود اقدام به سفر و مسافرت می نماید. در راستای این مسافرت ها، انسان امروزی سعی دارد سری هم به کره ماه بزند ! اقدام و اشتیاق انسان ها به مسافرت، در دنیای کنونی ، صنعتی بزرگ به نام گردشگری را به وجود آورده که منبع درآمد بسیاری از کشورها محسوب می شود؛ به طوری که تعداد گردشگران بین المللی در سال 7002 به 309 میلیون نفر رسیده است . گردشکری پایدارنشات گرفته از توسعه پایدار است . توسعه پایدار از اصول و مبانی پیشرفت اقتصادی، اجتماعی وسیاسی در جهان محسوب میشود. گردشگری،امروزه یکی از مهم ترین ابزار تبادل و تعادل فرهنگی است و سیاحت و گشت و گذار در سرزمین های مختلف از روش های موفق گذراندن اوقات فراغت می باشد . گردشگری ، دوستی و صلح را بین کشورها رواج می دهد و سبب ارتقاء سطح دانش و آگاهی انسان ها می شود. در این مقاله سعی بر تاکید و تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی در انتخاب و تاثیر گردشگری بر فرهنگ و اجتماع، و معرفی معیارهای اجتماعی موثر در انتخاب سایت گردشگری.