دانلود مقاله بررسی و مقایسهی نگرش والدین دانش آموزان مدارس ابتدایی نسبت به برنامه های جدید درس تربیت بدنی بر اساس جنسیت و سن آنان فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی و مقایسهی نگرش والدین دانش آموزان مدارس ابتدایی نسبت به برنامه های جدید درس تربیت بدنی بر اساس جنسیت و سن آنان فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی و مقایسهی نگرش والدین دانش آموزان مدارس ابتدایی نسبت به برنامه های جدید درس تربیت بدنی بر اساس جنسیت و سن آنان فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1390
محل انتشار: نخستین همایش ملی دستاوردهای جدید علمی در توسعه ورزش و تربیت بدنی
تعداد صفحات: 4
چکیده:
مقدمه: پژوهش حاضر از نوع توصیفی پیمایشی بوده و به بررسی و مقایسه ی نگرش والدین دانش آموزان -مدارس ابتدایی نسبت به برنامههای جدید درس تربیت بدنی بر اساس جنس و سن آنان می پردازد . روش شناسی جامعه آماری شامل والدین دانشآموزان مدارس ابتدایی شهر بابل در سال تحصیلی 91-90 بوده که تعداد آنها 18751 هزار نفر میباشد. به منظور انتخاب نمونه های آماری از روش نمونهگیری تصادفی خوشهای استفاده شده و حجم نمونه طبق جدول مورگان به تعداد 735 نفر میباشد. جهت جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده که روایی و پایایی آن پس از جمعآوری نظرات و دیدگاههای اساتید مختلف کشور و انجام یک مطالعه مقدماتی مورد تأیید قرار گرفت=0/87یافتهها: نتایج به دست آمده با استفاده از آمارهای توصیفی و استنباطی موجود در نرم افزار SPSS19 نشان میدهد که نگرش اکثر والدین نسبت به برنامههای جدید درس تربیت بدنی مثبت میباشد96/2 درصد( و بین نگرش والدین بر اساس متغیرهای جنس و سن آنان تفاوت معنی داری وجود دارد. نگرش مردان مثبتتر از زنان بوده است و به جز در یک مورد نگرش والدین با سن کمتر مثبتتر بوده است. نتایج حاصل از تحقیق مبنی بر نگرش مثبت والدین نسبت به برنامه های جدید درس تربیتبدنی، عقیده و نظر برخی کارشناسان مبنی بر نگرش منفی اولیاء و عدم توجه آنان نسبت به این درس را رد نموده و خلاف آن را اثبات می نماید و لذا علت برگزاری ضعیف و نامناسب درس تربیت بدنی در مدارس را باید به وسیله انجام تحقیقات دیگری بررسی نمود.