دانلود مقاله آنالیز ارتعاش تیغه خاک ورز سیکلوتیلر به روش اجزای محدود فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله آنالیز ارتعاش تیغه خاک ورز سیکلوتیلر به روش اجزای محدود فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله آنالیز ارتعاش تیغه خاک ورز سیکلوتیلر به روش اجزای محدود فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی مهندسی و مدیریت کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی پایدار
تعداد صفحات: 13
چکیده:
به منظور نرم کردن خاک از هرس های دوار عمودی نظیر سیکلوتیلر بهره گرفته می شود. از انجاکه شرایط خاک متغیر است، نیروی مقاومت خاک نوسانی بوده و تیغه خاک ورز با فرکانس نیروی محرک مرتعش می گردد. تنش های ارتعاشی قادر به تغییر شکل ماندگار در تیغه هستند و لذا تعیین فرکانس های طبیعی تیغه بمنظور تعیین حد تنش و جلوگیری از پدیده تشدید (رزونانس) ضروری به نظر می رسد. در تحقیق حاضر با مدلسازی دقیق و المان بندی سه بعدی تیغه سیکلوتیلر توسط فرآیند مهندسی CAE از نرم افزار CATIA برای مدلسازی و از نرم افزار ABAQUS و(AolidWorks Simulation (COSMOS برای تحلیل ارتعاش و تعیین فرکانس طبیعی و کل مود تیغه استفاده شد. آنالیز مودال (ارتعاش) بمنظور تعیین خواص ذاتی دینامیکی یک سیستم در قالب فرکانسهای طبیعی، ضرایب میرایی، شکل مودها و بکارگیری آنها به منظور ایجاد مدلی ریاضی از رفتار دینامیکی سیستم استفاده می شود. نتایج آنالیز مودال تیغه سیکلوتیلرنشان داد که فرکانس اول تا ششم نزدیک به صفر بود که نشان دهنده حرکت صلب می باشد. فرکانس طبیعی مود هفتم تیغه (خمش در ن احیه برخورد تیغه با خاک) به مقدار 35/580 هرتز، فرکانس تشدید در تیغه تشخیص داده شد. به عبارت دیگر فرکانس نیروی اعمالی به تیغه نباید برابر با فرکانس در مود هفتم باشد، زیرا موجب تغییر شکل ماندار و در نهایت آسیب قطعه می شود. همچنین بیشترین جابه جایی تیغه به ترتیب مربوط به مود هشتم و هفتم به میزان 2/52 و 3/42 میلی متر بود.