دانلود مقاله The impact of ISO 9001در2008 on Organizatioal Atmoshphere: an Experince of Strategic Change Managment in an Organi


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله The impact of ISO 9001در2008 on Organizatioal Atmoshphere: an Experince of Strategic Change Managment in an Organization فایل ورد (word) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله The impact of ISO 9001در2008 on Organizatioal Atmoshphere: an Experince of Strategic Change Managment in an Organization فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله The impact of ISO 9001در2008 on Organizatioal Atmoshphere: an Experince of Strategic Change Managment in an Organization فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله The impact of ISO 9001در2008 on Organizatioal Atmoshphere: an Experince of Strategic Change Managment in an Organization فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 16
چکیده:

The ISO standard provides the organization considerable benefits from quality of sustainble products, giving an advanced market, customer’s satisfaction and long-term benefits viewpoints. However, the impact resulted from the ISO 9001-2008 on human aspect of the ogranization especially its effect on internal environment of the organization, especially employees’ attitudes has not been deeply invesitgated. Therefore, the present research aims to invesitgate the intellectual groups of the organization and analyzing their viewpoint, answer this question whether implemntation of the ISO in the organization can satisfythe determined goals and leaves positive changes on the firm’s and employees’ performance To do so, first through the Q method evaluates the employees’ attitudes about results of implementing the ISO standard in the organization(after implementation), then intreprete these data, clarify the employees’ mentality and thinking of professional groups of the orgaization. But, meanwile the created changes in the corporation after implementation of the ISO in the organization (the employees’ veiws) were assessed and the effective barriers before implementation of the ISO in organization were identified.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.