دانلود ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری در صنعت رستوران داری بر اساس مدل آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: رستوران های


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری در صنعت رستوران داری بر اساس مدل آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای رضایی) فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری در صنعت رستوران داری بر اساس مدل آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای رضایی) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری در صنعت رستوران داری بر اساس مدل آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای رضایی) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری در صنعت رستوران داری بر اساس مدل آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای رضایی) فایل ورد (word) :


نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس ملی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی در شرایط اقتصاد مقاومتی

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

هدف تمامی شرکت ها، افزایش فروش و سودآوری از طریق ارضاء نیازها و خواسته های بازار و مصرف کنندگان در بلند مدت است. با افزایش روز افزون رقابت در صنعت رستوران داری، رضایت مشتریان و توجه به دیدگاه های مشتری یکی از مهمترین عوامل موفقیت و سودآوری رستوران ها می باشد. بازاریابی مناسب خدمات به طور قابل توجهی به روند توسعه کمک می کند. در صنعت رستوران داری، توسعه اجرای برنامه بازاریابی موفق برای رواج مشتری مداری لازم و ضروری است. بازاریابی خدمات تاکید فراوانی بر انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی دارد به طوریکه منعکس کننده خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان در بازار هدف باشد. در این راستا این تحقیق به دنبال ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری بر اساس مدل آمیخته بازاریابی در رستوران های زنجیره ای رضایی است که این عوامل شامل محصول، قیمت، مکان، ترفیع و فرآیند می باشد . روش تحقیق در این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان رستوران رضایی در شهر مشهد تشکیل می دهند که 384 نمونه به صورت نمونه گیری تصادفی خوشه ای استخراج و مورد تحلیل قرار گرفته است. نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که عوامل آمیخته بازاریابی بر جذب مشتری در رستوران رضایی تاثیر دارد


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.