دانلود یکپارچه سازی مسئله مسیریابی وسایل نقلیه و انتخاب اقتصای مشتریان با هدف ماکزیمم سازی سود حاصل از فروش و کاهش هزینه های توزیع (مطالعه موردی: شرکت کاله) فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود یکپارچه سازی مسئله مسیریابی وسایل نقلیه و انتخاب اقتصای مشتریان با هدف ماکزیمم سازی سود حاصل از فروش و کاهش هزینه های توزیع (مطالعه موردی: شرکت کاله) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود یکپارچه سازی مسئله مسیریابی وسایل نقلیه و انتخاب اقتصای مشتریان با هدف ماکزیمم سازی سود حاصل از فروش و کاهش هزینه های توزیع (مطالعه موردی: شرکت کاله) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تصمیم گیری در مورد انتخاب اقتصادی مشتریان نقش قابل توجهی در فروش و مدیریت لجستیک شرکت ها دارد. زیرا همه مشتریان، مشتریان خوبی نیستند و گاهی یک مشتری نه تنها هیچ کمکی به کسب و کار شرکت نمی کند بلکه موجب متضرر شدن نیز می شود. یکی دیگر از موضوعات تاثیرگذار در روابط میان تامین کنندگان و مشتریان، توزیع صحیح و به موقع محصولات و ترکیب بهینه از مسیرهای توزیع جهت کاهش هزینه های حمل و نقل است. بنابراین مسئله مسیریابی وسایل نقلیه مطرح می شود. در این مقاله به مسئله یکپارچه سازی چند دوره ای، چند محصولی مسیریابی و انتخاب اقتصادی مشتریان با هدف حداقل نمودن هزینه های حمل و نقل، هزینه های نگهداری موجودی در انبار، هزینه های تخفیف و حداکثر نمودن سود حاصل از فروش محصولات، پرداخته شده است. علاوه بر حجم خرید مشتریان، مدت زمان پرداخت مشتریان در میزان ارائه تخفیف به آنها موثر است. به این منظور یک مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط ارائه شده است و کارایی مدل از طریق مطالعه موردی و چندین مسأله با ابعاد مختلف در مقایسه با شرایط واقعی مورد بررسی قرار گرفت.