دانلود مقاله Performance assessment of fuzzy controller for responses of building structures equipped with semiدرactive tuned mass damper فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله Performance assessment of fuzzy controller for responses of building structures equipped with semiدرactive tuned mass damper فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله Performance assessment of fuzzy controller for responses of building structures equipped with semiدرactive tuned mass damper فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران
تعداد صفحات: 7
چکیده:
In this paper, fuzzy controller has been designed to control the applied voltage of semi-active Magneto Rheological (MR) damper working parallel with tuned mass damper to reduce the structural responses of buildings under earthquake excitations. The main advantage of the fuzzy controller is that it is not basedon the mathematical model of the system. According to the high complexity of the behavior of the structure and MR damper system, fuzzy controller can be used to calculate the appropriate voltage, easily. In order to enhance the performance of the fuzzy controller, fuzzy rules should be based on the properunderstanding of the operator toward the structural behavior. In this study fuzzy controller is designedbased on the groundhook algorithm, according to the displacement and velocity responses of the structure. The responses of a building structure with ten degrees of freedom equipped with semi-active tuned mass damper are compared with those of the passive tuned mass damper and the uncontrolled structure. The results show an appropriate performance of the fuzzy controller in reducing the seismic responses of the structure
دانلود مقاله ارزیابی نقش مدیران در پایداری روستاها با تاکید بر نقش مشارکتمورد مطالعه دهستان تیمور آباد شهرستان هامون فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله ارزیابی نقش مدیران در پایداری روستاها با تاکید بر نقش مشارکتمورد مطالعه دهستان تیمور آباد شهرستان هامون فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی نقش مدیران در پایداری روستاها با تاکید بر نقش مشارکتمورد مطالعه دهستان تیمور آباد شهرستان هامون فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: همایش ملی توسعه پایدار روستایی در افق 1404
تعداد صفحات: 6
چکیده:
با توجه به اینکه نبود مدیریت سازماندهی شده برنامه های توسعه روستای را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد پژوهش حاضر به بررسی نقش مدیران در پایداری روستاها و رفع معضلات آنها می پردازد که در این بین وجود برخی موانع در نظام مدیریت روستایی کشور حاکی از وجود نارسایی ها و چالش های متعددی به شمار می آید از آن جا که نقش مدیران روستاها و مشارکت مردم عامل تعیین کننده در توسعه روستاهاست.این پژوهش درصدد است با هدف بررسی و شناسایی چالش ها برای مرتفع نمودن آن ها برنامه ریزی و اقدام نمایید .روش شناسی این پژوهش مبتنی بر انواع روش های توصیفی و تحلیلی می باشد جامعه آماری این تحقیق بخش تیمور آباد شهرستان هامون و جامعه نمونه آن روستاهای بالای 20 خانوار می باشد که تعداد 092 پرسشنامه به صورت تصادفی ساده توزیع و تکمیل شده است همچنین جهت تحلیل آماری از نرم افزارهای SPSS استفاده شد براساس نظر سنجی که طبق طیف لیکرت انجام شده عوامل مختلفی چون ،نقش مشارکت مردم ،توانایی مدیران و برنامه ریزان، تخصص و کارا بودن ،شناخت نارسایی های و کمبودها و ، وجود ساز کارها و برنامه ریزی های و اخذ تصمیمات مناسب می توان در بررسی نقش مدیران در جوامع روستای تاثیر گذار باشد .نتایج حاکی از آن است که از بین این عوامل و جود سازکارهای مناسب و اخذ تصمیمات صحیح با 724 در صد بالاترین تاثیر را دارا می باشد لذا ضروری ست با توجه به قابلیت های روستاهای با اتخاذ تدابیر و اصول صحیح در جهت توسعه و پیشرفت روستاها گام های استورای برداشت
دانلود مقاله مقایسه اثر بازدارندگی برخی از علفکش های شالیزار بر ارقام محلی و اصلاح شده برنج فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله مقایسه اثر بازدارندگی برخی از علفکش های شالیزار بر ارقام محلی و اصلاح شده برنج فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مقایسه اثر بازدارندگی برخی از علفکش های شالیزار بر ارقام محلی و اصلاح شده برنج فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1392
محل انتشار: پنجمین همایش علوم علف های هرز ایران
تعداد صفحات: 4
چکیده:
مقایسه اثرات بازدارندگی علفکش های تیوبنکارب، بوتاکلر و اکسادیارژیل بر ریشه و ساقه ارقام برنج، در تابستان 1391 در مؤسسه تحقیقات برنج کشور انجام شد. آزمایش با گیاهچه های 2-1/5 برگی و محیط آگار 0/8 درصد حاوی محلول یوشیدا بر روی ارقام هاشمی و خزر انجام شد. برازش مدل سیگموئیدی لجستیک سه پارامتره نشان داد که بیشترین کاهش ارتفاع ساقه و طول ریشه در هر دو رقم مورد بررسی در تیمار با علفکش تیوبنکارب بود. دز لازم برای 50% کاهش (X0) ارتفاع در تیمار با تیوبنکارب در هر دو رقم بطور معنی داری کمتر از تیمار با علفکش های دیگر بود. مقدار X0 ارتفاع رقم خزر در تیمار با اکسادیارژیل و بوتاکلر به ترتیب حدود 32 و 4 برابر برای رقم هاشمی 37 و 19 برابر تیوبنکارب بود. به عبارت دیگر این ارقام دارای حساسیت بیشتری به علفکش تیوبنکارب بودند. همچنین واکنش ریشه ارقام به علفکش ها مشابه ارتفاع بود، با این تفاوت که بطور کلی تغییرات طول ریشه کمتر بود. X0 طول ریشه رقم خزر در تیمار با علفکش بوتاکلر نسبت به علفکش اکسادیارژیل بیشتر بود، به عبارت دیگر ریشه خزر دارای حساسیت بیشتری به اکسادیارژیل نسبت به بوتاکلر بود.
