دانلود مقاله ASSESSMENT PROCEDURE FOR CONCRETE BRIDGES AND THE PREDICTION OF THEIR WORKING LIFE فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله ASSESSMENT PROCEDURE FOR CONCRETE BRIDGES AND THE PREDICTION OF THEIR WORKING LIFE فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ASSESSMENT PROCEDURE FOR CONCRETE BRIDGES AND THE PREDICTION OF THEIR WORKING LIFE فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1385
محل انتشار: هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات: 14
چکیده:
The scope of the following paper is to develop a procedure for asse4ssment of concrete bridges , most of the lecture notes are taken into this paper. Furthermore the reliability of the structural members can be analyzed and the prediction of theworking life based on a stochastic approach will discussed.
دانلود مقاله بررسی عملکرد پنبه و اجزا آن در دو روش آبیاری قطره ای و شیاری فایل ورد (word) دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی عملکرد پنبه و اجزا آن در دو روش آبیاری قطره ای و شیاری فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی عملکرد پنبه و اجزا آن در دو روش آبیاری قطره ای و شیاری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1385
محل انتشار: نهمین کنگره علوم زراعت و اصلاح نباتات
تعداد صفحات: 1
چکیده:
افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش روزافزون مصرف مواد غذایی ضرورت افزایش تولیدات کشاورزی را ایجاب می نماید. پتانسیل های مختلفی برای افزایش تولید وجود دارد که یک از آن ها افزایش بهره وری آب است . افزایش بهره وری آب می تواند متاثر از افزایش راندمان آبیاری و افزایش تولید که خود ناشی از تغییر شرایطفیزیولوژیکی گیاه است باشد . در این میان آبیاری قطره ای که در زراعت گیاهان ردیفی کاربرد دارد ضمن کاهش مصرف آب شرایط محیطی و رطوبتی ناحیه ریشه را تغییرداده و سبب افزایش بهره وری آب خواهد شد. بدین منظور تحقیقی در مر کز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان، ایستگاه تحقیقات پنبه کاشمر طی سال های 1381 تا 1382 به مدت 2 سال انجام شد . و در آن دو روش آبیاری شیاری و قطره ای مورد مقایسه قرار گرفت . این پژوهش در قالب طرح آماری اسپلیت پلات در پایه طرح بلوک های کامل تصادفی در 3 تکرار به اجرا درآمد . فاکتورهای اصلی مورد مطالعه مقادیر آب مصرفی در سه سطح 50، 75 و 100 درصد نیاز آبی و فا کتور فرعی ، روش آبیاری شیاری و قطره ای (تیپ) بودند. نتایج نشان داد که کارایی مصرف آب در روش قطره ای به میزان 61 درصد نسبت به روش شیاری افزایش یافت . اجزا عملکرد شامل تعداد بوته در متر مربع ، تعداد غوزه در بوته ، وزن غوزه و تعداد شاخه در دو روش آبیاری با یکدیگر اختلاف معنی داری نداشتند. از نظر مقادیر مختلف آب در تیمار های مختلف نتایج نشان داد که میزان آب مصرف شده در روش آبیاری قطره ای به میزان 7002/38 متر مکعب درهکتار نسبت به روش آبیاری شیاری 14111/8 آب مصرف نمود . این بدان معنی است که روش قطره ای به میزان 50/4 درصد نسبت به روش شیاری کمتر آب مصرف نمود.
دانلود بررسی تاثیر روانشناسی محیطی در فضاهای آموزشی و معماری فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود بررسی تاثیر روانشناسی محیطی در فضاهای آموزشی و معماری فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی تاثیر روانشناسی محیطی در فضاهای آموزشی و معماری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
مقوله محیط به صووورت عام و هم چنین عوامل محیطی به صووورت خاص، از جمله مقولاتی هستند که به جهت نقش وتاثیری که بر رفتار و روان انسان دارند، حائز اهمیت میباشند. در واقع محیط، به عنوان بستر فعالیت و زندگی انسان میباشد وتاثیر شرایط محیطی بر انسان، اجتناب ناپذیر است. علی رغم اهمیت این موضوع، آن چه که معمولا در گیرودار زندگی مدرن و ساختمان سازی و صنعتی شدن، فراموش می شود، عدم توجه به تاثیر شرایط محیطی بر روان و خلق و خوی انسانها میباشدکه در بعضی موارد بسیار نگران کننده می باشود. لازم به ذکر است شرایط محیطی نامناسب یکی از عوامل ایجاد استرس ،ا ضطراب و عصبیت در محیط کار می شود. حرفه معماری به دلیل ماهیت بین ر شته ای خود از مباحثی مانند علوم شناختی، علوم اجتماعی، علوم انسانی و هنر در بطن خود بهره می برد، در نتیجه نه تنها محصوب نهایی طراحی، بلکه فرآیند طراحی ومعماری بایستی مورد توجه و برر سی قرار بگیرد. فا صله بین محیط بالقوه ، یعنی محیط ذهنی و آرمانی طراح و محیط بالفعلیعنی محیطی که ساخته می شود و مورد بهره برداری قرار می گیرد، فاصله زیادی است. در صورتی محیط بالقوه به بالفعل تبدیل می شوود که شورایط اجتماعی، فرهنگی و روانی مخاطبان محیط در نظر گرفته شود. اهمیت شناخت کافی از موضوع یراحی، نقش تعاملی محیط فیزیکی در پیشبرد یا سرکوب افراد و همچنین بهره جستن از این تعامل از مهمترین عوامل هستند. متاسفانه تفکر ساختن برای ساختن و نه ساختن برای زیستن، فرصتی برای توجه و مطرح شدن این گونه مقولات را نمی دهد. لذا تحقیق و پژوهش در این زمینه، امری ضروری میباشد.
