دانلود تحقیق برنامه ریزی نحوه تهیه برنامه word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود تحقیق برنامه ریزی نحوه تهیه برنامه word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق برنامه ریزی نحوه تهیه برنامه word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق برنامه ریزی نحوه تهیه برنامه word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق برنامه ریزی نحوه تهیه برنامه word :

بخشی از فهرست دانلود تحقیق برنامه ریزی نحوه تهیه برنامه word

فهرست مطا لب :
1 – تعریف برنامه ریزی
2 – انواع برنا مه ریزی
3 – مشخصا ت برنامه ریزی جامع
4 – انواع برنا مه ریز ی جا مع
5 – برنا مه ریزی عملیا تی
6 – برنامه بهداشتی
7 – اجزا برنا مه بهداشتی
8 – فرایند های خد مت و پشتیبا ن
9 – اجزا فرایند
10 – طرا حی بر نا مه بهداشتی
11 – طرا حی شبکه علیت
12 – اولویت بندی و انتخا ب یک اولویت
13 – هدف کلی
14 – اهدا ف اختصا صی
15 – تعیین استرا تژ ی
16 – تعیین فعا لیت
17 – تعریف استا ندارد و کاربرد استا ندارد ها
18 – مراحل استا ندارد نمودن فرایند (استا نداردسازی برونداد ، روش اجرا ، جدول استا ندارد سازی اجزا فرایند)
19 – پایش
20 – ارزشیا بی
21 – مدل زنجیره ای در برنا مه ها ی بهداشتی
22 – سطوح جمع آ وری داده ها

تعریف برنامه ریزی
• برنامه ریزی عبارت است از تهیه و توزیع و تخصیص عوامل و وسایل محدود برای رسیدن به هدف های مطلوب در حداقل زمان و با حداقل هزینه ممکن
• برنامه ریزی یعنی تعیین فعالیت های اثربخش در جهت تحقق هدف به بهترین شکل ممکن (کارآیی)
مدیریت با برنامه ریزی مفهوم پیدا می کند
• انواع برنامه ریزی
برنامه ریزی بدو دسته : 1- برنامه ریزی جامع 2- برنامه ریزی عملیاتی تقسیم می گردد .
الف) مشخصات برنامه ریزی جامع
1- برنامه ریزی جامع ، برنامه ریزی در سطح بالای سازمان است
2- برنامه ریزی جامع توسط مدیریت ارشد سازمان انجام می شود
3- برنامه ریزی جامع عمدتاً دراز مدت است
4- برنامه ریزی جامع تمام برنامه های دیگر را تحت تأثیر قرار می دهد
انواع برنامه ریزی جامع
• برنامه ریزی استراتژیک
• برنامه ریزی دراز مدت
ب) برنامه ریزی عملیاتی
برنامه ریزی عملیاتی به فعل در آوردن تصمیمات و چهار چوب های تعیین شده توسط برنامه ریزی جامع است .
« برنامه بهداشتی »
مجموعه فعالیت هایی که برای حل مشکل سلامتی در یک گروه هدف یا کلیه افراد جامعه طراحی و اجرا می گردد برنامه بهداشتی می گویند .
اجزاء برنامه بهداشتی
هر برنامه بهداشتی 3 جزء دارد :
• فرآیند خدمت و پشتیبان
• نظام پایش و ارزشیابی
• طرح مداخله ای

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله نقش فناوری اطلاعات در سازمانهای مختلف word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود مقاله نقش فناوری اطلاعات در سازمانهای مختلف word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله نقش فناوری اطلاعات در سازمانهای مختلف word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله نقش فناوری اطلاعات در سازمانهای مختلف word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله نقش فناوری اطلاعات در سازمانهای مختلف word :

فناوری اطلاعات
فناوری نیز باید تمام این تغییرات سازمانی در امر مدیریت را در نظر بگیرد. این افراد و ساختارهای مربوط آنان نیستند که باید با فناوری تطابق پیدا کنند، بلکه عکس آن صادق است. وقتی که راهبردها در سطح گروهی اتخاذ گردید، ابزارهای فنی باید ایجاد شوند.
فناوری اطلاعات به یک «اسلحه» راهبردی تبدیل شده است؛ یک شرکت می تواند در نتیجه پردازش سریع داده ها و با یک سامانه ایمن مخابراتی به دستاوردهای چشمگیری در قبال رقیبان خود نایل شوند. این «اسلحه» پیامدهای زیر را با خود به همراه می آورد.

• رقابت بالا؛
• ارزش افزوده بیش‌تر؛
• بهره وری مدیریتی بالاتر.
رقابت را هم در سطح داخلی و هم خارجی، می توان با اقداماتی همچون موارد زیر بهبود بخشید:
اقدامات داخلی:
• اطلاع رسانی سریع؛
• افزایش سطح مراقبت و کنترل؛
• شبکه ای کردن تولید؛
• فراهم آوری درونخطی.
اقدامات خارجی:
• سامانه سفارش و اطلاع رسانی خودکار؛
• ارتباط دادن مشتریان با یک سامانه داخلی.

راهبرد اطلاعات
اجرای فناوری اطلاعات نباید بدون نظم و ترتیب صورت گیرد، بلکه مطابق با راهبردها و اهداف کلی سازمان باشد. اهداف یک شرکت غالباً تعریف نامشخصی دارند و در نتیجه برای مدیران داده پردازی مشکل است که ابزار خود را به لحاظ راهبردی به شیوه ای کارآمد قابل دسترس کنند. اگر راهبرد شرکت تدوین شده باشد، راهبرد فناوری اطلاعات را باید از آن بر گرفت.

