دانلود تاثیر آموزش فلسفه بر تفکر انتقادی دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهر اصفهان فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود تاثیر آموزش فلسفه بر تفکر انتقادی دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهر اصفهان فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تاثیر آموزش فلسفه بر تفکر انتقادی دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهر اصفهان فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
هدف کلی از انجام این تحقیق، تعیین تاثیر آموزش فلسفه بر تفکرانتقادی دانش آموزان پای سوم و چهارم ابتدایی شهر اصفهان بود.روش پژوهش، نیمه آزمایشی بود جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان دختر پایه سوم و چهارم شهر اصفهان بود که با استفاده ازروش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای تعداد 30 نفر (برای دوگروه 15 نفری آزمایش و گواه) انتخاب شده و به صورت تصادفی دردو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند ابزار مورد استفاده در اینپژوهش، پرسشنامه سنجش تفکر انتقادی ریکتس (2003) می باشدکه به صورت پیش آزمون و پس آزمون مورد استفاده قرار گرفت. یککارگاه هشت جلسه ای (هفته ای یک جلسه) تشکیل شد و از روشکلاس داری به شیوه حلقه کندوکاو شارپ لیپمن و از داستانهای فکری فلیپ کم و رابرت فیشر بهره گرفته شد. جهت تحلیل داده هااز آزمون تحلیل کوواریانس به وسیله نرم افزار SPSS21 استفاده شد یافته های پژوهش نشان داد میانگین نمرات در همه ابعاد تفکرانتقادی (خلاقیت، بالندگی و تعهد) در مرحله پس آزمون در دو گروه آزمایش و کنترل تفاوت معنی داری دارد (P=0/001). به عبارت دیگر آموزش فلسفه بر افزایش تفکر انتقادی دانش آموزان موثر است.