دانلود مقاله هزینههای چرخه عمر پلهای ساخته شده از دو نوع بتن UHPFRC و NSC در دو منطقه متفاوت از لحاظ شرایط آب و هواییدر تهران و


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله هزینههای چرخه عمر پلهای ساخته شده از دو نوع بتن UHPFRC و NSC در دو منطقه متفاوت از لحاظ شرایط آب و هواییدر تهران و یزد فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله هزینههای چرخه عمر پلهای ساخته شده از دو نوع بتن UHPFRC و NSC در دو منطقه متفاوت از لحاظ شرایط آب و هواییدر تهران و یزد فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله هزینههای چرخه عمر پلهای ساخته شده از دو نوع بتن UHPFRC و NSC در دو منطقه متفاوت از لحاظ شرایط آب و هواییدر تهران و یزد فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله هزینههای چرخه عمر پلهای ساخته شده از دو نوع بتن UHPFRC و NSC در دو منطقه متفاوت از لحاظ شرایط آب و هواییدر تهران و یزد فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنگره ملی مهندسی ساخت و ارزیابی پروژه های عمرانی
تعداد صفحات: 12
چکیده:
در سازه های بتنی مسلح مانند پلهای بزرگ در بزرگراهها و همچنین کف پارکینگها به مقدار زیاد تحت تاثیرنیروهای سایشی ناشی از ترافیک خودروها و خوردگی میباشند، غالبا این نیروها باعث ایجاد ترک در سطح بتن رویهو خوردگی میلگردها و نهایتاٌ منجر به کاهش عملکرد سازهای، افزایش هزینه چرخه عمر و کوتاه شدن چرخه عمر این سازهها میشود. یکی از راه حل های اساسی برای افزایش پایایی و کاهش خرابی در این سازهها و مخصوصاٌ پل-هایی که عرشه آنها در معرض شرایط محیطی سخت و نمک های یخ زدا میباشند استفاده از بتن های الیافی با عملکرد سازه ای بالا (UHPFRC) بجای بتن های معمولی (NSC) است. بتن های UHPFRC با دارا بودن خواصمکانیکی عالی ازقبیل مقاومت فشاری بسیار بالا ( MPa 051 ( و مقاومت کششی زیاد )حدود MPa 01 (؛ بدلیل نفوذپذیری خیلی کم ، دارای دوام بسیار خوب در مقابل شرایط محیطی سخت و تنش های ناشی از یخ زدن آب – شدن میباشند. تحقیقات انجام شده در این پژوهش بر روی پل های ساخته شده از دو نوع بتن NSC و UHPFRC نشان داده است که استفاده از بتن های UHPFRC بجای بتن های NSC در قسمت عرشه پل ها میتواند چرخه عمر مفید پل ها را در شرایط محیطی سخت تا 5 برابر افزایش داده و به تبع آن هزینه های چرخه عمر پل را درطول 011 سال تا 4 برابر کاهش دهد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.