دانلود مقاله شتاب سنجی و تأثیر شتاب در راحتی مسافر، تکانهای مزاحم و خروج از خط در سیستم حمل و نقل ریلی فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله شتاب سنجی و تأثیر شتاب در راحتی مسافر، تکانهای مزاحم و خروج از خط در سیستم حمل و نقل ریلی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شتاب سنجی و تأثیر شتاب در راحتی مسافر، تکانهای مزاحم و خروج از خط در سیستم حمل و نقل ریلی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1383
محل انتشار: هفتمین همایش حمل و نقل ریلی
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
علی فتحی مظفری – کارشناس معاونت ،حوزه معاونت اجرایی شرکت قطارهای مسافری رجاء
چکیده:
در این مجموعه با اشاره به وضعیت حرکت وجابجایی در سیستمهای حمل ونقلی وبویژه در سیستم حمل ونقل ریلی وبررسی شتابهای وارده به آنها واستانداردهای مجاز راحتی مسافر براساس استانداردهای در سیستم حمل ونقل ریلی با استفاده از دستگاه شتاب سنج Accelerometer)که مجهز به سیستم سنسور دیجیتالی اندازه گیری شتاب می باشد به اندازه گیری شتابهای وارده به خط وآلات ناقله ودر نتیجه شتاب وارده به مسافرپرداخته شده است وبا توجه به اینکه این آزمایش در مسیر تهران –مشهد صورت گرفته است ،برآورد شده است که در چه مکانهایی شتاب وارده به آلات ناقله در محدوده غیر مجاز بوده است،که در واقع شامل شتابهایی است که باعث خروج از خط قطارنیز می باشد وهمچنین وضعیت شتاب ناراحتی مسافر در چند درصد ازمسیر ودر چه مکانهایی اتفاق افتاده است.ازاین سیستم می توان در استاندارد سازی وضعیت دینامیکی پلهای راه آهن وحتی اندازه گیری نیروهای وارده بر چرخ در قوسهاو; نیز بهره جست
دانلود مقاله تأثیر افزایش غلظت املاح بر مقدار فرسایش خاکهای سدیمی فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله تأثیر افزایش غلظت املاح بر مقدار فرسایش خاکهای سدیمی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تأثیر افزایش غلظت املاح بر مقدار فرسایش خاکهای سدیمی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1384
محل انتشار: نهمین کنگره علوم خاک ایران
تعداد صفحات: 4
نویسنده(ها):
علی جعفری اردکانی – عضو هیئت علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری
حمیدرضا پیروان – عضو هیئت علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری
افشین پرتوی – عضو هیئت علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری
جمال قدوسی – عضو هیئت علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری
چکیده:
کشور ما بدلیل قرار داشتن در وضعیت خاص جغرافیایی دارای اقلیم خشک و نیمه خشک ( بجز نواحی اطراف خزر ) است . از آنجا که آب وهوا یکی از عوامل اساسی در تشکیل و تحول خاکها بشمارمیرود از اِِِِین رودرمناطق خشک و نیمه خشک منابع تشکیل دهنده خاکها دارای وضعیت خاص از نظرفیزیکی، شیمیایی، وفیزیو گرافی هستند . از خصوصیات بارز خاکهای این مناطق که مساحتی بالغ بر 170000 کیلومتر مربع را در بر میگیرد ( فاموری1358) ،کمبود مواد آلی ،شوری و سدیمی بودن و ناپایدار بودن خاکدانه ها در مقابل عوامل فرساینده است . برای کاهش و مهار فرسایش شناخت عوامل فرساینده ( باران ) و مواد فرسایش پذیر ( خاک ) به انتخاب راه حل مناسب کمک خواهد کرد . خصوصیات فیزیکی و مکانیکی خاکدانه های تشکیل دهنده خاک بستگی مستقیم به یونهایی که جذب سطحی سطوح باردار کلوئیدهای رس شده اند دارد . به عبارت دیگر کیفیت شیمیایی محلول خاک در خصوصیات فیزیکی و مکانیکی خاکها به صورت مستقیم اثر میگذارد
دانلود مقاله تحلیل حساسیت پارامتر های روندیابی سیلاب در حوضه آبریز کش فرود فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله تحلیل حساسیت پارامتر های روندیابی سیلاب در حوضه آبریز کش فرود فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تحلیل حساسیت پارامتر های روندیابی سیلاب در حوضه آبریز کش فرود فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1388
محل انتشار: هشتمین کنفرانس هیدرولیک ایران
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
رضا براتی – دانشجوی کارشناسی ارشد عمران (مهندسی آب)، دانشگاه سیستان و بلوچستان
غلامحسین اکبری – استادیارمهندسی عمران دانشکده مهندسی، دانشگاه سیستان و بلوچستان
چکیده:
مساله انتشار موج سیل در طول یک رودخانه و تعیین دبی سیلاب در مقاطع و زما نهای مشخص کاربرد های متعددی در کاهش خسارات سیل و طراحی سازه هایی از قبیل دیوار های سیل بند دارد. در تحقیق حاضر معادلات حاکم بر توزیع موج سیل(معادلات سنت ونانت)با کمک روش پریسمن که یک روش تفاضل محدود ضمنی می باشد، در نرم افزار Matlab مدل شده اند. به منظور شناسایی رفتار جریان، مدل برای بازه ای از رودخانه فریزی اجرا شده است. انجام تحلیل حساسیت نشان می دهد خروجی های مدل حساسیت بیشتری نسبت به پارمتر های ورودی مثل دبی اوج هیدروگراف ورودی و زبری دارند.
