دانلود مقاله سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی فایل ورد (word) دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
این مقاله به بررسی سیستم های تزریق سوخت بنزین در موتورهای جرقه ای پرداخته است که از دیر باز مورد توجه سازندگان خودرو بوده است ودر این راستا فعالیتهای زیادی انجام شده است که منجر به تولید انواع سیستمهای سوخت رسانی بنزینی انژکتوری Jetronic شده است .
مقدمه :
موتورهای انژکتوری با سیستم سوخت تزریقی ابتدا برای موتورهای دیزلی اختراع شد و توسط آلمانی ها و به دستور هیتلر اصلاح گردید تا بتواند مورد استفاده موتور هواپیما های ارتش هیتلری قرار گیرد .
می توان گفت که موتور کاربراتوری به نمونه انژکتوری برتری و ارجعیت دارد . ولی عدم استفاده از کاربوراتور و انتخاب انژکتور توسط آلمانی ها به این دلیل بود که استفاده از کاربوراتور در هواپیما در مناطق نامناسب تمایل زیاد به تولید یخ دارد وهمچنین امتیاز دیگر انواع انژکتوری تاثیر ناپذیر بودن عملکرد آن در حین انجام مانورهای جنگی خطر ناک بود .
تبدیل یک سیستم انژکسیون دیزل به سیستمی که بنزین استفاده کند کاری بس مشکل است چون سوخت گازوییل که یک روغن سبک وزن می باشد باعث می شود که نوعی روغن کاری بین پمپ ها و سیلندر های سیستم انژکتوری انجام شود . در مقابل ، بنزین سوختی بی نهایت خشک است وبه کلی فاقد هر گونه قابلیت روغن کاری می باشد . بنابراین در تبدیل از گازوییل به بنزین نیاز به یک تحقیق بسیار دقیق در زمینه فلزهای مورد استفاده در ساختمان پیستون ها و سیلندرها دارد که نتیجه چنین عملی گران شدن هزینه ساخت می باشد .
تزریق سوخت بنزین در موتورهای جرقه ای بیشتر در مانیفولد هوا یا روی سوپاپ ورودی و بندرت در داخل سیلندر انجام می شود .
مزایای سیستم تزریقی عبارتست از :
1- راندمان حجمی زیاد موتور
2- مصرف سوخت ویژه قابل قبول موتور
3- گشتاور زیاد موتور با دور کم
4- احتراق کامل
5- شتاب گیری سریع موتور
سیستم های Jetronic موجود :
K-Jetronic
KE-Jetronic
KE3-Jetronic
L- Jetronic
LE-Jetronic
LH-Jetronic
Mono-Jetronic
Mono-Motronic
Motronic 4.1
Motronic 1.5
Motronic 1.7
Motronic 2.8.1
سیستم هیل بورن : در سال 1945 یک سیستم انژکتوری توسط یک آمریکایی به نام “ استوارت هیل بورن” برای اتومبیل فورد ساخته شد . به طوری که این سیستم فاقد هر گونه نوآوری بود . اما امتیاز آن کیفیت ساخت آن بود و در مقایسه با معروف ترین انواع کاربوراتوری آن زمان که اتسرومبورگ نام داشت به مراتب کارآیی بهتری داشت . فقط یکی از نقاط ضعف سیستم هیل بورن این بود که تمامی سوختی که از پمپ انژکتور به داخل کانال های ارتباطی پاشیده می شد به داخل موتور راه پیدا نمی کرد . فشار در داخل نازل های سیستم تزریق از طریق دو کانال ارتباطی نازک و باریک در حد متوسط تنظیم شده و مقدار اضافی بنزینی که از نازل پمپ پاشیده می شود از طریق این دو کانال به باک بنزین برگردانده می شود . در راه بازگشت میزان اضافی سوخت پاشیده شده یک دریچه کوچک قرار دارد که در هنگام به اصطلاح تخت گاز کردن بخشی از این سوخت برگردانده شده از طریق این دریچه مورد استفاده قرار گرفته تا مخلوط سوخت مورد نیاز حاصل شود . بعد از ورود طرح هیل بورن به بازار اظهار شد که چنین طرح سیستم تزریق سوختی برای استفاده در موتورهای خیابانی مناسب نیست . حقیقت این بود که این طرح به طور کلی طرحی مناسب برای اتومبیل های موتور بنزینی نبود .
سیستم روچستر : بعد از چندی کمپانی جنرال موتورز سیستم انژکتوری روچستر را به عنوان جانشین برای کاربوراتورهای چهار دهنه خود معرفی کرد که متأسفانه این سیستم نتوانست باعث به وجود آمدن نیروی تولیدی بیشتری برای موتورها شود . اما اظهار می شود که اتومبیل با چنین سیستمی از شتاب بهتری برخوردار است . سیستم روچستر تا حدودی مشابه سیستم هیل بورن بود و در این سیستم تنظیم جریان سوخت با تغییر فشار سوخت انجام می گرفت .
