دانلود مقاله بررسی پدیده افت روانی و تاثیر روش های جبران آن بر مقاومت فشاری بتن خودتراکمحاوی پوزولان زئولیت فایل ورد (word)


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی پدیده افت روانی و تاثیر روش های جبران آن بر مقاومت فشاری بتن خودتراکمحاوی پوزولان زئولیت فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی پدیده افت روانی و تاثیر روش های جبران آن بر مقاومت فشاری بتن خودتراکمحاوی پوزولان زئولیت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی پدیده افت روانی و تاثیر روش های جبران آن بر مقاومت فشاری بتن خودتراکمحاوی پوزولان زئولیت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی پدیده افت روانی و تاثیر روش های جبران آن بر مقاومت فشاری بتن خودتراکمحاوی پوزولان زئولیت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی عمران شهری
تعداد صفحات: 12
نویسنده(ها):
جواد برنجیان – استادیار و رئیس موسسه آموزش عالی طبری بابل
محسن قاسمی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی و مدیریت ساخت موسسه آموزش عالی طبری بابل
حسام آذری جعفری – کارشناس انستیتو مصالح ساختمانی دانشگاه تهران
نویدرضا فروهر – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی و مدیریت ساخت موسسه آموزش عالی طبری بابل

چکیده:
افت روانی بتن یک پدیده طبیعی است و معمولا با از دست رفتن سیالیت بتن با گذشت زمان ایجاد می گردد. از آنجا که این پدیده در بتن های حاوی افزودنی کاهنده آب و با نسبت آب به مواد پودری کم مانند بتن خودتراکم با شدت بیشتر اتفاق می افتد و مشکلات اجرایی و کاهش خواص مکانیکی را به همراه دارد، از اینرو بررسی این پدیده و راهکاری جهت جبران آن در بتن خود تراکم ضروری به نظر می رسد. در این بتن استفاده از پودر زئولیت بعنوان جایگزین بخشی از سیمان به منظور دستیابی به خواص بتن تازه و کاهش هزینه های تولید سیمان و کاهش آلودگی زیست محیطی، علیرغم بهبود خواص مکانیکی و دوام بتن، باعث افت کارایی بتن تازه شده و مشکلات بیشتری در جای دهی بتن به دلیل عدم نیاز به تراکم مکانیکی ایجاد می کند. به همین منظور در این تحقیق طرح اختلاط هایی با دو نسبت آب به مواد پودری 0/36 و 0/4 با درصدهای جایگزینی زئولیت 10 و 20 درصد برای بررسی میزان افت روانی بتن صورت گرفت و جهت جبران آن از روش های احیا با فوق روان کننده و احیا با آب اختلاط استفاده گردید. و نتایج نشان می دهد که با جایگزینی پوزولان زئولیت و افزایش درصد جایگزینی آن مقدار فوق روان کنند برای ایجاد روانی اولیه یکسان افزایش یافته و افت روانی بتن کاهش می یابد. و با افزایش نسبت آب به مواد پودری روانی بتن با شدت بیشتر کاهش می یابد. و تمامی راهکارهای جبران منجر به کاهش مقاومت فشاری بتن نسبت به طرح های شاهد شده است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحلیل هندسی سبک چینخوردگی تاقدیس کوه سیاه در پهنه فارس، کمربند چین – راندگی زاگرس فایل ورد (word)


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحلیل هندسی سبک چینخوردگی تاقدیس کوه سیاه در پهنه فارس، کمربند چین – راندگی زاگرس فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تحلیل هندسی سبک چینخوردگی تاقدیس کوه سیاه در پهنه فارس، کمربند چین – راندگی زاگرس فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تحلیل هندسی سبک چینخوردگی تاقدیس کوه سیاه در پهنه فارس، کمربند چین – راندگی زاگرس فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تحلیل هندسی سبک چینخوردگی تاقدیس کوه سیاه در پهنه فارس، کمربند چین – راندگی زاگرس فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: پانزدهمین همایش انجمن زمین شناسی ایران