ملزومات فناوری اطلاعات برای یک سازمان کدام اند؟ یک سازمان چه ارزشی برای فناوری اطلاعات قائل است؟ ارزیابی این عوامل دارای اهمیت است و این کار را می‌توان با استفاده از مدل «مک فارلند» که در زیر آمده انجام داد‍:

فناوری آینده کارکردهای حمایتی عوامل گذرا
فناوری کنونی بسیار وابسته وابستگی راهبردی
شرکت ها ممکن است در هر یک از این دسته ها جای بگیرند.

• کارکردهای حمایتی
سازمان می تواند حتی در هنگام اختلال در سامانه فناوری اطلاعات، به کار خود ادامه دهد. یک نجار می توند بدون تلفن یا رایانه هم به کار خود ادامه دهد و فناوری اطلاعات برای او نقشی حمایتی ایفا می کند. بنابراین سطح تجهیزات آنقدر مهم نیست.

• بسیار وابسته
سازمان نمی تواند بدون فناوری اطلاعات به بقای خود ادامه دهد، اما توسعه و گسترش بیش تر تهسیلات و فناوری اطلاعات، سود سازمان را چندان افزایش نمی دهد. سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات چندان اهمیتی ندارد و بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری حیاتی نیست. چرا که این فناوری در دستیابی به اهداف شرکت اثر ندارد.

• عوامل گذرا
در این وضعیت، فناوری اطلاعات یک امتیاز رقابتی به همراه می آورد. سرمایه گذاری ضروری است و در دستیابی به اهداف سازمان کمک می کند.

• وابستگی راهبردی
سازمان هایی که در این مقوله می گنجند ارزش بسیاری برای فناوری اطلاعات قائل هستند. برای این شرکت ها نه فقط داشتن پیشرفته ترین فناوری ضروری است، بلکه مشارکت در تحولات آینده و برنامه ریزی برای آنها نیز ضرورت دارد.
اگر سامانه اطلاع رسانی سقوط کند کل فعالیت مورد نظر نیز چنین سرنوشتی پیدا میکند.

کارمندان نامتمرکز
ارزشمندترین منبع یک سازمان، کارمندان آن هستند. باید آنان را تشویق کرد و در راستای منافع سازمان به پرورش و مراقبت از آنها پرداخت. موفقیت یک شرکت به موفقیت کارمندان آن بستگی دارد. در ساختارهای نامتمرکز، ارزش کارمند بسیار بالاتر است؛ کنترل دشوارتر است و بنابراین اعتماد، اهمیت بالایی می یابد. مدیریت از مقوله هایی نظیر اعتماد، مراقبت ، خشنودی، تشویق، ایثار، روانشناسی و شور و شوق – یعنی تماماً عوامل عاطفی – تشکیل می شود.
در نتیجه، عبارت «اعتماد خوب است، کنترل بهتر» به عبارت «کنترل خوب است، اعتماد بهتر» بدل شده است. انسان «نامناسب» وجود ندارد، همه «مناسب [ » و شایسته ] » هستند، اما برخی «به استخدام نامناسب» درآمده اند.

این تفاوت ها در کجا آشکارند؟
در کشورهای سلسله مراتبی نظیر فرانسه که ماهیتاً عقل گرا هستند، می توان هرم مشخصی از قدرت یافت که در آن، رییس به تنهایی تصمیم می گیرد، او «سرور» همه است و آنچه او می گوید به اجرا در می آید، و همین ویژگی او را صرفاً به یک فرد «چان زن» تبدیل می کند، چرا که کلام نهایی «بله» یا «خیر» را یک نفر باید بگوید. فرهنگ هایی که دارای زمینه مذهبی هستند بیش تر به پویایی گروهی گرایش دارند. هیئت مدیره یک شرکت آلمانی مشترکاً تصمیم می گیرند؛ مدیر عامل نمی تواند در موضوعات مهم به تنهایی تصمیم بگیرد و باید موافقت همکاران خود را کسب کند. این ویژگی، چانه زدن را دشوار می کند، چرا که برای رسیدن به توافق باید گروهی از افراد، و نه فقط یک نفر، متقاعد شوند؛ فرانسه دارای چنین وضعیتی است. بدین ترتیب، روند تصمیم گیری نیز طولانی تر است.

رفتار با همکاران
گرایش فرهنگ های اقتدارگرا نیز نگاه کردن به نقطه قدرت، یعنی رییس به عنوان منبع ایده ها است. چنانچه کسی ایده خوبی داشته باشد، مستقیماً آن را برای رییس می برد. در شرکت های تیم مدار، ایده جدید در ابتدا با سایر همکاران مورد بحث قرار می گیرد و سپس رده به رده، به بالا گزارش می شود. این روند نیز با شیوه های گوناگون برقراری ارتباط در درون یک شرکت، چه به شکل کتبی یا شفاهی، پیوند دارد.

ارتباط داخلی
در حالیکه به موجب یک فرهنگ، ممکن است اطلاعات در بین تعداد هر چه بیش‌تری از همکاران توزیع شود و آنان با اطلاعات بمباران شوند، در یک فرهنگ دیگر، اطلاعات به معنای قدرت است و باید بتوانید اطلاعات را به طور غیررسمی اشاعه دهید. این تفاوت ها را می توان در چیزهایی نظیر این که آیا درب اداره باید باز یا بسته بماند مشاهده کرد. در فرانسه مدیران درهای اتاق خود را باز می گذارند تا ببینند چه کسانی با یکدیگر ارتباط دارند و اطلاعات دارد به کجا می رود. صورت جلسات نیز به همین شکل است. برخی افراد برای خود یادداشت هایی بر می دارند؛ دیگران صورت جلسات اداری را دریافت می کنند. بنابراین برخی می توانند سریع تر عمل کنند، حال آن که واکنش دیگران بیش تر طول می کشد و این کار را به کُندی انجام می دهند. روال صورت جلسات گاهی در فرآیندهای کاری شرکت مانع ایجاد می کند. حتی شرکت هایی هستند که تا وقتی صورت جلسات اداری صادر نشود، فعالیتی در آن صورت نمی گیرد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحقیق در عملیات word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود مقاله تحقیق در عملیات word دارای 114 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تحقیق در عملیات word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تحقیق در عملیات word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تحقیق در عملیات word :

