دانلود اثرات اصلاح شتاب نگاشت های حوزه نزدیک و دور از گسل در رفتار لرزه ای قاب های فولادی با مهاربندی همگرا فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود اثرات اصلاح شتاب نگاشت های حوزه نزدیک و دور از گسل در رفتار لرزه ای قاب های فولادی با مهاربندی همگرا فایل ورد (word) دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود اثرات اصلاح شتاب نگاشت های حوزه نزدیک و دور از گسل در رفتار لرزه ای قاب های فولادی با مهاربندی همگرا فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود اثرات اصلاح شتاب نگاشت های حوزه نزدیک و دور از گسل در رفتار لرزه ای قاب های فولادی با مهاربندی همگرا فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود اثرات اصلاح شتاب نگاشت های حوزه نزدیک و دور از گسل در رفتار لرزه ای قاب های فولادی با مهاربندی همگرا فایل ورد (word) :


نام کنفرانس یا همایش : اولین کنگره بین المللی زمین، فضا و انرژی پاک

تعداد صفحات : 20

چکیده مقاله:

مهاربندهای فولادی کاربرد روز افزونی دراحداث سازه های ساختمانی و صنعتی دارند. در سال های اخیر تحقیقات زیادی در موردعملکرد و رفتار این نوع سازه ها در حالت های ارتجاعی و خمیری انجام شده است که نتایح حاصل در بهبود ضوابط طراحی وچگونگی اجرای آنها موثر بود است. از سوی دیگر با توجه به اینکه زلزله های حوزه نزدیک گسل دارای ویژگی های متفاوتی نسبتبه دور از گسل می باشند و اخیراً نیز در آیین نامه های مختلف مباحث مربوط به اثرات ناشی از اثرات زلزله های نزدیک و دور ازگسل بطور جداگانه تفکیک شده اند بنابراین در این پژوهش رفتار لرزه ای ساختمان های فولادی طراحی شده با سیستم باربر جانبیمهاربندی همگرا و بر اساس آیین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله (استاندارد 2800 -ویرایش 3) بررسی شد است. قاب هایمورد مطالعه از ساختمانهای دارای 5، 10 و 15 دقیقه می باشند. از ساختمان های مورد بررسی یک قاب برای تحلیل انتخاب شده است و برای تحلیل قاب ها از روش آنالیز دینامیکی غیر خطی تاریخچه زمانی و تحت اثر دو نوع شتاب نگاشت حوزه نزدیک و دور ازگسل استفاده گردیده است. مقادیر تغییرمکان و لنگر واژگونی طبقات و برش پایه در دو حالت شتاب نگاشت های اصلاح شد (بامقیاس) و اصلاح نشده (بدون مقیاس) محاسبه و نتایح مورد مقایسه قرار گرفته اند.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.