دانلود بررسی تاثیر روش درمان شناختی – رفتاری و افشای هیجانی برکاهش میزان اضطرابدانشجویان دانشگاه پیام نوررشتخوار فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی تاثیر روش درمان شناختی – رفتاری و افشای هیجانی برکاهش میزان اضطرابدانشجویان دانشگاه پیام نوررشتخوار فایل ورد (word) دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی تاثیر روش درمان شناختی – رفتاری و افشای هیجانی برکاهش میزان اضطرابدانشجویان دانشگاه پیام نوررشتخوار فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی تاثیر روش درمان شناختی – رفتاری و افشای هیجانی برکاهش میزان اضطرابدانشجویان دانشگاه پیام نوررشتخوار فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی تاثیر روش درمان شناختی – رفتاری و افشای هیجانی برکاهش میزان اضطرابدانشجویان دانشگاه پیام نوررشتخوار فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی

تعداد صفحات : 15

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش ، بررسی ومقایسه اثر بخشی دو روش درمان شناختی _ رفتاری وافشای هیجانی(گفتاری و نوشتاری)،در کاهش میزان اضطراب امتحان دانشجویان می باشد. طرح پژوهش موردنظر نیمه آزمایشی است وابزار استفاده شده دراین پژوهش، پرسشنامه اضطراب بک است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانشجویان دختر و پسر در حالتحصیل مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نوررشتخواردرسال تحصیلی 93-92می باشد . که بعداز غربالگری اولیه از نظراضطراب امتحان به روش نمونه گیری تصادفی به 3گروه 15نفره آزمایش (2گروه) و کنترل طبقه بندی شدند. گروهآزمایش شناختی_ رفتاری، 4هفته و هفته ای 2جلسه به صورت گروهی و هر یک از آزمودنی های گروه آزمایشدیگر،2هفته و هفته ای 4جلسه جهت انجام افشای هیجانی گفتاری و نوشتاری به صورت انفرادی، به درمانگر مراجعه میکردند. پس از اتمام جلسات، پس آزمون بر روی هر دو گروه انجام شد. برای تحلیل داده ها از آزمون تحلیل کواریانسو tمستقل استفاده شد. نتایج نشان داد که گروه آزمایشی در میزان اضطراب امتحان شان پس از دریافت برنامه آموزشیدرمان شناختی _ رفتاری و درمان افشای هیجانی، تغییر معناداری داشتند


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.