برنامه‌ریزی خطی با بهینه‌سازی (ماکزیمم یا مینیمم) یک تابع خطی که از محدودیت‌های مساوی یا نامساوی یا ضمنی تشکیل شده است، سروکار دارد. مساله برنامه‌ریزی خطی را ابتدا جرج.بی.دانتزیک در سال 1947 ابداع کرد. اگرچه ال.دی.کانترویچ مساله‌ای از این نوع که با سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی ارتباط پیدا می‌کرد را در سال 1939 فرمول‌بندی کرده بود، ولی کار او تا سال 1959 ناشناخته باقی ماند. بنابراین مبتکر اصلی برنامه‌ریزی خطی به طور کلی جرج دانتزیک معرفی شد.
در سال 1949 جرج.بی.دانتزیک «روش سیمپلکس» را برای حل برنامه‌ریزی خطی به چاپ رساند. از آن زمان به بعد افراد زیادی به روش‌های بسیار متعددی از جمله بسط و توسعه نظری، دیدگاه محاسباتی و بکارگیری کاربردهای جدید آن، در این حوزه وارد شدند. روش سیمپلکس به دلایل:
1. توانایی مدل‌بندی مسائل مهم و پیچیده مدیریتی؛
2. توانمندی حل مسائل در مدت زمان معقول در برنامه‌ریزی خطی کاربردهای وسیعی دارد.

مدل‌بندی و مثال‌های برنامه‌ریزی خطی
به طول کلی مراحل مهمی که یک تیم تحقیق در عملیات بایستی طی نماید، عبارتند از:
1. تعریف مساله
2. ساختن مدل
3. حل مدل
4. معتبر بودن مدل
5. اجرای نتیجه‌ نهایی «اتخاذ تصمیم»
مهمترین نوع از انواع مدل‌های تحقیق در عملیات، مدل ریاضی می‌باشد. در نوشتن این نوع مدل‌ها، فرض بر این است که متغیرها کمیت‌پذیرند. بنابراین علائم ریاضی را جهت نمایش متغیرها بکار می‌رود که بوسیله توابع ریاضی به هم مربوط می‌شود و مدل به وسیله الگوریتم مناسبی حل می‌شود.
ساختار مدل ریاضی
1. متغیرهای تصمیم
2. محدودیت‌ها «قیدها»
3. تابع هدف
انواع مدل‌های ریاضی که در «R» (تحقیق در عملیات) استفاده می‌شود:
1. مدل برنامه‌ریزی خطی
2. مدل برنامه‌ریزی پویا
3. مدل صف
4. مدل کنترل موجودی‌ها
5. مدل شبیه‌سازی
برنامه‌ریزی خطی یک مدل ریاضی برای تحقیق در عملیات است.
مساله
1. یک کارخانه می‌خواهد برنامه‌ای برای تولید وسایل آشپزخانه داشته باشد. برای ساختن این وسایل کارخانه به داده خام و نیروی انسانی نیازمند است و می‌خواهد سه نوع کالا از نوع A, B و C تولید کند. اطلاعات داده شده در جدول زیر در اختیار کارخانه می‌باشد. حداکثر در روز می‌توان 200 کیلوگرم ماده خام تهیه نموده و حداکثر نیروی انسانی موجود 150 نفر ساعت در روز می‌باشد. مدیریت کارخانه می‌خواهد طوری تصمیم بگیرد که بیشترین سود را داشته باشد. مساله را به صورت برنامه‌ریزی خطی فرموله کنید.
C B A
6 3 7 کارگر «نفر ساعت»
5 4 4 ماده خام «کیلوگرم»
3 2 4 سود حاصل از فروش «دلار»

تعداد واحدهای کالای نوع A xC


:متغیرهای تصمیم
تعداد واحدهای کالای نوع B xB
تعداد واحدهای کالای نوع C xA


محدودیت مربوطبه نیروی انسانی 7xA+3xB+6xC150

:محدودیت‌ها
محدودیت مربوط به ماده خام 4xA+4xB+5xC200
محدودیت xA+xB+xC0

Max Z=4xA+2xB+3xC: تابع هدف «ماکزیمم سود»
مرتب کردن: اول تابع هدف و بعد قیدها
7xA+3xB+6xC0
S.T. 4xA+4xB+5xC0
xA, xB, xC0
2. یک کارخانه کاغذسازی سه سفارش برای تهیه توپ‌های کاغذی «مشابه توپ پارچه» که طول و عرض آنها در جدول زیر داده شده است، دریافت می‌کند. در این کارخانه توپ‌های کاغذی در دو عرض استاندارد 10 دسی‌متر و 20 دسی‌متر تولید می‌شود که باید به اندازه‌هایی که در سفارش‌ها مشخص شده، بریده شوند. برای طول توپ‌های استاندارد محدودیتی نیست، زیرا از لحاظ علمی، توپ‌های با طول محدود می‌توانند به هم وصل شوند و توپ‌های موردنظر را بوجود آورند. به فرم برنامه‌ریزی خطی فرموله کنید.
طول (دسی‌متر) عرض (دسی‌متر) شماره سفارش
10000 5 1
30000 7 2
20000 9 3
حل: هدف عبارت است از تعیین آن طرح برش که ضمن کمینه ساختن ضایعات برش تقاضای موردنظر را برآورده سازد.
20dm 10dm
x26 x25 x24 x23 x22 x21 x13 x12 x11 عرض سفارش
0 0 1 2 2 4 0 0 2 5
0 1 2 0 1 0 0 1 0 7
2 1 0 1 0 0 1 0 0 9
2 4 1 1 3 0 1 3 0 عرض ضایعات

