دانلود مقاله اخلاق حرفه ای و مدیریت مشتری در کسب و کار فایل ورد (word)


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اخلاق حرفه ای و مدیریت مشتری در کسب و کار فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اخلاق حرفه ای و مدیریت مشتری در کسب و کار فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اخلاق حرفه ای و مدیریت مشتری در کسب و کار فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اخلاق حرفه ای و مدیریت مشتری در کسب و کار فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
کیوان احمدی – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان
حمید شریعتی – کارشناسی ارشد مدیریت مالی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

چکیده:
سازمان به عنوان شخصیت حقوقی در حیات سازمانی خود با مسائل اخلاقی فراوانی مواجه است. هدف این مقاله بررسی نقش اخلاق حرفه ای بر مدیریت مشتری در کسب و کار در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان می باشد. رهبری اخلاقی و نقشکلیدی آن در شکل دادن به هنجارهای اخلاقی و فرهنگ سازمان از مباحث حائز اهمیت است که می تواند در سودآوری سازمان موثر باشد. برای سنجش این موضوع، مدل مفهومی براساس ادبیات موضوع طراحى شده و ابزار پرسش نامه استفاده شده است. فرضیه های پژوهش به بررسی رابطه بین ابعاد اخلاق حرفه ای و مولفه مدیریت مشتری می پردازد. جامعه ی مورد بررسی شرکتتوزیع نیروی برق استان کردستان بوده و روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی ساده استفاده شده است. در این مقاله مؤلفه هایی مانند مسؤولیت پذیری، تعهد، صداقت، عدالت، قابلیت اعتماد از یک طرف و مدیریت مشتری با بهره گیری ازابزارهای ضریبهمبستگی پیرسون و معادلات ساختاری مورد بحث قرار میگیرند. با توجه به نتایج به دست آمده می توان گفت که مسائل اخلاقی بنگاه ویژگیهائی دارد. آنها بسیار فراگیر هستند و همه ابعاد سازمان را شامل میشوند. در پس هر اقدام و در پی هر تصمیم مدیریتی و هر فعالیت سازمانی، انبوهی از مسائل اخلاقی را میتوان رصد کرد زیرا با حقوق افراد گوناگون چون مشتریان، مالکان، کارکنان و کلیه ذی نفعان ارتباط دارد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.