دانلود مقاله هزینههای چرخه عمر پلهای ساخته شده از دو نوع بتن UHPFRC و NSC در دو منطقه متفاوت از لحاظ شرایط آب و هواییدر تهران و یزد فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله هزینههای چرخه عمر پلهای ساخته شده از دو نوع بتن UHPFRC و NSC در دو منطقه متفاوت از لحاظ شرایط آب و هواییدر تهران و یزد فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله هزینههای چرخه عمر پلهای ساخته شده از دو نوع بتن UHPFRC و NSC در دو منطقه متفاوت از لحاظ شرایط آب و هواییدر تهران و یزد فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنگره ملی مهندسی ساخت و ارزیابی پروژه های عمرانی
تعداد صفحات: 12
چکیده:
در سازه های بتنی مسلح مانند پلهای بزرگ در بزرگراهها و همچنین کف پارکینگها به مقدار زیاد تحت تاثیرنیروهای سایشی ناشی از ترافیک خودروها و خوردگی میباشند، غالبا این نیروها باعث ایجاد ترک در سطح بتن رویهو خوردگی میلگردها و نهایتاٌ منجر به کاهش عملکرد سازهای، افزایش هزینه چرخه عمر و کوتاه شدن چرخه عمر این سازهها میشود. یکی از راه حل های اساسی برای افزایش پایایی و کاهش خرابی در این سازهها و مخصوصاٌ پل-هایی که عرشه آنها در معرض شرایط محیطی سخت و نمک های یخ زدا میباشند استفاده از بتن های الیافی با عملکرد سازه ای بالا (UHPFRC) بجای بتن های معمولی (NSC) است. بتن های UHPFRC با دارا بودن خواصمکانیکی عالی ازقبیل مقاومت فشاری بسیار بالا ( MPa 051 ( و مقاومت کششی زیاد )حدود MPa 01 (؛ بدلیل نفوذپذیری خیلی کم ، دارای دوام بسیار خوب در مقابل شرایط محیطی سخت و تنش های ناشی از یخ زدن آب – شدن میباشند. تحقیقات انجام شده در این پژوهش بر روی پل های ساخته شده از دو نوع بتن NSC و UHPFRC نشان داده است که استفاده از بتن های UHPFRC بجای بتن های NSC در قسمت عرشه پل ها میتواند چرخه عمر مفید پل ها را در شرایط محیطی سخت تا 5 برابر افزایش داده و به تبع آن هزینه های چرخه عمر پل را درطول 011 سال تا 4 برابر کاهش دهد
دانلود مقاله طراحی استراتژی کنترل فازی و مدلسازی قوای محرکه هیبرید هیدرولیکبرای کامیون خدمات شهری فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله طراحی استراتژی کنترل فازی و مدلسازی قوای محرکه هیبرید هیدرولیکبرای کامیون خدمات شهری فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طراحی استراتژی کنترل فازی و مدلسازی قوای محرکه هیبرید هیدرولیکبرای کامیون خدمات شهری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1391
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی سالانه انرژی پاک
تعداد صفحات: 8
چکیده:
در این مقاله ایدهی بازیابی و ذخیره انرژی ترمزی و استفادهی مجدد آن هنگام شتابگیری برای کامیون خدمات شهری ارائه شدهاست. در مرحلهی اول، سیکل رانندگی یک خودروی خدمات شهری در شهرتهران استخراج شدهاست. در مرحلهی بعد، قوای محرکه هیبرید هیدرولیک با هدف بازیابی بیشترین انرژی جنبشی خودرو در حین ترمزگیری طراحی شدهاست. در این قسمت یک استراتژی کنترل قانونمند غیرفازی برای مدیریت انرژی مجموعهی هیبرید بکاررفتهاست. پس از طراحی سیستم، کامیون اکسور 1828 به عنوان کامیون پایه و همچنین المانهای سیستم محرکهی هیبرید هیدرولیک در نرم افزارMATLAB/Simulink مدلسازی شدهاند.در قسمت پایانی، کنترلر فازی بهعنوان استراتژی کنترل مجموعهی هیبرید طراحی و مدلسازی شدهاست. پس از پایان قسمتهای طراحی سیستم و مدلسازی، مدل با هدف ارزیابی طراحیهایصورتگرفته، شبیهسازی شدهاست. نتایج حاصل از شیبهسازی مدل کامیون در سیکل رانندگی استخراج شده نشان می دهد که مصرف سوخت کامیون پایه با استفاده از سیستم محرکهی هیبرید 13 درصد کاهش مییابد. بعلاوه، کنترلر فازی طراحیشده، این مقدار را بهبود میبخشد