x12: کاغذ اول برش 2
x21: کاغذ دوم برش 1
متغیرهای تصمیم xij0
J=1,2,3,…,6 i=1,2
xij: طول کاغذ iام با استفاده از برش jام؛
S1: کاغذی که عرض آن 5dm و مازاد بر نیاز؛
S2: کاغذی که عرض آن 7dm و مازاد بر نیاز؛
S3: کاغذی که عرض آن 9dm و مازاد بر نیاز؛
فرموله کردن مساله:
2xu+4x21+2x22+2x23+2x24-S1=10000
x12+x22+x24+x25-S2=30000
x13+x23+x25+x26-S3=20000
تابع هدف «مینیمم ضایعات»
Min Z: 3x12+ x13+ 3x22+ x23+ x24+ 4x25+ 2x26+5S1+7S2+9S3
مرتب کردن:
Min Z: 3x12+ x13+ 3x22+ x23+ x24+ 4x25+ 2x26+5S1+7S2+9S3
2x11+ 4x21+ 2x22+ 2x23+ x24-S1=10000
S.T. x12+ x22+ x24+ x25-S2=30000
x13+ x23+ x25+ x26-S3=20000
xij0, i=1.2, j=1, 2, …, 6
3. کشاورزان یک منطقه زراعی تصمیم دارند که عملیات کاشت، داشت و برداشت را به شکل تعاونی انجام دهند تا از قابلیت‌های دیگر و امکانات دولتی استفاده کنند و تولید جمعی را افزایش دهند. این منطقه از سه مزرعه تشکیل شده است. دو عامل زمین و آب امکانات کاشت این مزارع را محدود می‌کند که اطلاعات مربوط به آب و زمین قابل کشت در جدول زیر آمده است:
آب موجود (هزار مترمکعب) زمین قابل کشت (هکتار) مزرعه
600 400 1
800 600 2
375 300 3

محصولات مناسب کشت در این منطقه زراعی عبارت است از:
چغندرقند، پنبه و ذرت. میزان عملکرد در هکتار و آب مورد نیاز این سه محصول با یکدیگر متفاوتند. به علاوه برای رسیدن به ترکیب مناسب از سه محصول کاشت هم محصول نمی‌توانند از یک مقدار مشخص بیشتر باشد. این اطلاعات در جدول زیر آمده است:
سود حاصل از فروش (هکتاری) مصرف آب در هکتار (هزارمترمربع) حداکثر کشت (هکتار) محصول
400 3 600 چغندرقند
3 2 500 پنبه
100 1 325 ذرت
کشاورزان توافق کردند که نسبت زمین کاشته شده به زمین موجود برای هر سه مزرعه مساوی باشد، اما محدودیتی در مورد ترکیب کشت محصولات در هر یک از سه مزرعه وجود ندارد. اکنون می‌خواهیم با توجه به محدودیت‌های فوق، میزان سود جمعی را ماکزیمم کنیم. مساله را به فرم برنامه‌ریزی خطی فرموله کنید.
حل:
xij: زمین کاشته شده از محصول iام در مزرعه jام.
ذرت پنبه چغندرقند زمین
x13 x12 x11 1
x23 x22 x21 2
x33 x32 x31 3
تابع هدف:
Max Z: 400(x11+ x12+x13) + 300 (x21+ x22+ x23) + 100 (x31+ x32+ x33)
قید مربوط به زمین قابل کشت:

x11+ x12+ x13400
x21+ x22+ x23600
x31+ x32+ x33300
قید مربوط به آب موجود
3x11+ 2x12+x13600
3x21+ 2x22+ x23800
3x31+ 2x32+ x33375
قید مربوط به حداکثر کشت
x11+ x21+ x31600
x12+ x22+ x32500
x13+ x23+ x33325

قید مربوط به توافق تساوی
(x11+ x12+x13)/400=(x11+ x21+ x31)/600
(x11+ x12+x13)/400=(x31+ x32+ x33)/300
(x21+ x22+ x23)/600=(x31+ x32+ x33)/300
xij 0
4. یک کارخانه تولیدی 5 ماشین رنگ‌کاری و یک ماشین پرس دارد که این ماشین‌ها برای ساختن دو نوع محصول A و B بکار برده می‌شوند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی مجتمع فرهنگی – تفریحی – ورزشی شهر بابل word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود مقاله بررسی مجتمع فرهنگی – تفریحی – ورزشی شهر بابل word دارای 62 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی مجتمع فرهنگی – تفریحی – ورزشی شهر بابل word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی مجتمع فرهنگی – تفریحی – ورزشی شهر بابل word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی مجتمع فرهنگی – تفریحی – ورزشی شهر بابل word :

-1- طرح مسئله:
مسئله اوقات فراغت و چگونگی گذراندن آن از مسائل بسیار مهم برای افراد جامعه بخصوص شهرهای کوچک می باشد و تاثیر زیادی در پرورش افراد جامعه خواهد داشت. به طوریکه اگر در مسیر صحیح قرار بگیرد موجبات پیشرفت آن را فراهم آورده و در غیر این صورت موجب افزایش بزهکاری، اعمال نادرست و در کل زوال و نابودی شهر و مردمانش می شود.

