دانلود مقاله عدالت فضایی و تبیین الگوهای نابرابری فضاهای دوگانه شهری (نمونه موردی: حاشیه کلانشهر تبریز) فایل ورد (word)


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله عدالت فضایی و تبیین الگوهای نابرابری فضاهای دوگانه شهری (نمونه موردی: حاشیه کلانشهر تبریز) فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله عدالت فضایی و تبیین الگوهای نابرابری فضاهای دوگانه شهری (نمونه موردی: حاشیه کلانشهر تبریز) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله عدالت فضایی و تبیین الگوهای نابرابری فضاهای دوگانه شهری (نمونه موردی: حاشیه کلانشهر تبریز) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله عدالت فضایی و تبیین الگوهای نابرابری فضاهای دوگانه شهری (نمونه موردی: حاشیه کلانشهر تبریز) فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: هفتمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران (جغرافیای سیاسی شهر)
تعداد صفحات: 12
نویسنده(ها):
شاهرخ زادولی خواجه – دانشجوی دوره دکتری جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانشگاه شهید چمران اهواز

چکیده:
حاشیه نشینی به مثابه یک فرایند محلی، ملی و فراملی، بازتاب فضایی عدم تعادل های موجود در روندسیاستگذاری در مقیاس و مختصات ژئوپلیتیک سرمایه از یکسو و علل و عوامل دورن منطقه ای ومحلی از سوی دیگر است. این حاشیه نشینان با گذر از فرهنگ و سنت روستایی و اسکان در مناطقشهری به نوعی تضاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هویتی در تقابل با متن شهری قرار گرفته اند. ازاینرو این تحقیق در پی آن است که به شناسایی تضادها و چالش های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی وهویتی حاشیه نشینان و تحلیل فضایی نابرابری های موجود در سطح کلانشهر تبریز بپردازد. روشتحقیق توصیفی و تحلیلی است و روش بدست آوردن اطلاعات نیز کتابخانه ای و میدانی می باشد.یافته های تحقیق نشان می دهد که نابرابری های فضایی موجود در سطح کلانشهر تبریز موجبگسست حاشیه و متن و بروز انواع چالش ها در بین حاشیه نشینان در تقابل با شهروندان متن میگردد و موجب در انزوا قرار گرفتن حاشیه نشینان می شود. این گسست ها و چالش های درون منطقهای موجب بروز انواع آسیب ها و مشکلات در بین ساکنان متن و حاشیه می گردد و عدم وجود سیاستها و راهکارهای اجرایی مناسب و همچنین مدیریت یکپارچه شهری بروز مشکلات آتی را اجتنابناپذیر می سازد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.