دانلود ارزیابی تأثیر واسطهای وفاداری به برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند صنایع لبنی فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود ارزیابی تأثیر واسطهای وفاداری به برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند صنایع لبنی فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود ارزیابی تأثیر واسطهای وفاداری به برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند صنایع لبنی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود ارزیابی تأثیر واسطهای وفاداری به برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند صنایع لبنی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود ارزیابی تأثیر واسطهای وفاداری به برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند صنایع لبنی فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین داراییهای نامشهود برند میباشد که برای شرکت ارزش آفرین بوده و توان رقابتی شرکت را مضاعف می سازد. ارزش ویژه برند یک معیار است برای تشخیص میزان قدرت برند طوری که هم ارزش شرکت را حفظ میکند، هم وفاداری مشتری را در پی خواهد داشت. این مقاله با هدف ارزیابی تأثیر واسطهای وفاداری به برند مابین تداعی ذهنی برند و تصویر ذهنی برند طراحی شده است. جامعه آماری این تحقیق، مصرف کنندگان محصولات لبنی تولید شده در شهرستان بناب بوده و برای به دست آوردن حجم نمونه، یک نمونه 198 نفری با روش نمونه گیری خوشه ای از بین مراجعین به خرده فروشی های توزیع محصولات صنایع لبنیاتی فعال در شهرستان بناب مورد بررسی قرار گرفته اند. ابزار گردآوری اطلاعات این پژوهش، پرسش نامه استاندارد میباشد. تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی و بر اساس روش گردآوری دادهها، توصیفی و از نوع پیمایشی است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات جمعآوری شده از روش مدل سازی معادلات ساختاری( SEM ) با استفاده از نرم افزارهای Spss 21 و Lisrel 8.54 استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که وفاداری به برند مهمترین عامل تأثیرگذار در ایجاد ارزش ویژه برند در صنعت لبنیات میباشد. همچنین با استناد به نتایج حاصله، تأثیر واسطهای وفاداری برند در شکل گیری ارزش ویژه برند، مورد تایید واقع شد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.