تعداد صفحات: 8

نویسنده(ها):

دلشاد نوروزی – دانشجوی کارشناسیارشد تکتونیک، پژوهشکده علوم زمین، سازمان زمین شناسی
اکبر شفیعی – دانشجوی کارشناسی ارشد تکتونیک، پژوهشکده علوم زمین، سازمان زمین شناسی
عباس بحرودی – دکترای تکتونیک، هیات علمی پردیس دانشکده فنی، دانشکده مهندسی معدن دانشگاه تهران
محمدرضا شیخ الاسلامی – دکترای تکتونیک، هیات علمی پردیس دانشکده فنی، دانشکده مهندسی معدن دانشگاه تهران

چکیده:

تاقدیس کوه سیاه با روند شمالباختری-جنوبخاوری درکمربند چین -راندگی زاگرس (فارس ساحلی) و در باختر گسل کازرون واقع شده است. برای مطالعات اکتشافی، درک فضایی از این ساختارها (با استفاده از تلفیق دادههای سطحی و زیرسطحی) یکی از اساسیترین مراحل محسوب میشود. در صورت نبود دادههای زیرسطحی میتوان با استفاده از زمینشناسی سطحی و معیارهای ساختاری اطلاعات ارزشمندی را در مورد ساختار هندسی چین به دست آورد. در این مقاله تاقدیس کوه سیاه واقع در فارس ساحلی به منظور تحلیل هندسی مورد مطالعه قرار گرفت و با استفاده از دادههای سطحی، برشهای عرضی ساختاری از این تاقدیس ترسیم گردید. بر پایه دلایلی چون وجود اختلاف قوام در بین واحدهای مختلف از سطح تا عمق، وجود نمک هرمز به عنوان لایه فراکنشیdetachment layer) قاعدهای، هندسه گردشده در برشهای ساختاری ترسیم شده از این تاقدیس و استخراج داده-های مورد نیاز از برشها و انطباق آنها با نمودارهای هندسی چینهای فراکنشی (Jamison,1987 ) میتوان مدل چینهای فراکنشی گسلیده (Mitra, 2002) (Faulted Detachment Folds) را برای تاقدیس کوه سیاه در نظر گرفت


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی اثر مدیریت دانش بر نوآوری و رقابت پذیری فایل ورد (word)


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی اثر مدیریت دانش بر نوآوری و رقابت پذیری فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی اثر مدیریت دانش بر نوآوری و رقابت پذیری فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثر مدیریت دانش بر نوآوری و رقابت پذیری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی اثر مدیریت دانش بر نوآوری و رقابت پذیری فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: دومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی، TRIZ و مهندسی و مدیریبت نوآوری ایران

تعداد صفحات: 13

نویسنده(ها):

سعید سعیدا اردکانی – استادیار دانشگاه یزد
امیررضا کنجکاو منفرد – دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه یزد
سیدحسن حاتمی نسب – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی یز

چکیده:

در تغییرات سریع جهان تجاری امروز نوآوری شرط بقا و دوام سازمان ها تلقی می شود. با توجه به اینکه نوآوری به شدت در دسترس بودن دانش در سازمانها بستگی دارد. در نتیجه باید پیچیدگی ایجاد شده را از طریق حصول دانش مدیریت کرد تا از نوآوری موفق اطمینان حاصل شود. در این مقاله روابط بین رقابت پذیری سازمان، پیشرفت نوآوری و مدیریت دانش مورد بررسی قرار گرفته و یک مجموعه رسیدگی هایی در ارتباط با اینکه چگونه این روابط، مدیریت راهبردی و تدوین راهبرهای رقابتی را تحت تاثیر قرار می دهد ارائه شده است. با توجه به اینکه توسعه دانش چگونه در ارتباط با مشخصات فردی و توسعه فردی (شخصی) می باشد، این مقاله تلاش می کند تا دیدگاههای مفیدی را برای ارتباط دادن بین نوآوری و رقابت پذیری فراهم کند. این بررسی ها اهمیت توسعه دانش و نقش مدیریت دانش به منظور تضمین رقابت پذیری را خاطر نشان می کند. همچنین در این مقاله یک مدل مفهومی با تاکید ویژه بر روابط بین مدیریت دانش، رقابت پذیری و نوآوری ارائه شده است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحلیل اکسرژی در فرایند احتراق موتورهای درونسوز فایل ورد (word)


