دانلود مقاله کاربرد گرمانگری بوسیله اشعه مادون قرمز در یافتن ترکههای آسفالت فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله کاربرد گرمانگری بوسیله اشعه مادون قرمز در یافتن ترکههای آسفالت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله کاربرد گرمانگری بوسیله اشعه مادون قرمز در یافتن ترکههای آسفالت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1387
محل انتشار: چهاردهمین کنفرانس دانشجویان مهندسی عمران سراسر کشور
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
سید محمد امین ندائی – دانشجوی کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه رازی
حدیث السادات ازهر – دانشجوی کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه رازی
چکیده:
در این پژوهش ، مطالعاتی که برای ارزیابی کاربرد گرمانگری بوسیله اشعه مادون قرمز برای یافتن ترک های آسفالت انجام شده است ارائه می شود ، این کار در گذشته عموما بوسیله عکسهای آنالوگی و دیجیتالی که در طیف های مرئی از نور گرفته می شود ، انجام می شد ، وجود سایه ، نور کم ، ترکهای سفید ، و بسیاری دیگر از مشکلات باعث شده که یافتن و تشخیص ترک به صورت مکانیزه انجام بگیرد هدف از انجام این پژوهش آزمودن فرضیه ای ایست که در آن ترکهای آسفالتی تغییراتی در وضعیت سطح ایجاد می کنند و این قابلیت انتشار اشعه در آسفالت ترک خورده باعث می شود که تفاوت دمایی در آسفالت به وجود بیاید و بدین ترتیب دوربین های مادون قرمز تشخیص دهنده ترک ، آن را ثبت می کنند ، این مقاله گرفتن عکس با تکنیکهای سنتی و همچنین دوربین های مادون قرمز را مورد بررسی و مقایسه قرار می دهد . پرامتر های بسیاری در این مقاله مور دبحث قرار گرفته اند که از آنها میتوان به این مورد اشاره کرد انتخاب ناحیه عملکرد اشعه مادون قرمز ، استفاد هاز لنز های مختلف ، نوردهی در طول روز و شب ارزیابی روسازی های موجود ،مقایسه عملکرد مادون قرمز در شب و روز ،مقایسه عملکرد آن در تر و خشک و ;; نتایج نشان می دهد تحت شرایط صحیح عکس برداری با مادون قرمز میتوان نتایج بسیار دقیقی در مورد وضعیت روسازی بدست آورد و تشخیص ترکهایی بسیار کوچک ( با عرضی در حدود 1 یا 2 میلی متر ) را ممکن ساخته که در عمل به وسیله دوربین هی سنتی غیر ممکن است .