دانلود مقاله ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز فایل و


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت، چالشها و راهکارها
تعداد صفحات: 8
چکیده:
باوجود رشد سریع و بین المللی شدن خدمات، بخصوص خدمات مالی، بانک ها به عنوان یک سازمان خدماتی نقش هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیتهای اقتصادی جامعه را برعهده دارند. این پژوهش باهدف،ارزیابی ورتبه بندی شاخص های کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانو وسروکوال درموسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه شعب شهر شیراز می باشد. براساس نتایج بدست آمده از ادغام دومدل سروکوال وکانو مشاهده می شود که مولفه احساس امنیت شخصی ودارایی های مشتریان وصحیحوبدون اشتباه بودن گزارشات، اسناد و مدارک ارائه شده ومنظم وآراسته بودن ظاهرکارکنان شعبه جزءنیازهای بایدی باشکاف منفی می باشد که دراولویت اول رسیدگی قرارگرفته شده است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.