دانلود مقاله شبیهسازی تصادفات عابرین پیاده در محیط المان محدود Ls dyna فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله شبیهسازی تصادفات عابرین پیاده در محیط المان محدود Ls dyna فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شبیهسازی تصادفات عابرین پیاده در محیط المان محدود Ls dyna فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1388
محل انتشار: هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات: 6
چکیده:
هر ساله در کشور حدود یک میلیون مورد تصادف اتفاق می افتد که موجب کشته شدن بیش از 26000 نفر می شود. بیش از 20% این کشته ها مربوط به عابرین پیاده می باشد. تحلیل تصادف عابرین پیاده به صورت میکروسکوپ بسیار پیچیده می باشد و متاسفانه در کشور ما تا کنون در این زمینه کاری صورت نگرفته است. تحلیل میکروسکوپ عابرین پیاده نشان می دهد که جزئیات رفتار عابرین و وسایل نقلیه در حین تصادف چگونه می باشد. شبیه سازی رفتار عابرین پیاده در راستای کاهش تعداد و شدت مرگ و میر عابرین پیاده بسیار موثر می باشد. هدف اصلی این مقاله شبیه سازی برخورد مدل بدن انسان و مدل وسیله نقلیه می باشدو مدل فوق که در شبیه سازی تصادفات عابرین پیاده مورد استفاده قرار می گیرد، در راهنمایی و رانندگی، صنعت خودروسازی و مطالعات ایمنی ترافیک و ; کاربرد دارد. در این تحقیقریالیک مدل المان محدود از بدن انسان در محیط hyper workشبیه سازی و مش بندی شده است. شبیه سازی برخورد بین وسیله نقلیه و عابرین پیاده در محیط المان محدود Ls dyna انجام گرفته است. با تحلیل بیش از چهل تصادف عابرین پیاده با خودرو در سرعت های مختلف، مناطق با خطر پذیری بالا بر روی کاپوت مشخص شدند.