دانلود مقاله آزمودن الگوی پیشنهادی رابطه بین تصویر سازمان و نام تجاری، کیفیت، خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری و قصد رفتاری مشت


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله آزمودن الگوی پیشنهادی رابطه بین تصویر سازمان و نام تجاری، کیفیت، خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری و قصد رفتاری مشتریان صنعت بانکداری فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله آزمودن الگوی پیشنهادی رابطه بین تصویر سازمان و نام تجاری، کیفیت، خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری و قصد رفتاری مشتریان صنعت بانکداری فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله آزمودن الگوی پیشنهادی رابطه بین تصویر سازمان و نام تجاری، کیفیت، خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری و قصد رفتاری مشتریان صنعت بانکداری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله آزمودن الگوی پیشنهادی رابطه بین تصویر سازمان و نام تجاری، کیفیت، خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری و قصد رفتاری مشتریان صنعت بانکداری فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات: 13
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف آزمون الگویی از رابطه بین تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با قصد رفتاری و وفاداری مشتریان صنعت بانکداری انجام گرفت. شرکت کنندگان این پژوهش 180 نفر از مشتریان بانک در بهمن ماه سال 1390 بودند که از بانک های شهرستان میبد به روش نمونه گیری زمانی تصادفی انتخاب شدند. ابزارهای اندازه گیری شامل پرسشنامه وفاداری مشتریان (زیسامل، بری و پاراسورامان، 1996)، پرسشنامه قصد رفتاری (زیسامل، بری و پاراسورامان، 1996)، تصویر سازمان (فلاوین، تورس و اسپاین، 2004)، تصویر نام تجاری (لاو ولامب، 2000)، رضایت (وستبروک و الیور، 1991) و پرسشنامه کیفیت خدمات (پاراسورمون، زیسامل و بری؛ 1988) بودند. نتایج تحلیل مسیر الگوی اولیه نشان داد با وجود اینکه الگوی پیشنهاد شده در برخی شاخصهای برازندگی مانند GFI دارای برازش نسبتاً خوبی بود اما شاخص های دیگر نشانگر آنند که الگو نیاز به بهبود دارد. برازش بهتر را میتوان در الگوی اصلاح شده، یعنی الگویی که در آن، به توصیه نرم افزار 16 AMOS خطاهای سه مسیر همبسته گردیدند ملاحظه نمود که الگوی اصلاح شده دارای برازش بهتری است. با توجه به یافته ها، پیشنهادهایی به پژوهشگران آتی و برنامه ریزان و مدیران ارائه گردیده است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.