دانلود مقاله بررسی تاثیر به کارگیری برنامه ریزی منابع سازمان بر موفقیت دپارتمان بازاریابی(مطالعه موردی: یک شرکت تولیدی) فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی تاثیر به کارگیری برنامه ریزی منابع سازمان بر موفقیت دپارتمان بازاریابی(مطالعه موردی: یک شرکت تولیدی) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیر به کارگیری برنامه ریزی منابع سازمان بر موفقیت دپارتمان بازاریابی(مطالعه موردی: یک شرکت تولیدی) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 12
چکیده:
در بیشتر مراکز تولیدی، مشکلات تولید ناشی از کمبود تلاش کارکنان نیست بلکه کمبود همکاری هماهنگی در استفاده از منابع در دسترس کارخانه (طلاعات، مواد او لیه، انتقال ابزار) در نتیجه عدم مدیریت موثر در کار، عوامل اصلی به وجود اورنده این مشکلات است. سیستم برنامه ریزی منابع سازمان، ابزار نوینی است که رفع ناهماهنگی یاد شده را با تأکید بر بهبود فرایندهای سازمان و تصمیم گیری صحیح تر، هدف قرار داده است. و در واقع یک راه حل سیستم مبتنی بر فناوری اطلاعات است که به منظور ارتقای مدیریت فرایند و عملیات سازمانی، به سرعت و با دقت و کیفیت بالا در کنترل مدیران سطوح مختلف سازمان قرار میدهد. بسیاری از تولیدی ها به دلیل عدم برخورداری از برنامه ریزی منابع سازمان متحمل هزینه های هنگفت انبارداری، تهیه مواد اولیه وحمل ونقل می گردند. در ابتدا با شناسای شاخص های موثر و زمینه ساز برنامه ریزی منابع سازمان (مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش) و عملکرد دپارتمان بازاریابی (هزینه بازاریابی و عملکرد فروش) پرسشنامه ای تنظیم و در اختیار نمونه آماری قرار داده شد، به منظور تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از روش تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل رگرسیون چند متغیره بهره گرفته شد، نتایج حاکی از تأثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر دپارتمان بازاریابی دارد.