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحلیل اکسرژی در فرایند احتراق موتورهای درونسوز فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تحلیل اکسرژی در فرایند احتراق موتورهای درونسوز فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تحلیل اکسرژی در فرایند احتراق موتورهای درونسوز فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تحلیل اکسرژی در فرایند احتراق موتورهای درونسوز فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: شانزدهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک

تعداد صفحات: 6

نویسنده(ها):

علی میرمحمدی – دانشجوی دکتری مکانیک دانشگاه تربیت مدرس
میثم محمدی امین – دانشجوی دکتری مکانیک- دانشگاه تربیت مدرس
محمدرضا انصاری – دانشیار مهندسی مکانیک – دانشگاه تربیت مدرس

چکیده:

هدف از پژوهش حاضر تحلیل قانون دوم ترمودینامیک در سیستم های احتراقی است. در این راستا کسری از انرژی سوخت که به دلیل فرایندهای برگشت ناپذیر هدر می رود بصورت تابعی از دما، فشارو نسبت هم ارزی مخلوط هوا و سوخت محاسبه می شود. با توجه به اهمیت جایگزینی بنزین با گاز طبیعی در موتورهای درونسوز این محاسبات برای دونوع سوخت متان و ایزواکتان (نماینده های گاز طبیعی و بنزین) انجام و نتایج حاصل مقایسه شدند. نتیجه گرفته شد که با افزایش دما و فشار اولیه و نسبت هم ارزی مخلوط واکنشگر، در هر دو حالت با احتراق و بدون احتراق اکسرژی افزایش می یابد. همچنین سوخت متان تقریبا در تمام شرایط، اکسرژی بیشتری را نسبت به ایزواکتان ارائه می کند، بنابراین گاز طبیعی می تواندجایگزین مناسبی برای بنزین در موتورهای درونسوز باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله برآورد پارامترهای لرز ه ای ساز ه ها با استفاده از روش طیف ظرفیت فایل ورد (word)


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله برآورد پارامترهای لرز ه ای ساز ه ها با استفاده از روش طیف ظرفیت فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله برآورد پارامترهای لرز ه ای ساز ه ها با استفاده از روش طیف ظرفیت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله برآورد پارامترهای لرز ه ای ساز ه ها با استفاده از روش طیف ظرفیت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله برآورد پارامترهای لرز ه ای ساز ه ها با استفاده از روش طیف ظرفیت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1382

محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی عمران

تعداد صفحات: 9

نویسنده(ها):

ابراهیم ثنایی – استاد دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت
احمد نیکنام – دانشیار دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت
جواد هاشمی – کارشناس ارشد سازه مهندسی سپاسد تهران

چکیده:

روش طیف ظرفیت به تازگی برای بررسی رفتار ساز هها و محاسبه وضعیت نهایی سازه تحت یک طیف زلزله خاص معرفی شده است. این روش در مقایسه با روش تحلیل دینامیکی غیر خطی روشی ساده و عملی می باشد. هم اکنون محققین زیادی در حال مطالعه و بررسی این روش برای بهبود نتایج و تکمیل آن می باشند. در این مقاله ضمن تشریح روش فوق نحوه استفاده از آن برای محاسبه پارامترهای لرزه ای ارائه شده است. در حقیقت با تغییر کوچکی در فر آیند روش میتوان با استفاده از آن پارامترهای لرزه ای ساز هها را محاسبه کرد. با روش ذکرشده چندین نمونه ، مورد ازریابی قرار گرفته و پارامترهای لرزه ای آنها محاسبه شد که نتایج بسیار رضایت بخشی حاصل گردید.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید