دانلود روشی ترکیبی برای تصمیم گیری چندشاخصه در شرایط عدم قطعیت در مطالعه موردی: اولویت بندی تقاطعات منطقه 14 شهرداری تهران برای


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود روشی ترکیبی برای تصمیم گیری چندشاخصه در شرایط عدم قطعیت در مطالعه موردی: اولویت بندی تقاطعات منطقه 14 شهرداری تهران برای ارتقای وضعیت تردد و ایمنی فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود روشی ترکیبی برای تصمیم گیری چندشاخصه در شرایط عدم قطعیت در مطالعه موردی: اولویت بندی تقاطعات منطقه 14 شهرداری تهران برای ارتقای وضعیت تردد و ایمنی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود روشی ترکیبی برای تصمیم گیری چندشاخصه در شرایط عدم قطعیت در مطالعه موردی: اولویت بندی تقاطعات منطقه 14 شهرداری تهران برای ارتقای وضعیت تردد و ایمنی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود روشی ترکیبی برای تصمیم گیری چندشاخصه در شرایط عدم قطعیت در مطالعه موردی: اولویت بندی تقاطعات منطقه 14 شهرداری تهران برای ارتقای وضعیت تردد و ایمنی فایل ورد (word) :


نام کنفرانس یا همایش : چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک

تعداد صفحات : 14

چکیده مقاله:

در این مقاله، روشی ترکیبی برای تصمیم گیری چندشاخصه در شرایط عدم قطعیت ارائه می شود .روش ارائه شده بر مبنای ترکیب دو روش پارامتریک و جبهه بهینه پارتویی ارائه شده است . درروش های مذکور، به صورت مرسوم آن ها، فرض می شود میزان امتیاز و یا ارزش گزینه ها در زمینه هرشاخص به صورت قطعی معلوم است. اما، در عمل، و به طور خاص در شرایطی که اوزان اهمیت و یاارزش گزینه ها و شاخص ها به صورت کیفی تعیین می شوند، مقادیر مربوطه قطعی نبوده و با عدمقطعیت هایی همراه هستند. برای رفع این مشکل، در این مقاله، فرض قطعی بودن پارامترهای ارزیابیبرداشته شده، و روشهای پارامتریک و جبهه بهینه پارتویی به گونه ای اصلاح میشوند که ضرایب عدمقطعیت به پارامترها در آن ها لحاظ گردد. روش ترکیبی ارائه شده در حقیقت شامل دو مرحله کلیاست، که در مرحله اول آن از روش پارتویی اصلاح شده برای تعیین تعداد گزینه های غیرمغلوب ، و درمرحله دوم آن از روش پارامتریک اصلاح شده برای اولویت بندی استفاده می شود. روش ارائه شده برایاولویت بندی تقاطعات منطقه 14 شهر تهران به منظور ارتقای وضعیت تردد و ایمنی به کارگیری شدهاست. مقایسه نتایج به کارگیری روش با روش مرسوم وزندهی در این مطالعه موردی نشان می دهد که مجموعه تقاطعات اولویتدار در تعداد اعضاء تقریباً مشابه است، لکن اولویت تقاطعات در دو روش تفاوت نشان می دهد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.