دانلود نمد، ساده ترین و ارزانترین فرش جهان نگاهی به نمدمالی و جایگاه فراموش شده آن در صنایع دستی ایران فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود نمد، ساده ترین و ارزانترین فرش جهان نگاهی به نمدمالی و جایگاه فراموش شده آن در صنایع دستی ایران فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود نمد، ساده ترین و ارزانترین فرش جهان نگاهی به نمدمالی و جایگاه فراموش شده آن در صنایع دستی ایران فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود نمد، ساده ترین و ارزانترین فرش جهان نگاهی به نمدمالی و جایگاه فراموش شده آن در صنایع دستی ایران فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود نمد، ساده ترین و ارزانترین فرش جهان نگاهی به نمدمالی و جایگاه فراموش شده آن در صنایع دستی ایران فایل ورد (word) :


نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بین المللی فرهنگ، هنر و معماری اسلامی

تعداد صفحات : 7

چکیده مقاله:

یکی از صنایع دستی کاربردی ایران نمد مالی نام دارد. نمد زیر اندازی است که بدون استفاده از دار تهیه می شود و برای تهیه ی آنعمل بافت هم صورت نمی پذیرد، بلکه با استفاده از دو خاصیت پشم (جعد یابی و پوسته ای شدن) تولید می شود و با ایجاد فشار (مالیدن) ورطوبت و حرارت و در نتیجه ی در هم رفتگی الیاف پشم تولید میشود. نمدمالی از صنایع بسیار قدیمی است هر چند امروزه خبری از آن نیست امانمد از حیث مشخصات فنی و طرح و نقش بسیار جالب و در خور ستایش است. تولید فرش های نمدین، به مراتب ساده تر از تهیه سایر فرش ها نظیرقالی و گلیم است. در گذشته نمد در بیشتر نقاط ایران تولید می شده. از انواع محصولات نمدی می توان به کرک یا فرجی، زیر انداز و کلاه نمدیاشاره کرد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.