دانلود مناسب ترین شیوه های یاددهی یادگیری – در دوران ابتدائی راهنمایی و متوسطه فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مناسب ترین شیوه های یاددهی یادگیری – در دوران ابتدائی راهنمایی و متوسطه فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مناسب ترین شیوه های یاددهی یادگیری – در دوران ابتدائی راهنمایی و متوسطه فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
هدف از آموزش و پرورش ارتقای یادگیری است، به گونه ای که بر پایه چهار ستون یادگیری برای دانستن، انجام دادن، با هم زیستن و زیستن استوار است. در تحقق این هدف، یعنی ارتقای یادگیری، هر یک از عناصر نظام آموزش و پرورش نقش ویژه ای بر عهده دارند. از این میان، نقش برنامه های درسی که به وسیله معلم در کلاس درس به اجرا گذاشته می شود، از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین برنامه درسی باید به گونه ای سازماندهی شود که دانش آموزان را برای زندگی در جامعه ای که به سرعت در حال پیشرفت و تغییر است، آماده کند. شاین متفکر تعلیم و تربیت می گوید یاد دادن )درس دادن (خوب از چشمان یادگیرنده پیداست اما یاد دادن موفقیت امیز از گفتار و رفتار یاد گیرنده پدیدار می شود منظور روزن شاین از این گفته پر معنی این است که بین یاد دادن خوب و یاد دادن موفقیت امیز تفاوت زیادی وجود دارد انسانها همیشه چیزهایی را یاد می گیرند که با خواستها خصلتها و توانایی های خودشان تناسب داشته باشند یا به زندگی انها مربوط شوند تمام رفتارهایی که از انسانها مشاهده می کنیم بر پایه همین اصل استوارند اگر دانش اموز یا یاد گیرنده بتواند موضوع یادگیری را آنطور هضم کند که معنی و مفهوم آنرا به خودش ،زندگیش ،شهرش، مردم و به جامعه اش پیوند دهند نه تنها مطالب را بگونه ای یاد می گیرند که هرگز فراموش نکند بلکه میزان علاقه اش به یادگیری بیشتر و بیشتر خواهد شد و به جستجوی اطلاعات تازه تر خواهد رفت. در این مقاله در صدد برآمدیم مناسبترین شیوه های یاددهی یادگیری را در چارچوب جداول، الگوها و نمودارها ارائه نماییم
دانلود تعیین غلظت کروم و نیکل در سبزی ها و صیفی جات شهرستان ورامین فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود تعیین غلظت کروم و نیکل در سبزی ها و صیفی جات شهرستان ورامین فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تعیین غلظت کروم و نیکل در سبزی ها و صیفی جات شهرستان ورامین فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
آلاینده ها از جمله عوامل مختل کننده زیست بوم ها به شمار می آیند و از این میان فلزات سنگین به دلیل مشکلات سمیت، پایداری و تجمع زیستی در محیط زیست حتی در غلظت های کم نیز حایز اهمیت شناخته شده اند. تجمع عناصر سنگین در خاک به ویژه در زمین های کشاورزی، امری تدریجی بوده و غلظت عناصر را می تواند به سطوحی برساند که امنیت غذایی بشر را تهدید کند. با توجه به اهمیت استفاده از سبزیجات سالم در رژیم غذایی روزانه کنترل غلظت این عناصر حایز اهمیت می باشد به همین منظور دراین مطالعه مقدار کروم و نیکل در سبزیجات و صیفی جات مصرفی در شهرستان ورامین مورد بررسی قرار گرفت. نمونه ها شامل سبزیجات (نعنا، جعفری، شاهی، گیشنیز، تربچه)و صیفی جات (کدو، خیار،گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای و بادمجان) بود که به صورت تصادفی از سه مزرعه شهرستان جمع آوری شد، نمونه ها به آزمایشگاه منتقل و پس ازشست شو با آب مقطر و انجام عملیات هضم اسیدی، عصاره گیری انجام شد و فلزات سنگین با دستگاه جذب اتمی قرایت شد. بر اساس نتایج به دست آمده مشخص گردید، میانگین غلظت کروم در سبزیجات 1.41 میلی گرم در کیلوگرم و در صیفی جات 1.72 میلی گرم در کیلوگرم بود که هردو بالاتر از استاندارد تعیین شده توسط سازمان جهانی بهداشت است، ولی میانگین غلظت نیکل در سبزیجات 1.33 میلی گرم در کیلوگرم ودر صیفی جات1.63 میلی گرم در کیلوگرم بود که هر دو پایین تر از استاندارد تعیین شده توسط سازمان جهانی بهداشت است.