شهر بابل از شهرهای استان مازندران می باشد که دارای جمعیت جوان به نسبت زیاد می باشد و از نظر فرهنگی در سطح بالایی قرار دارد. بنابراین گذراندن اوقات فراغت بسیار مهم می باشد و مکانی که بتوان مورد استفاده جوانان از نظر علمی، فرهنگی، تفریحی قرار بگیرد تقریباً وجود ندارد. یا لااقل در اختیار عموم نیست. بنابراین ایده طراحی چنین مرکزی بر اساس دو اصل استفاده از فرهنگ و طبیعت منطقه پایه گذاری شد. و سعی خواهم کرد که در طراحی مسائل زیر را مد نظر داشته باشم.
-استفاده از فرهنگ بومی منطقه

-استفاده از طبیعت منطقه
-امکانات و پتانسیل های منطقه اقلیم، جاذبه های گردشگری و ; دید و منظر
– محدودیت ها و مشکلات فقدان مدیریت شهری و ;. نبود امکانات مالی، نبودن ضابطه در ساخت ساز شهری و ;
1-2- خلاصه ای از علت انتخاب موضوع:

در طی سالهای اخیر شاهد رشد سریع شهر بوده ایم بدون اینکه رشد چشمگیر در زمینه سرانه فضاهای فرهنگی، ورزشی را شاهد باشیم. جمعیت کثیری بدون در دسترس داشتن محیطی مناسب، در زمانهای آزاد به سمت پارکهای کوچک شهری و حتی فضاهای کنار خیابانهای اصلی رو می آورند و آرامش از دست رفته خود را در آن جا جستجو می کنند. با توجه به شناخت بومی منطقه و آشنایی با مشکلات و معضلات فرهنگی – اجتماعی موجود در شهر در نگاه اول نیاز به طراحی مجموعه فرهنگی – ورزشی – تفریحی که پاسخگوی برخی از مسائل فوق باشد در محدوده ضروری به نظر می رسد. با توجه به اینکه من خود شناخت کاملی از مسائل و معضلات شهری و اجتماعی آنجا دارم طراحی این مجموعه که از مهمترین و ضروری ترین احتیاجات مردم فرهنگ دوست آن منطقه می باشد را به عنوان موضوع پروژه خود برگزیده ام.

این پروژه طراحی مجموعه ای برای عده کثیری از شهروندان بابلی و بخصوص جوانان که بتوانند اوقات فراغت خود را پربارتر نمایند و هدف آن ایجاد تأسیسات فرهنگی، تفریحی، ورزشی در فضاهای سالم و ایجاد زمینه های آزاد جهت رشد فرهنگی و تقویت قدرتهای اجتماعی و تبادل فرهنگی می باشد.

1-3- روش تحقیق:
انتخاب روش تحقیق بستگی به اهداف و ماهیت موضوع پژوهش و امکانات اجرایی آن دارند بنابراین هنگامی می توان در مورد روش بررسی و انجام یک تحقیق تصمیم گرفت که اهمیت موضوع، اهداف و نیز وسعت آن مشخص باشد. چون موضوع تحقیق این پروژه بررسی، مطالعه و طراحی قسمتی از شهر است تاثیرپذیری و تاثیرگذاری آن بر شهر بخشی از تحقیق است در بخش مبانی نظری پروژه به آن توجه خواهد شد. در بخش مطالعاتی به مطالعات نمونه های موجود داخل و خارجی می پردازم و از فهرست فضاهای مورد نیاز و سایر اطلاعات مورد نیاز برای این طراحی، آگاهی پیدا می کنم. روش تحقیق به این ترتیب است.

کتابخانه ای (اسنادی) اهمیت موضوع از جهت موارد مشابه داخلی و خارجی مورد بررسی قرار خواهد گرفت در این بررسی چگونگی فضاها، روابط بین آنها، ساختار، شکل و ; مورد ارزیابی قرار می گیرد.

میدانی در این مود سایت مورد نظر، ابعاد آن، شماتیک، دسترسی، اقلیم (که تاثیر زیادی در شکل و عملکرد خواهد داشت) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
که در نتیجه: آشنایی با خصوصیات و نیروهای اقلیمی و جغرافیایی بستر پروژه همچنین سلسله مراتب دسترسی به این مرکز. شناخت خود زمین طرح، جهت گیری بنا، بررسی ایده ها و بررسی هندسه زمین و غیره. کار طراحی را که شامل: الگوی ساختاری شکل گیری، مبانی شکل گیری آن الگو، اصول و معیارهای نظم دهنده به طرح، طرحهای اولیه و سرانجام طرح نهایی و به دنبال آن طراحی جزئیات است را در پی خواهد داشت.

*2- شناخت و بررسی ویژگیهای کلی منطقه
2-1- شهر بابل (پیشینه و وجه تسمیه)
شهر بابل در گذشته به نام های دیگری خوانده می شد که قدیمی ترین آن مامطیر است. در باره بنای مامطیر و همچنین نام آن روایات گوناگونی وجود دارد. ابن اسفندیار در تاریخ طبرستان ص 73 درباره بنای مامطیر و نام آن می گوید که چون امام حسن بن علی (ع) در زمان خلافت عمر به مامطیر رسید و مکانی دلگشا با آبگیرهای و مرغان و شکوفه ها بدید گفت: «بقعه طیبه ماء و طیر» از آن تاریخ مختصر عمارتی پدید آمد; »

در مورد تغییر نام شهر به بارفروش، عباس زریاب خویی می نویسد: دقیقاً معلوم نیست که در استیلای مغول بر مامطیر چه گذشته است. ظهیرالدین در تاریخ طبرستان و رویان و مازندران (تهران 1363 ش، ص 264) می گوید که لشگر مغول در استراباد و مازندران قتل به افراط کردند، چنانکه توده خاک در آمل و ساری و کجور که از خرابکاری آنها پیدا شده بود هنوز (در زمان او) بر جای بوده است. اگر حال شهرهای بزرگ چنین بوده، حال شهرک ها معلوم است و شاید از این رو نام مامطیر برافتاده و در قرن هشتم در زمان حکومت مرعشیان نام

بارفروش ده بر آن نهاده شده باشد. در باره این تحول می توان حدس زد که شهرک مامطیر، مانند شهرکهای دیگر مجاور آن از قبیل رودبست و ارم و تریجه و غیر آن، در حمله مغول به کلی ویران شده بود. پس از مدتی چون محل آن استعداد آبادی و استقرار جمعیت را داشته است مردم به تدریج در آن جمع شده اند و این از افسانه ای که دومرگان از قول مردن این شهر در باره آستانه «کلاج مشهد» یا «کلاج مسجد» ذکر کرده است به خوبی معلوم می شود.

