دانلود مقاله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مامنی امن برای اجرای برنامه آموزش فلسفه برای کودکان فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مامنی امن برای اجرای برنامه آموزش فلسفه برای کودکان فایل ورد (word) دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مامنی امن برای اجرای برنامه آموزش فلسفه برای کودکان فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مامنی امن برای اجرای برنامه آموزش فلسفه برای کودکان فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مامنی امن برای اجرای برنامه آموزش فلسفه برای کودکان فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: چهارمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
تعداد صفحات: 2
چکیده:
گسترش روزافزون ساختارهای اجتماعی و نیاز به تربیت و اماده سازی افراد برای زندگی درجامعه درحال رشد ازیک سو و تعدددیدگاه ها درزمینه نقشی که ادمیان درقرن جدید ایفا خواهند کرد ازدیگر سو بیش ازپیش دست اندرکاران تعلیم و تربیت را متوجه هدایت و سازماندهی فرایندهای اموزشی نموده است تحولات سریع جوامع رشد روزافزون اطلاعات و نیاز به نحوه برخورد صحیح با این شرایط مستلزم اموزش درست اندیشیدن و پرورش قوه تحلیل و قضاوت است تافرد توانایی سازگاری و هماهنگی لازم بااین تحولات را بیابد برنامه فلسفه برای کودکان باتاکید برپرورش مهارتهای تفکر دردهه های اخیر جایگاه خاصی را دربرنامه درسی اموزش بسیاری ازکشورها به خود اختصاص داده است اما همواره جای این سوال خالی است که : باتوجه به نظامهای اموزشی کنونی که درآن اموزش و تدریس به طور فزاینده قالب بندی شده است ایا فضا و فرصتی برای کودکان وجود دارد تا ایده های خود را موردبحث قراردهند عملکرد جای درمدارس حتی بصورت تلویحی تمایل به ترغیب دیدگاهی ازدوران کودکی دارد که بسیار محدود وناکافی است اینجاست که پای دیگر سازمان دخیل درتعلیم و تربیت کودکان یعنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میدان باز میشود تابابهره گیری ازیک یازاساسی ترین پیش فرضهای موجود دربرنامه اموزش فلسفه برای کودکان این سکان را قدرتمندانه به دست گیرد این پیش فرض تاکید می کند کودکان زمانی بیشتر یاد میگیرند که کتابهایشان به شکل داستان باشد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.