متأسفانه برای روچستر و جنرال موتورز ، مشکلات سوخت رسانی در هنگام آهسته کار کردن موتور توسط مهندسین حل نگردید و نازل های اسپری کننده تا حدودی در این کار مؤثر بودند و این حقیقت را می شد از رنگ سیاهی که از اگزوز این گونه اتومبیل متصاعد می شد ، دریافت . کمپانی معظم بوش آلمان توانست تا حد زیادی مشکل قطرات سوخت را مرتفع کند با ابداع سیستم K-Jetronic مشکلات به طرز چشمگیری برطرف شد . این سیستم دارای توانایی و قابلیت بالایی بوده ولی در مقایسه با سایر سیستم های انژکتوری گران می باشد . برنامه تدارک و تنظیم میزان سوخت در سیستم K-Jetronic بسیار پیچیده می باشد .
اساس کار سیستم K-Jetronic :
این سیستم با تزریق دائم بوده و اندازه گیری سوخت در آن بطور مستقیم با جریان هوای مصرفی موتور انجام می شود . در این سیستم پمپ عامل جریان یافتن سوخت ، حجم هوای عبوری به موتور بوده و سیستم محرک مکانیکی نیست . نظر به این که هوای مصرفی موتور بطور مستقیم قابل اندازه گیری و کنترل میباشد ، طرح K-Jetronic برای کنترل گازهای خروجی اگزوز و استفاده از پس سوز نیز بسیار مناسب است . هوای مصرفی موتور پس از عبور از فیلتر هوا به صفحه اندازه گیر هوا برخورد می کند و آنرا به حرکت در می آورد . با حرکت صفحه اندازه گیر ، اهرم آن قرقره سوپاپ سوخت را حرکت داده و معبری از سوخت را متناسب با حجم هوا به موتور باز می کند . سوخت از باک توسط پمپ الکتریکی به آکومولاتور می رسد ، پس از ذخیره سازی در آن که برای نوسان گیری ضربان های سوخت ضروری است ، به فیلتر رسیده و سپس وارد قسمت توزیع کننده می شود .
یک رگلاتور اولیه در قسمت توزیع کننده فشار سوخت را در مقدار ثابتی نگه می دارد و از برگشت سوخت اضافی به باک و یا ارسال بیش از حد به موتور جلوگیری می کند .
واحد اندازه گیر هوا :
دانلود مقاله الکترونیکی کردن زنجیره تامین در راستای خرده فروشی الکترونیکی (اهداف – مزایا و استراتژیها) فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله الکترونیکی کردن زنجیره تامین در راستای خرده فروشی الکترونیکی (اهداف – مزایا و استراتژیها) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله الکترونیکی کردن زنجیره تامین در راستای خرده فروشی الکترونیکی (اهداف – مزایا و استراتژیها) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1385
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
تعداد صفحات: 8
چکیده:
زنجیره تامین سنتی اغلب شامل بیش از یک شرکت در سری روابط مشتری – تامین کننده است و معمولا به عنوان یک مجموعه از لینکها و فرایندهای مشترک شامل همه فعالیتها از تهیه مواد خام تا تحویل کالای نهایی به مشتری نهایی است. موادخام از طریق سیستم تامین وارد کارخانه شده و تبدیل به محصول نهایی می شود محصول نهایی از طریق سیستم توزیع به دست مشتریان نهایی می رسد. درحالت کلی چندین شرکت دراین فرایند به هم لینک می شوند و هر ارزش افزوده ای که برای محصول ایجاد می شود در سراسر حلقه منتقل میشود. تجارت الکترونیک و اینترنت به طور اساسی ذات زنجیره تامین ها را تغییر داده است نتیجه باعث پیدایش یک زنجیره تامین B2B جدید میشود که به جای اینکه محصول محور باشد مشتری محور است. در این مقاله در مورد اهداف و فوائد فناوری اطلاعات در زنجیره تامینو اجناس مناسب برای عرضه الکترونیکی از طریق این سیستم بحث خواهد شد.
