دانلود تحلیلی بر آزمون های مجموعه بوستر استاندارد KES D – C 65 فایل ورد (word) دارای 52 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود تحلیلی بر آزمون های مجموعه بوستر استاندارد KES D – C 65 فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
بخشی از فهرست مطالب پروژه دانلود تحلیلی بر آزمون های مجموعه بوستر استاندارد KES D – C 65 فایل ورد (word)
تحلیلی بر آزمونهای مجموعه بوستر
استاندارد KES D – C
نشتی هوا (Air tightness)
مشخصات ورودی و خروجی (Input/output chartacteristic)
APPLY
Release
Cutin
Vacuum run outline
Vacuum run out point
Initial rise
Hysteresis
Return cut – out
زمان برگشت (Return characteristic)
عملکرد در دمای پایین (Low temperture working)
عملکرد در دمای بالا (High temperature Working)
تحلیلی بر آزمونهای مجموعه بوستر
استاندارد KES D-C
کاربرد ابزارهای بهبود کیفیت Desing Of Experiments
تعریف طراحی آزمایشات
اجرای DOE بر روی بوستر ترمز در شرکت صنعت و هنر
اهداف اجرای DOE بر روی بوستر ترمز به قرار زیر است
چگونگی اجرای طرح
فاز ۱؛ طراحی آزمایش
جدول اجرای طرح
اثرات متقابل
تفکیک پذیری (RESOLUTION)
اثرات دگر نام
کاربرد ابزارهای بهبود کیفیت
۱- بررسی ترسیمی
الف – ترسیم نمودار تأثیر
ب – ترسیم نمودار پاراتو
۲- تجزیه و تحلیل واریانس
مدل سازی رگرسیون Regression Modeling
ترسیم نمودار تأثیر
ترسیم نمودار پاراتو
پمپ ترمز
پمپ ترمز یک مداره (Single Master Cylinder)
پمپ ترمز دو مداره: Step Bore Master Cylinder (Tan dem)
پمپ ترمز دو مداره پله ای: Step Bore Master Cylinder
پمپ ترمز پله ای تنظیم شدنی: Adjustable step Bore Master
خطوط ترمز پمپهای دو مداره: Brake Line
بوستر خلأای Vacuum Booster
عملکرد بوستر
کمک بوستر به سیستم ترمز
تأثیر فشار عملکرد بوستر
خونسردی در شرایط اضطراری
نحوه ترمز گرفتن
نحوه ترمز گرفتن
نگهداری
اجزاء ترمز
مدار ترمز
سرعت و ترمز
کالیپر
کفشکها
دیسکها
مقدمه
پنج دسته کلی (1- عملکردی ،2- سختی و قدرت ، 3- دوام ، 4- مقاومت جوی ، 5- صدا ) آزمونهای بوستر را تشکیل می دهند . در این پروژه به آزمونهای عملکردی خواهیم پرداخت و سعی خواهیم نمود زیر آزمایشهای این گروه را تا حد امکان تشریح نموده و هدف از انجام هر یک را به اختصار توضیح دهیم . قبل از وارد شدن به مبحث فوق ابتدا اصطلاحاتی را که در متون استاندارد مورد استفاده قرار گرفته است را عنوان می کنیم :
میله فشار (Pushrod) : میله خروجی بوستر است که وظیفه انتقال نیرو به پمپ ترمز را دارد .
میله ترمز (Operatingrod) : میله ورودی بوستر که به پدال ترمز متصل است و وظیفه انتقال نیرو به بوستر را دارد .
پیشروی مؤثر (Effective stroke) : میزان پیشروی میله فشار که حداقل می بایست به اندازه حداکثر پیشروی پیستونهای پمپ ترمز برای رسیدن به حداکثر فشار خروجی باشد.
نیروی نهایی عملکرد (Full loadworking point) : نقطه ای است که بیشترین نیروی خروجی به واسطه عملکرد بوستر به دست می آید . از این نقطه به بعد عملاً نقش بوستر حذف شده و نسبت تغییرات نیروی خروجی به تغییرات نیروی ورودی تقریباً برابر یک خواهد بود . این نقطه را Vacum Run – Outpoint نیز می گویند . زیرا خلاء از بوستر کاملاً خارج شده است .
انجام آزمونهای عملکردی اغلب برای اطمینان از صحت عملکرد و نیز سلامت محصول بوده لذا اکثراً در انتهای خط مونتاژ و به طور صد در صد بر روی محصولات و یا قبل از انجام آزمونهای طولانی مدت دوام و یا سختی و قدرت انجام می گیرند .
پیشروی مؤثر میله فشار (Effective stroke of push rod) : برای رسیدن به حداکثر فشار خروجی در پمپ ترمز می بایست پیستونها حداکثر کورس خود را طی نمایند .تغذیه این مقدار پیشروی به وسیله میله فشار صورت می پذیرد پس میله فشار باید حداقل به میزان حداکثر کورس پیستونهای پمپ ترمز .
قابلیت پیشروی داشته باشد . این آزمون برای حصول اطمینان از این قابلیت انجام می گردد به گونه ای که پس از ایجاد خلأ mmhg 10+ـ500 در بوستر نیروی معادل kgr50 به میله ترمز اعمال نموده و سپس میزان حرکت میله فشاراندازه گیری می شود.
لقی حرکت میله ترمز (Operating rod play stroke) : برای اینکه خلاصی حرکت میله ترمز برای رسیدن به یک نیروی خروجی در محدوده مجاز باشد . این آزمون انجام می گردد. روش انجام آن بدین گونه است که ابتدا خلأ mmhg 10+ـ500 را به بوستر وصل نموده و نیرویی مععادل kgf 2 به میله فشار وارد می کنیم (در این هنگام هیچگونه نیروی ورودی به میله ترمز اعمال نشده است ) سپس به میله ترمز به اندازه ای نیرو وارد می شود که نیروی خروجی kgf 5 قرائت گردد. در این هنگام پیشروی میله ترمز اندازه گیری می شود .این مقدار می بایست در بیشترین اندازه خود (mm) 7/0 باشد.