دانلود مقاله کتابخانه ها و بازاریابی اطلاعات: چالش ها و ضرورت ها فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله کتابخانه ها و بازاریابی اطلاعات: چالش ها و ضرورت ها فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله کتابخانه ها و بازاریابی اطلاعات: چالش ها و ضرورت ها فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله کتابخانه ها و بازاریابی اطلاعات: چالش ها و ضرورت ها فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله کتابخانه ها و بازاریابی اطلاعات: چالش ها و ضرورت ها فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
تعداد صفحات: 13
چکیده:
از جمله چالشهای پیش روی متخصصان علوم کتابداری و اطلاع رسانی، کسب دانش مربوط به فناوری اطلاعات، نیاز سنجی و بازاریابی از حوزه های دیگر است. از سویی باید با کسب دانش در حوزه فناوریاطلاعات، به نیازها و انتظارهای جدید جامعه کاربران کتابخانه پاسخ داد واز سوی دیگر باید با آخرین تغییرات در حوزه مدیریت، برنامه ریزی راهبردی و بازاریابی خدمات آشنا شد. اکنون کتابداران ناگزیرند ازفنون مختلفمدیریت نوین آگاهی یابند. صرف نظر از نوع کتابخانه، توسعه برنامه ریزی کاربرمدار بخشی مهم از فرایند مدیریت مؤثر کتابخانه است. این تحقیق بر اساس مطالعات کتابخانه ای انجام شده است. و با جستجو در منابعچاپی، الکترونیکی، سایتها و پایگاههای اطلاعاتی مختلف به این نتیجه رسید که بازاریابی در کتابخانه ها باعث شناخت بهتر کاربران و درک نیازهای آنان می شود. از سویی اجرای مناسب و موفقیت آمیز بازاریابی می تواند تاثیر مثبتی بر دید کاربران نسبت به کتابخانه ایجاد کند


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.