; در کتاب هیأت علمی فرانسه در ایران (تالیف ژاک دومرگان، ترجمه کاظم ودیعی، ج 1، ص 220) در ذیل بارفروش آمده است: «تنها بنای تاریخی شهر مسجد کهنه ای است که در حدود هزار سال است بنا شده ;. و مقبره امام ابوالقاسم (کذا) پسر امام موسی (ع) وجود دارد (کذا). مازندرانی ها آن را کلاغ مسجد، ایرانی ها آنرا امازاده ابوالقاسم می نامند.» پس از آن افسانه ای درباره بنای شهر و این محل ذکر می کند و می گوید که: این منطقه قبل از بنای مسجد خالی از سکنه بوده و همه هفته در آنجا بازاری تشکیل می شده است. اهالی متوجه شدند که در محلی که امروز مسجد بنا شده است، کلاغ ها گروه گروه گرد هم جمع می آیند و مردم به همین دلیل زمین را کندند و آثار و بقایای امام را یافتند و در آنجا مسجدی ساختند که به مسجد کلاج یا مسجد کلاغ موسوم شد و شهر پیرامون آن بنا گردید. به موجب این افسانه در آن محل هفته بازاری تشکیل می شده است و این وجه نامگذاری بعدی آن را به بارفروش روشن می سازد.

 

2-2- رشد شهر: (عمل جایگزینی شهر در مقر فعلی)
رشد شهر به سه صورت قابل بررسی است. وجه عملکردی، وجه جمعیتی و وجه فضایی. در واقع نقش و عملکرد شهر موجب جذب جمعیت و تثبیت آن می شود و به تبع آن شهر مرحله به مرحله در مقر خویش رو به رشد می نهد.

2-2-1- الف) وجه عملکردی: در مورد رشد وجه عملکردی بارفروش، می توان به عملکرد تجاری و بازرگانی این شهر توجه کرد. پیدایش این شهر با ایجاد یک هفته بازار در مقر اولیه شهر همزمان بوده است و محل بارفروش ده بیانگر اهمیت تجاری شهر از بدو تولد بوده است.

2-2-2- ب) وجه جمعیتی: رشد وجه عملکردی شهر که عمدتاً حول محور عملکرد تجاری آن استوار بوده است، موجب جذب جمعیت شده و به این ترتیب زمینه های لازم را برای رشد وجه جمعیتی فراهم کرده است و جمعیت قابل توجهی از تجار مسلمان، یهودی و ارمنی و باکویی و روسی به دلیل اهمیت تجاری شهر، در این شهر زندگی می کردند.
2-2-3- ج) وجه فضایی: رشد فضایی شهر یعنی ملاحظه این نکته که شهر چگونه مرحله به مرحله در مقر خویش رو به رشد می نهد و چگونه این رشد در سیمای بناها انعکاس می یابد.

به طوریکه قبلاً توضیح داده شد در قرن ششم در زمان حکومت مرعشیان نام بارفروش ده بر این مکان نهاده شده است. «در زمان زندیه و هنگام نقل فعالیتهای اقامحمدحسن خان قاجار ذکر بارفروش بسیار به میان می آید و جالب آنکه کلمه «ده» از آخر آن برداشته شده است و این اهمیت روزافزون آن را در اواخر قرن دوازدهم هجری می رساند. »
چنانچه ذکر شد، به نظر فریزر بارفروش در 1238 هـ . ق / 1823 م. به اوج شکوفایی و عظمت خود رسیده بود
ملگونف در سال 1277 هـ . ق / 1860 م در مورد این شهر، به نام 52 محله اشاره می کند. تعدادی از این نام ها که ملگونف به آنها اشاره کرده است، امروز برای شهرواندان این شهر ناشناخته است.

در مورد شکل ظاهری شهر ، ابب در سال 1260 هـ . ق فضای شهر را اینگونه توصیف می کند: تمام شهر پوشیده از درخت است و کمتر منطقه ای از آن در یک نظر دیده می شود. شهر در زمینی صاف و هموار است و خیابانها و کوچه های نامنظمی داد که در زمستان پر از گل و لای است و اسب تا زانو در گل می رود. بازار اینجا خیابانی صاف و مستقیم است، نه فراوانی نعمت دارد و نه زیباست.

در سال 1306 هـ – ش در زمان سلطنت رضاشاه، نام بارفروش به بابل تغییر یافت، این نام ظاهراً از بابلرود گرفته شده است که از کنار این شهر می گذرد.
تا قبل از 1309 فقدان طرح شهری در این شهر کاملاً احساس می شود. بی نظمی در توسعه تدریجی محله های شهر باعث بوجود آمدن کوچه های تنگ و دراز و بن بست پیچ در پیچ شده بود.

نوسازی این شهر از تابستان 1309 آغاز شد و بسیاری از خیابانهای تنگ آن تخریب و خیابانهای اصلی ساخته شد.
بناهای ماندگاری از این دوره به جای مانده است که اغلب با هدف کارکرد اداری و خدماتی احداث شده بودند. بسیاری از این بناها مانند ساختمان شهربانی، ساختمان شهرداری سابق (گنجینه بابل). بیمارستان و بناهای دیگر هنوز مورد استفاده قرار می گیرند. در سالهای اخیر با احداث کمربندی شهر بابل و ایجاد پلهای جدید برروی بابلرود در مسیر جاده آمل، شهر در اطراف کمربندی و همچنین بابلرود در دو طرف جاده آمل گسترش یافته است.

