دانلود مقاله طراحی یک کنترل کننده نسبت هوا به سوخت برای موتورهای احتراق داخلی بابکارگیری از الگوریتم ژنتیک و منطق فازی فایل ورد


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله طراحی یک کنترل کننده نسبت هوا به سوخت برای موتورهای احتراق داخلی بابکارگیری از الگوریتم ژنتیک و منطق فازی فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله طراحی یک کنترل کننده نسبت هوا به سوخت برای موتورهای احتراق داخلی بابکارگیری از الگوریتم ژنتیک و منطق فازی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طراحی یک کنترل کننده نسبت هوا به سوخت برای موتورهای احتراق داخلی بابکارگیری از الگوریتم ژنتیک و منطق فازی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله طراحی یک کنترل کننده نسبت هوا به سوخت برای موتورهای احتراق داخلی بابکارگیری از الگوریتم ژنتیک و منطق فازی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: همایش نقش مهندسی کامپیوتر در اصلاح الگوی مصرف

تعداد صفحات: 7

چکیده:

مهمترین عامل برای کنترل احتراق و آلاینده های تولیدی موتور، کنترل نسبت هوا به سوخت می باشد. برای ارزیابی کنترل کننده ای که نسبت هوا به سوخت را در نسبت ایده آل حفظ کند، لازم استکه خود سیستم را داشته باشیم، بنابراین موتور یک خودرو را به دور از پیچیده گی های غیرضروری در محیط سیمولینک شبیه سازی کرده ایم. با استفاده از کنترل کننده فازی، با پیچیده گی های موتور خودرو کمتر سر و کار داریم و کنترل کننده فازی طراحی شده را با کمی تغییر می توان در موتورهای مختلف بکار برد. کنترل کننده فازی را با استفاده از جدول جستجو پیاده سازی کرده و برای تشکیل جدول جستجو ی فازی از الگوریتم ژنتیک استفاده کرده ایم. نتایج حاصله نشان می دهد که در خروجی بدست آمده از این روش، نسبت به روش های قبلی در کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت بهبودی حاصل شده است


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.