دانلود مقاله سنتز پودرهای نانومتری هگزافریت باریم با جانشینی CeدرCo به روش سل ژل احتراقی و بررسی خواص مغناطیسی فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله سنتز پودرهای نانومتری هگزافریت باریم با جانشینی CeدرCo به روش سل ژل احتراقی و بررسی خواص مغناطیسی فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله سنتز پودرهای نانومتری هگزافریت باریم با جانشینی CeدرCo به روش سل ژل احتراقی و بررسی خواص مغناطیسی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله سنتز پودرهای نانومتری هگزافریت باریم با جانشینی CeدرCo به روش سل ژل احتراقی و بررسی خواص مغناطیسی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله سنتز پودرهای نانومتری هگزافریت باریم با جانشینی CeدرCo به روش سل ژل احتراقی و بررسی خواص مغناطیسی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: نهمین کنگره سرامیک ایران
تعداد صفحات: 6
چکیده:
نانو ذرات هگزافریت باریم جان شین شده با Ce-Co با فرمول (x=0/0,0/1,0/2) Ba1-xCexFe12-xCoxO19 توسط روش سل-ژل خود احتراقی و سپس کلسیناسیون در 950 درجه ی سانتیگراد تهیه شدند. بررسی فازی با استفاده از روش XRD انجام گرفت. بررسی های FE-SEM نشان داد که با استفاده از روش سل-ژل خود احتراقی میتوان به ذرات نانومتری دست یافت. نتایج اندازه گیری خواص مغناطیسی توسط دستگاه VSM نشان داد که با افزایش مقدار عناصر جانشینی، مغناطش اشباع افزایش و میدان پسماندزدایی کاهش می یابد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.