دانلود بررسی عوامل رضایت در مذاکرات فورش با خریداران خارجی مورد مطالعه صادرکنندگان استان قزوین فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود بررسی عوامل رضایت در مذاکرات فورش با خریداران خارجی مورد مطالعه صادرکنندگان استان قزوین فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی عوامل رضایت در مذاکرات فورش با خریداران خارجی مورد مطالعه صادرکنندگان استان قزوین فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
در پژوهش حاضر محقق درصدد است تا عوامل رضایت در مذاکرات فروش صادرکنندگان استان قزوین با خریداران خارجی را مورد بررسی قرار مید هد جهت بررسی عملی و تجربی مدل پژوهش ابتدا متغیرهای هریک از فرضیه های پژوهش تعریف مفهومی و عملیاتی شد سپس پرسشنامه های حاوی 37 سوال طراحی شد که برای سنجش متغیرهای پژوهش مورد استفاده قرار گرفت. جامعه آماری این تحقیق مدیران و معاونان و کاشناسان فروش و مذاکرات خرید صادرکننگان استان قزوین با خریدارن خارجی بود براساس فرمول جامعه نامحدود کوکران تعداد تعداد 66 نفر از کارکنان به عنوان نمونه مورد برررسی تعیین شد روش نمونه گیری در این پژوهش نمونه گیری در تصادفی طبقه بود براساس نتایج بدست امده از نظر پاسخگویان این تحقیق وجودتباین فرهنگی در مذاکرات با خریداران خارجی در سطح احتمال 0.01 پذیرفته شد. همچنی وجود رسمیت بافتی در مذاکرات با خریداران در سطح احتمال 0.01 پذیرفته شد. نتایج نشان داد که وابستگی شود. همچنین از نظر پاسخگویان این تحقیق خریداران به فروشندگان در مذاکرات با خریداران خارجی در سطح احتمال 0.01 پذیرفته مشود. از نظر پاسخگویان وجود گرایش اجتماعی در مذاکرات با خریداران خارجی در سطح احتمال 0.01 پذیرفته شد. همچنین نتایج نشان داد که میزان گرایش اجتماعی در مذاکرات با مذاکرات با خریداران خارجی در سطح احتمال0.01 پذیرفته می شود. نتایج بیانگر این بود که از نظر پاسخگویان این تحقیق میزان رضایت در مذاکرات با خریدارن خارجی وجود دارد که در سطح احتمال 0.01 پذیرفته شد.