دانلود مقاله بررسی رابطه بین تبلیغات و وفاداری مشتری در محصولات لبنی فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی رابطه بین تبلیغات و وفاداری مشتری در محصولات لبنی فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی رابطه بین تبلیغات و وفاداری مشتری در محصولات لبنی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی رابطه بین تبلیغات و وفاداری مشتری در محصولات لبنی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی رابطه بین تبلیغات و وفاداری مشتری در محصولات لبنی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
تعداد صفحات: 6
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر ،بررسی رابطه ی بین تبلیغات و وفاداری مشتری می باشد.در تحقیق حاضر،جامعه آماری مورد بررسی،مصرف کنندگان محصولات لبنی آشنا در استان خراسان شمالی و به تعداد 400 نفر نمونه که جهت تعیین حجم نمونه از جدول کرجسی و مورگان استفاده شده است.داده های این پژوهش نیز از طریق جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای و قسمتی دیگر نیز توسط 2پرسشنامه مجزا که به ترتیب شامل سوالات مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی(جنسیت ،وضعیت تاهل،سن و میزان تحصیلات)و سوالاتی برای سنجش تاثیر تبلیغات و پرسشنامه دوم به منظور سنجش وفاداری مشتری .هر 2پرسشنامه پنج گزینه ای بوده و پاسخ دهنده با انتخاب یکی از آنها نظر خود را در خصوص سوالات مطرح شده ارایه می نماید.برای جمع آوری اطلاعات در تحقیق از 2 پرسشنامه محقق ساخته ،تبلیغات شامل 20 سوال،وفاداری مشتری شامل 51 سوال بهره گرفته شده است.در این تحقیق متناسب با فرضیه و سوالات تحقیق از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است و برای انجام تحلیل عاملی تاییدی از نرم افزار spss بررسی و تحلیل فرضیات اصلی و فرعی تحقیق،از روش معادلات ساختاری از نرم افزار lisrel88 استفاده شده است.با توجه به ضرایب مسیر به دست آمده و معناداری بین متغیر های پژوهش ،روابط بین تمامی فرضیات در نظر گرفته شده،تایید و مورد قبول واقع شد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.