2-3-دین و سواد و آموزش
در سرشماری آبان 1357 حدود 79/99 درصد از جمعیت این شهرستان را مسلمانان تشکیل می دادند. از جمع 421068 نفر جمعیت این شهرستان، 420180 نفر مسلمان، 116 نفر زرتشتی، 8 نفر مسیحی، 1 نفر کلیمی، 245 نفر سایر مذاهب و 518 نفر اشهارنشده اعلام شده است.

در سال 1375 از 375799 نفر جمعیت 6 سال و بیشتر شهرستان حدود 25/78 درصد باسواد بوده اند. نسبت باسوادی در گروه سنی 14-6 سال 34/97 درصد و در گروه سنی 15 سال و بیشتر 70/70 درصد بوده است. در میان افراد لازم التعلیم (14-6 ساله) نسبت باسوادی در نقاط شهری، 30/97 درصد و در نقاط روستایی 27/97 درصد بوده است. نسبت باسوادی در میان مردان 44/82 درصد و در میان زنان 13/74 درصد بوده است. این نسبت در نقاط شهری برای مردان و زنان به ترتیب 48/88 درصد و 82/90 درصد و در نقاط روستایی 85/72 درصد و 83/67 درصد بوده است.

72/71 درصد از جمعیت 24-6 سال شهرستان بابل در سال 1375، مشغول تحصیل بوده اند این نسبت در نقاط شهری 75/76 درصد و در نقاط روستایی 25/68 درصد بوده است 95/95 درصد از کودکان (10-6 ساله)، 26/92 درصد نوجوانان (14-11 ساله) و 31/43 درصد از جوانان (24-15 ساله) در زمان سرشماری به تحصیل اشتغال داشته اند.

2-4- جمعیت و نیروی انسانی:
جمعیت و پراکندگی آن:
به موجب سرشماری ابان 1375، جمعیت شهرستان بابل 421068 نفر بوده است که از این عده 66/42 درصد در نقاط شهری و 34/57 درصد در نقاط روستایی سکونت داشته اند. جمعیت غیرساکن این شهرستان صفر بوده است.

-ساخت جنسی و سنی:
از 421068 نفر جمعیت شهرستان بابل حدود 208680 نفر مرد و 212388 نفر زن بوده اند که نتیجه نسبت جنسی برابر 98 بوده است، یعنی در مقابل هر 100 نفر زن، 98 نفر مرد وجود داشته است. از جمعیت این شهرستان 04/36 درصد در گروه سنی کمتر از 15 سال، 81/58 درصد در گروه سنی 64-10 سال و 13/5 درصد در گروه سنی 65 سال و بیشتر قرار داشته اند. (نمودار 1)

2-5- معماری و مسکن: (معماری بومی منطقه)
تا قبل از سال 1310 هـ . ش تغییرات محسوسی در وضع خانه های سواحل جنوبی دریای خزر به وقوع نپیوست. حتی در مناطق شهری شکل سنتی خانه ها حفظ شده بودند. ولی در سبک کاخ ها، بناهای مذهبی، ساختمانهای دولتی و بناهای دیگر به علت اینکه در احداث آنها همیشه از طرز معماری نقاط مرکزی ایران پیروی می شد، تغییراتی صورت گرفته است.
بنای خانه های سنتی شهرستان بابل عموماً از خشت خام، سنگ، آجر، نی (یله) و چوب تشکیل شده و پوشش آن از گاله (نی)، تخته و سفال است. گاله نوعی گیاه است که در کناره های مرداب می روید و از آن برای بافتن حصیر و پوشش بناها استفاده می کنند. در گذشته، آجر به علت کمیاب بودن منحصراً در قصرهای شمال ایران و در خانه های اعیان و اشراف بکار می رفت. حتی تا چند سال پیش، کاربرد آجر در خانه های روستایی کمتر به چشم می خورد.
در اواخر دوره قاجار، به دلیل رفت و آمد دائمی مردم این ناحیه به اروپا و به خصوص همسایه شمالی، خانه ها و بناهای شهرهای این منطقه کم کم رنگ و شکل دیگری پیدا کرد. توانگران برای ساختن خانه های خود آجر را از شهر بادکوبه وارد می کردند.

از 1310 به بعد به تدریج بناهای غربی در نواحی شمالی کشور به خصوص در شهرها و نواحی ساحلی توسعه یافت. مشخصات سبک بناهای این منطقه به طور کلی عبارت است از: 1-پوشش با شیب تند. 2-سقف مسطح – 3-تالار ستون دار

بناهای شهرستان بابل همچون بناهای سایر نواحی سواحل جنوبی دریای خزر، به طور کلی همواره با خطرات زیر مواجه بوده اند:
1-رطوبت دائمی هوا که چوب را به سرعت فاسد می کند و از بین می برد.

2-خزه و علف های هرز که در بام خانه ها و سطح بیرونی دیوارها می روید و در آنها شکاف ایجاد می کند و باعث فروریختن آنها می شود.
3-سرعت باد که تخته های پوشش بام را از جا کنده و با خود می برد.
4-آب باران که پی ساختمانها را می شوید و رفته رفته از استحکام آن می کاهد.

