دانلود مقاله بررسی تأثیر ویژگی های سیستم توزیع محصولات غذایی بر رضایت مصرف کنندگان فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تأثیر ویژگی های سیستم توزیع محصولات غذایی بر رضایت مصرف کنندگان فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تأثیر ویژگی های سیستم توزیع محصولات غذایی بر رضایت مصرف کنندگان فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تأثیر ویژگی های سیستم توزیع محصولات غذایی بر رضایت مصرف کنندگان فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تأثیر ویژگی های سیستم توزیع محصولات غذایی بر رضایت مصرف کنندگان فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات: 9
چکیده:
هدف این پژوهش، بررسی تأثیر ویژگی های سیستم توزیع محصولات غذایی بر رضایت مصرف کنندگان است. یکی از مسائل مهمی که مدیران با آن مواجه اند تصمیم گیری در مورد توزیع کالاست زیرا این تصمیم بر دیگر تصمیمات بازاریابی از جمله قیمت گذاری، تبلیغات و بسته بندی و; اثر مستقیم دارد. جامعه آماری این تحقیق، شهروندان شهر ایلام بوده و نمونه گیری نیز به روش تصادفی طبقه ای انجام گرفته است. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده گردید که 150 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ضریب آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه 86/. به دست آمد. داده های تحقیق با کمک نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، که در سطح آمار توصیفی از فراوانی، درصد فراوانی و در سطح آمار استنباطی از آزمون تی استیودنت و فرض میانگین آماری استفاده شد. یافته های تحقیق نشان می دهد که با اطمینان 95 % می توان ادعا کرد که متغیرهای نوع فروشگاه، فاصله فروشگاه تا منزل مصرف کنندگان، کیفیت فروشگاه، نحوه برخورد فروشنده ها با مصرف کنندگان و قبولی کالای مرجوعی بر رضایت مصرف کنندگان تأثیر دارد. از میان فرضیه های مطرح شده در تحقیق، فرض نزدیک بودن فروشگاه به منزل مسکونی مصرف کنندگان دارای بیشترین تأثیر بر رضایت مصرف کنندگان است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.