دانلود مقاله سنجش کیفیت پیاده راه های شهری در راستای نیل به حمل ونقل انسان محور فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله سنجش کیفیت پیاده راه های شهری در راستای نیل به حمل ونقل انسان محور فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله سنجش کیفیت پیاده راه های شهری در راستای نیل به حمل ونقل انسان محور فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1391
محل انتشار: یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران
تعداد صفحات: 13
نویسنده(ها):
سیدمهدی یدی همدانی –
الهام کاکاوند – دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه ای، دانشگاه بین المل
سمیه آهنی – دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه ای، دانشگاه بین المل
چکیده:
مسیر پیاده تجلی گاه حیات مدنی شهر و محل رخداد وقایع و فعالیتهای اجتماعی شهروندان در زندگی و حیات شهری می باشد. از این رو طراحی درست و گسترش آن نه تنها باعث غنی تر شدن زندگی اجتماعی وفرهنگی می شود؛ بلکه با توجه به پیچیدگی ها و مسائل حمل و نقل شهری در شهرهای معاصر، گامی در جهت حل معضلات ترافیکی و ترددی بر می دارد و شهرها را به سوی حمل ونقل انسان محور سوق می دهد. در ایرانبا توجه به شکل گیری گام های نخست در طراحی پیاده راه های شهری ، کیفیت آنها نیز می بایست مورد عنایت واقع شود و در برنامه ریزی های حمل ونقل درون شهری دیده شود . بر همین اساس در این مقاله بهبررسی کیفیت پیاده راه های شهری پرداخته شده است. این پژوهش سعی دارد با استفاده از روش کمی – توصیفی و تحلیلی به این سوال پاسخ بدهد که چه معیارهایی برای ارتقای کیفیت پیاده راه های شهری میبایست در نظر گرفته شود و کدام یک از این معیارها و شاخص ها از اولویت بیشتری برخوردار می باشند. در این راستا بر مبنای مدل AHP و روش دلفی و با استفاده از نظرات متخصصین در حوزه برنامه ریزی شهری برنامه ریزی حمل نقل درون شهری و کارشناسان امور شهری, هر یکاز معیارها و شاخصهای موثر در ارتقایکیفیت پیاده راه های شهری مورد ارزیابی قرار گرفته است و بر مبنای این روش پرسشنامه و چک لیست ارزیابی تدوین گردیده است. نتایج تلفیق نظرات کاربران و چک لیست ارزیابی، اولویت معیارهای موثر درارتقای کیفیت پیاده راه های شهری را نشان می دهد تا با در نظر گرفتن این اولویت ها در ساماندهی و طراحی فضای حرکت عابر پیاده ، بتوانیم در راستای ارتقای کیفیت پیاده راه های شهری درجهت حمل و نقل انسان محور در کشورگامی برداریم
دانلود مقاله طراحی و ساخت سیستم حفاظت از راه دوربا قابلیت اتصال به شبکه مخابرات دیجیتال فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله طراحی و ساخت سیستم حفاظت از راه دوربا قابلیت اتصال به شبکه مخابرات دیجیتال فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طراحی و ساخت سیستم حفاظت از راه دوربا قابلیت اتصال به شبکه مخابرات دیجیتال فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1391
محل انتشار: بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی برق
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
مریم شبرو – گروه مخابرات، پژوهشکده کنترل و مدیریت شبکه، پژوهشگاه نیرو
وحید حمیتی واقف – گروه مخابرات، پژوهشکده کنترل و مدیریت شبکه، پژوهشگاه نیرو
بهنام غلامرضازاده فامیلی – گروه مخابرات، پژوهشکده کنترل و مدیریت شبکه، پژوهشگاه نیرو
چکیده:
سیستم های حفاظت از خطوط فشار قوی، جهت آشکار سازی خطاهای احتمالی در خط و یا تجهیزات شبکه ولتاژ بالا و رفع آ نها استفاده می شوند. دریافت صحیح خطاها و عکس العمل سریع شرط لازم این نوعسیستم ها می باشد. سیستم حفاظت از راه دور نیز بصورت واسطه ای بین سیستم حفاظت و تجهیزات مخابراتی عمل می نماید. با توجه به فراهم شدن بستر مخابراتی دیجیتال در صنعت برق کشور، نیاز به سیستم های حفاظت از راه دور با قابلیت اتصال به این شبکه مطرح م یباشد. در این مقاله به تشریح طراحی و ساخت یک سیستم حفاظت از راه دور با قابلیت اتصال به شبکه مخابرات دیجیتال با واسط های مخابراتی مطابق استاندارد 703ITU-T G. درنرخ هایkbps 2 و Mbps64 و امکان اتصال مستقیم به تار فیبر نوری جهت ارسال و دریافت حداکثر هشت فرمان حفاظتی مستقل پرداخته شده است