5-پرندگان که طعمه های خود را زیر سفالهای بام یا میان گالی (لی) پنهان می کنند و برای بازیافتن آنها سفالها را با منقار بلند می کنند و گاله را بیرون می کشند و موجب نفوذ آب باران به بام خانه می شوند و
6-آتش سوزی

2-6- امکانات ارتباطی:
امکانات ارتباطی، اعم از راهها، وسایل حمل و نقل، تلفن، رادیو، تلویزیون، مطبوعات علاوه بر تأثیر مستقیم بر تولیدات یک منطقه و کشور، همچنین توزیع آن، بر پراکندگی مناسب جمعیت، کاهش مهاجرت و ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ جامعه تأثیری قاطع دارند. جابجایی عوامل تولید و حمل و نقل کالاهای تولید شده به مراکز مصرف و برقراری تعادل در عرضه و تقاضاهای کالاها و خدمات، بدون وجود شبکه گسترده ای از راهها و وسایل کافی حمل و نقل ممکن نیست.

2-6-1- راهها: به موجب قوانین و مصوبات جاری، مجموعه شبکه های اصلی راههای کشور، اعم از جاده های موجود و جاده های در حال احداث و ترمیم و نگهداری آنها، به عهده وزارت راه و ترابری است. آنچه که به راههای روستایی فرعی مربوط می شود، این وظایف به عهده وزارت جهادسازندگی است.
اداره راه و ترابری شهرستان بابل، مدیریت قستهایی از سه محور اصلی بابل – بابلسر، بابل – قائمشهر و بابل – آمل، به طول 45 کیلومتر و همچنین 9 محور روستایی به طول 115 کیلومتر را به عهده دارد. نقشه 2 وضعیت راهداری حوزه استحفاظی اداره راه و ترابری شهرستان بابل را نشان می دهد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پاورپوینت چگونه درکارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 دانلود پاورپوینت چگونه درکارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم word دارای 41 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت چگونه درکارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت چگونه درکارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت چگونه درکارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم word

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت چگونه درکارکنان بدقلق خودایجاد انگیزه کنیم word :

اسلاید 1 :

مطالعات و بررسی شواهد نشان می دهد که عامل انگیزه در بیش از 55% موارد درونی است

پس باورها و انگیزه های درونی افراد را در یابید

اسلاید 2 :

چند نکته عجیب و غریب !!!!!

  • هیچ کارمندی بدون انگیزه نیست !!!
  • مدیران معمولا با پرهیز از رودرروئی با کارکنان کم انگیزه خود را تسلی میدهند !!!!
  • اخراج کارمند بی انگیزه نشان درماندگی و شکست مدیریت و سبک رهبری در سازمان است !!!
  • هنر مدیران در هدایت کارکنان با انگیزه به نمایش داده میشود !!!
  • هل دادن کارکنان بدون انگیزه !!!! و ترغیب آنان ، کارکنان با انگیزه ایجاد نمی کند !!!!!
  • وقت گذاری مدیران برای کارکنان بدون انگیزه و جلب همکاری آنان نوعی وقت تلف کردن و یا آب در هاون کوبیدن است

اسلاید 3 :

  • 80%‌ وقت مدیران را 20% کارکنان تلف و یا بخشی عمده ای از وقت و انرژی مدیران را بخود اختصاص می دهند
  • افراد بی انگیزه تا 20% و با انگیزه از 80% توان خود استفاده می کنند
  • 80% افراد بی انگیزه اظهار میدارند که می توانند موثرتر عمل کنند و یکی از دلایل اصلی عدم انجام وظیفه را عدم آگاهی مدیران از چگونه بکارگیری افراد نام میبرند

اسلاید 4 :

ولی مطالعات نشان داده است که :
چرا کارکنان کار مورد نظر شما را انجام نمیدهند 

  • نمی دانند که چکار باید بکنند
  • چگونگی انجام کار را نمیدانند
  • دلیل و ضرورت کار را نمی دانند
  • فکر میکنند روش کاری شما موثر نیست
  • فکر می کنند روش کار خودشان بهتر است
  • کارکنان پیامدهای منفی پیش بینی میکنند
  • مشکلات و محدودیتهای شخصی دارند
  • کار نشدنی است

اسلاید 5 :

  • فکر میکنند کار مورد نظر را انجام میدهند
  • برای انجام کار مثبت پیامد مثبت نمی بینند
  • موانعی خارج از حیطه نظارت وجود دارد
  • فکر میکنند انجام کار دیگری مهمتر است
  • به سبب انجام کاری که انجام داده اند تنبیه میشوند
  • با وجود عدم انجام کار تشویق میشوند
  • هیچ پیامد منفی در مقابل کار منفی نمی بینند

اسلاید 6 :

هفت خطر در مواجهه با کارکنان بد قلق 

.1آب در هاون کوفتن

.2خطر دستفروشی

.3عارضه لذت غفلت

.4دام خود محوری

.5گرایش به قضاوت و صدور حکم اعدام

.6دیدگاه سیاه و سفید

.7خطر انکار

اسلاید 7 :

هفت خطر در مواجهه با کارکنان بد قلق 

.1آب در هاون کوفتن

.2خطر دستفروشی

.3عارضه لذت غفلت

.4دام خود محوری

.5گرایش به قضاوت و صدور حکم اعدام

.6دیدگاه سیاه و سفید

.7خطر انکار

اسلاید 8 :

هفت خطر در مواجهه با کارکنان بد قلق 

.1آب در هاون کوفتن

.2خطر دستفروشی

.3عارضه لذت غفلت

.4دام خود محوری

.5گرایش به قضاوت و صدور حکم اعدام

.6دیدگاه سیاه و سفید

.7خطر انکار

اسلاید 9 :

بعضی از افراد در سازمان و شرکت
خیلی کار میکنند به دیگران کمک میکنند ، به سوالات آنها پاسخ می دهند و کاملا فعال و پویا هستند !
ولی
کار اصلی خود را انجام نمیدهند !!!

اسلاید 10 :

امروزه مدیریت منابع انسانی
پیچیده تراز سایر فن آوری ها می باشد
و از آن به
فنآوری عملکرد منابع انسانی
یا
Human Performance Technology  (HPT)
یاد میشود


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید