دانلود مقاله مدل سینتیکی واکنش سنتز فیشر – تروپش در محیط فوق بحرانی روی کاتالیست کبالت – روتنیم فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مدل سینتیکی واکنش سنتز فیشر – تروپش در محیط فوق بحرانی روی کاتالیست کبالت – روتنیم فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مدل سینتیکی واکنش سنتز فیشر – تروپش در محیط فوق بحرانی روی کاتالیست کبالت – روتنیم فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مدل سینتیکی واکنش سنتز فیشر – تروپش در محیط فوق بحرانی روی کاتالیست کبالت – روتنیم فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مدل سینتیکی واکنش سنتز فیشر – تروپش در محیط فوق بحرانی روی کاتالیست کبالت – روتنیم فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: دومین همایش ملی تبدیل گاز طبیعی

تعداد صفحات: 4

چکیده:

فرایند سنتز فیشر – تروپش (FT) یکی از فرایندهای مهم تبدیل گاز سنتز حاصل از گاز طبیعی یا زغال سنگ به فراورده های با ارزش مایع است. محیط واکنش فوق بحرانی ترکیبی بهینه از خواص حلال وخواص انتقال را جهت دفع موثر حرارت و افزایش سرعت انتقال واکنشگر ها و محصولات مهیا می کند. همچنین با تغییرات کوچک دتر فشار و تنظیم جرم حجمی در محیط فوق بحرانی می توان شرایط محیطی را به اسانی تنظیم نمود.
در این مطالعه سینتیک واکنش سنتز فیشر – تروپشروی کاتالیست کبالت بر پایه گاما آلومینا ، در حضور سیال فوق بحرانی هگزان نرمال مورد مطالعه قرار گرفته است. چندین مطالعه برای انتخاب شده و داده های آزمایشگاهی با این مدل ها برازش شده است. از بین مدلها، مدلی بر اساس لانگمور – هینشلوود با کمترین SSQ و کمترین AAD بهترین برازش را دارا می باشد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.