دانلود مقاله ارائه الگوریتمی برای تحلیل روسازیهای چندلایه با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش اجزای محدود لایه ای افزایشی ف


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارائه الگوریتمی برای تحلیل روسازیهای چندلایه با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش اجزای محدود لایه ای افزایشی فایل ورد (word) دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارائه الگوریتمی برای تحلیل روسازیهای چندلایه با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش اجزای محدود لایه ای افزایشی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارائه الگوریتمی برای تحلیل روسازیهای چندلایه با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش اجزای محدود لایه ای افزایشی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارائه الگوریتمی برای تحلیل روسازیهای چندلایه با رفتار ویسکوالاستیک با استفاده از روش اجزای محدود لایه ای افزایشی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات: 15
چکیده:
در این مقاله یک الگوریتم کارآمد به منظور تحلیل روسازیهای چندلایه با رفتار ویسکوالاتیک خطی برای لایه آسفالتی توسعه یافته است. رفتار ویسکوالاستیک مصالح آسفالتی به صورت سری پرونی در قالب مدل تعمیم یافته کلوین در نظر گرفته شده است. روش اجزای محدود لایه ای به عنوان یک ابزار کارآمد برای شبیه سازی سازه های چندلایه با رفتار الاستیک مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله به توسعه روش اجزای محدود لایه ای برای تحلیل سازه های چند لایه که یک یا چند لایه آن دارای لایه با رفتار ویسکوالاستیک می باشند متمرکز شده است. به منظور از اجتباب از تبدیلات ریاضی و توابع انتگرالی در دامنه زمانی تحلیل، از یک روش گسسته زمانی افزایشی در دامنه زمانی استفاده شده است. کدنویسی برنامه بر اساس زبان برنامه نویسی فرترن انجام شده و اعتبارسنجی و دقت آن نیز با استفاده از نرم افزار ABAQUS انجام شده است. سرانجام یک روسازی چهار لایه که لایه رویه آسفالتی آن دارای رفتار ویسکوالاستیک خطی می باشد به روش شبه استاتیکی مورد تحلیل قرار گرفته است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.