دانلود مقاله بازاریابی رابطه مند (ارتباط در بازارهای تجاری) فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بازاریابی رابطه مند (ارتباط در بازارهای تجاری) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بازاریابی رابطه مند (ارتباط در بازارهای تجاری) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 7
نویسنده(ها):
مریم کریمی –
حسین عیسی زاده –
بهزاد جعفری –
چکیده:
تشدید روزافزون رقابت در عرصه تجارت موجب گردیده که شرکت ها خواستار برخورداری از مشتریانی باشند که علاوه بر حجم خرید بالا ،ارتباطی منسجم و پایدار با عرضه کنندگان داشته باشند.چنین مشتریانی ،منجر به تضمین جریان مستمر فروش محصولات و تقویت جایگاه شرکت در بازار می گردند.آنچه حائز اهمیت است این است که قبل از یافتن چنین مشتریانی و برقراری ارتباط با آنها ،شناخت ماهیت بازارهای تجاری ،ویژگی های مشتریان تجاری و آگاهی از فرایند معاملات در این نوع ارتیاطات برای بازاریان ضروری می باشد.چنین شناختی منجر به درک عمیقتر الزامات مدیریتی گردیده و بازاریابان با درک این الزامات قادر خواهند بود که برنامه ریزی دقیقتری را جهت موفقیت در این بازارها انجام دهند. در این مقاله با نگاهی به تعاریف و پیشینه بازاریابی رابطه مند به ابعاد روابط و استراتژیهای بازاریابی پرداخته و در انتها به ارائه پیشنهادهای برای بهتر شدن روابط تجاری می پردازد.