دانلود مقاله بازاریابی رابطه مند (ارتباط در بازارهای تجاری) فایل ورد (word)


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بازاریابی رابطه مند (ارتباط در بازارهای تجاری) فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بازاریابی رابطه مند (ارتباط در بازارهای تجاری) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بازاریابی رابطه مند (ارتباط در بازارهای تجاری) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بازاریابی رابطه مند (ارتباط در بازارهای تجاری) فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 7
نویسنده(ها):
مریم کریمی –
حسین عیسی زاده –
بهزاد جعفری –

چکیده:
تشدید روزافزون رقابت در عرصه تجارت موجب گردیده که شرکت ها خواستار برخورداری از مشتریانی باشند که علاوه بر حجم خرید بالا ،ارتباطی منسجم و پایدار با عرضه کنندگان داشته باشند.چنین مشتریانی ،منجر به تضمین جریان مستمر فروش محصولات و تقویت جایگاه شرکت در بازار می گردند.آنچه حائز اهمیت است این است که قبل از یافتن چنین مشتریانی و برقراری ارتباط با آنها ،شناخت ماهیت بازارهای تجاری ،ویژگی های مشتریان تجاری و آگاهی از فرایند معاملات در این نوع ارتیاطات برای بازاریان ضروری می باشد.چنین شناختی منجر به درک عمیقتر الزامات مدیریتی گردیده و بازاریابان با درک این الزامات قادر خواهند بود که برنامه ریزی دقیقتری را جهت موفقیت در این بازارها انجام دهند. در این مقاله با نگاهی به تعاریف و پیشینه بازاریابی رابطه مند به ابعاد روابط و استراتژیهای بازاریابی پرداخته و در انتها به ارائه پیشنهادهای برای بهتر شدن روابط تجاری می پردازد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.