دانلود مقاله توازن استراتژی های عملیاتی، بازاریابی و رقابتی به منظور افزایش عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) فایل ورد (word) دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله توازن استراتژی های عملیاتی، بازاریابی و رقابتی به منظور افزایش عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله توازن استراتژی های عملیاتی، بازاریابی و رقابتی به منظور افزایش عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1386
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات: 15
چکیده:
این ادعا وجود دارد که چنانچه بین استراتژیهای رقابتی و فعالیتهای استراتژیک وظیفه ای (کارکرد) ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد، منجر به عملکردبهینه کسب و کار خواهد شد. در این مقاله به بررسی اینکه چگونه ارتباط میان استراتژی های عملیاتی، بازاریابی ، رقابتی ، عملکرد وکارائی سازمان را در صنعت بانکداری متاثر می کند پرداخته خواهد شد. یافته های تحقیق نشان میدهد که:
1- استراتژی های رقابتی رابطه بین فعالیتهای استراتژیک بازاریابی وعملیاتی و عملکرد سازمانی را تعدیل می کند.
2- انسجام و یکپارچگی تصمیمات استراتژیک عملیاتی و بازاریابی بر روی عملکرد و کارایی سازمانی اثر قابل ملاحظه ای را دارد.
3- عملکرد و کارایی واحدهای بانکی در درون گروه های مختلف استراتژیک به کیفیت پیوند استراتژیک وابسته است.