دانلود مقاله مقایسه ادراک ریسک مشتریان از روشهای مختلف پرداخت پولی و الکترونیکی (پایانه های پرداخت فروشگاهی) فایل ورد (word)


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مقایسه ادراک ریسک مشتریان از روشهای مختلف پرداخت پولی و الکترونیکی (پایانه های پرداخت فروشگاهی) فایل ورد (word) دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مقایسه ادراک ریسک مشتریان از روشهای مختلف پرداخت پولی و الکترونیکی (پایانه های پرداخت فروشگاهی) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مقایسه ادراک ریسک مشتریان از روشهای مختلف پرداخت پولی و الکترونیکی (پایانه های پرداخت فروشگاهی) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مقایسه ادراک ریسک مشتریان از روشهای مختلف پرداخت پولی و الکترونیکی (پایانه های پرداخت فروشگاهی) فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی

تعداد صفحات: 28

نویسنده(ها):

مجتبی بهرامی – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، کارشناس اداره کل توسعه بازار بانک ملت

چکیده:

موضوع ادراک از ریسک یک ساختار روانشناختی موثر در بازاریابی می باشد. مفهوم ادراک از ریسک در رشته بازاریابی مرتبط با نتایج منفی احتمالی ناشی ازخرید نادرست است هنگامیکه رفتار خرید را بعنوان یک رفتار ارادی مطالعه می کنیم. شکی وجود ندارد که نتیجه مطلوب یک تصمیم خرید ارضای نیاز است و اگر پیامدهای منفی بوجود آیند، ممکن است که دستیابی به سطح رضایت مورد انتظار تحقق نیابد. از این جهت موضوع ادراک از ریسک مصرف کننده کالا/ خدمت در بازاریابی از اهمیت خاصی برخوردار است. در این تحقیق به منظور مقایسه ادراک از ریسک دو روش پرداخت از مدل ترکیبی ادراک از ریسک پیتر و تارپی(1975) که در آن ادراک ریسک بصورت ابعاد فیزیکی، عملکرد، روان جامعه شناختی، مالی و اتلاف وقت مطرح می شود استفاده شده است. در این تحقیق کلیه خریداران شعب مرجع فروشگاههای زنجیره ای شهروند تهران که در آنها به نحو قابل توجهی از کارتهای بانکی جهت خرید کالا استفاده می شود به عنوان جامعه آماری انتخاب شده است و تعداد 200 پرسشنامه کامل و پاسخ داده شده در طی یک ماه از این جامعه آماری بدست آمده است در این ارتباط با استفاده از میانگین داده های بدست آمده برای هر بعد ریسک، ضمن رتبه بندی ابعاد ادراک از ریسک در هر روش پرداخت، به مقایسه ابعاد متناظر پرداخته ایم. همچنین آزمون تی جفتی فی مابین ابعاد متناظر ریسک در دو روش پرداخت انجام شد تا از وجود اختلاف معنی دار بین آنها اطمینان حاصل گردد. نتایج بدست آمده از این تحقیق نشان می دهد که ریسک فیزیکی در پرداخت با پول نقد و نیز ریسکهای مالی و عملکرد در پرداخت روی پایانه های پرداخت فروشگاهی مهمترین ابعاد ادراک از ریسک هستند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.