دانلود شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر رضایت مشتری در صنعت خودرو سازی با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی خودروی تیبا – شرکت سایپا در ایران) فایل ورد (word) دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر رضایت مشتری در صنعت خودرو سازی با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی خودروی تیبا – شرکت سایپا در ایران) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر رضایت مشتری در صنعت خودرو سازی با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی خودروی تیبا – شرکت سایپا در ایران) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
در حال حاضر بازار خودروی کشور با ورود خودرو های متنوع با سیستم ها و تکنولوژی های جدید، شرایط رقابتی و سخت تری را جهت فروش نسبت به گذشته دارا می باشد. در این شرایط همراه با افزایش آگاهی مشتریان، خدمات فروش و پس از فروش صنعت خودرو نقش بی بدیلی را در این صنعت ایفا می کند. در این تحقیق با مطالعه منابع موجود و تحقیقات گذشته و نظر خبرگان لیستی از عواملی که در خدمات فروش و پس از فروش نقش مهم و تعیین کننده ای دارند مشخص گردید. با توجه به اکتشافی بودن سوالات پرسشنامه طی مراحل آماری با استفاده از نرم افزارهای SPSS و AMOS؛ 4 عامل مورد تأیید واقع شدند که این عامل ها شامل ویژگی های خودرو ، خدمات قبل از فروش و تحویل ، خدمات پس از فروش و شرایط پرداخت وجه می باشد. در آخر مدل ساختاری تحقیق بر اساس این 4 عامل ترسیم شده و درهمچنین با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین متغیرها به دست آمده از مدل محاسبه گردیده است.هدف این تحقیق شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر رضایت مشتری با ارائه یک مدل مفهومی با استفاده از رویکرد معادلات ساختاری به کمک نرم افزار AMOS می پردازیم مزیت این پژوهش به کارگیری از تکنیک تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی می باشد که سازه ها با استفاده از این روش بدست آمده و مدل مفهومی جدیدی در این زمینه ارائه شده است.
دانلود مقاله بهبود رفتار رانندگان خودروهای سنگین با اصلاح شرایط و ساختار سیستم اعطای گواهینامه فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بهبود رفتار رانندگان خودروهای سنگین با اصلاح شرایط و ساختار سیستم اعطای گواهینامه فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بهبود رفتار رانندگان خودروهای سنگین با اصلاح شرایط و ساختار سیستم اعطای گواهینامه فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1391
محل انتشار: دوازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران
تعداد صفحات: 14
چکیده:
درصد قابل توجهی از تصادفات جادهای کشور در اثر رفتارهای نامناسب رانندگی وسایل نقلیه سنگین و عدم رعایت مسایل ایمنی بخصوص توسط رانندگان کم تجربهای که هنوز مهارت کافی ندارند اما دارای گواهینامه و مجوزهای فعالیت رانندگی با اینگونه خودروها را دارند رخ میدهد. بدون شک بخش عمده ای از مشکل ذکر شده به ضوابط و قوانین جاری اعطای گواهینامه و کیفیت و نحوه برگزاری آزمونهای اخذ گواهینامه در کشور مربوط می شود. در تحقیق حاضر شرایط اخذ گواهینامه رانندگی با خودروهای سنگین باری و مسافری کشور ایران و استرالیا مورد بررسی قرار گرفته و ضمن انجام مقایسه تطبیقی شرایط مذکور، تلاش شده است تا نقاط ضعف و مشکلات موجود در این خصوص در کشور مشخص شود بطوری که با بهره گیری از تجارب کشور خارجی مورد مطالعه ، پیشنهادات و راهکارهای لازم جهت اصلاح ساختار سیستم اعطای گواهینامه که در ایران ارایه شده است.
دانلود بررسی شکل پذیری اتصالات چسبی متشکل از لمینت های GFRP و چسب های شکل پذیر فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود بررسی شکل پذیری اتصالات چسبی متشکل از لمینت های GFRP و چسب های شکل پذیر فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی شکل پذیری اتصالات چسبی متشکل از لمینت های GFRP و چسب های شکل پذیر فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
اتصال چسبی یک روش جایگزین برای روش های سنتی مانند جوشکاری و پرچ کاری می باشد که دارای حیطه کاربردی وسیعی در صنایع الکترونیکی، خودرو، هوایی و ساختمان می باشد. طراحی این نوع اتصالات با قابلیت اطمینان مطلوب، نیازمند حصول دانش کامل از مقاومت اتصال در مقابل خرابی می باشد. تحلیل اتصال با استفاده از یک مدل المان غیرخطی انجام شد تا تاثیرات شکل پذیری چسب روی سختی و ظرفیت اتصالات چسبی با دو لبه ی هم پوشانی در مقیاس کامل و شامل لمینت های پالتوره شده ی ترد GFRP آنالیز شود. حالات تنش محاسبه شده در محل گسیختگی در درون پلیت ها نشان داد که پلاستیسیته ی چسب های شکل پذیر باعث توزیع یکنواخت بار می شود و به افزایش ظرفیت اتصال می انجامد. اتصالات سخت و شکل پذیر با توجه به نسبت مدول چسب به مدول پلیت تعریف می شوند. اتصالات شکل پذیر سختی کمتری نسبت به پلیت ها نشان می دهند، در حالی که اتصالات سخت پیوستگی در سختی سازه ای را حفظ می کنند. کرنش های محوری در راستای پهنای اتصال تقریبا بطور یکنواخت توزیع می شوند و در نتیجه یک تحلیل دو بعدی را ممکن می کنند.