دانلود ارزیابی نگرش اساتید و کارمندان به وضعیت فعلی مدیریت دانش متاثر از فرهنگ سازمانی درآموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرج فای


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود ارزیابی نگرش اساتید و کارمندان به وضعیت فعلی مدیریت دانش متاثر از فرهنگ سازمانی درآموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرج فایل ورد (word) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود ارزیابی نگرش اساتید و کارمندان به وضعیت فعلی مدیریت دانش متاثر از فرهنگ سازمانی درآموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرج فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود ارزیابی نگرش اساتید و کارمندان به وضعیت فعلی مدیریت دانش متاثر از فرهنگ سازمانی درآموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرج فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود ارزیابی نگرش اساتید و کارمندان به وضعیت فعلی مدیریت دانش متاثر از فرهنگ سازمانی درآموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرج فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم

تعداد صفحات : 11

چکیده مقاله:

مدیریت دانش مجموعه عملکردها و فرآیندهایی جهت بهبود جایگاه سازمان و ایجاد ارزش در سازمان می باشد،هدف از تحقیق بررسی وضعیت مدیریت دانش متاثر از فرهنگ سازمانی از دیدگاه کارکنان و اساتید در آموزشکدهفنی و حرفه ای سما کرج می باشد. بررسی وضعیت مدیریت دانش سازمانی و طرح های آن برای یاری رساندن به سازمان ها و موسسات آموزش عالی در دستیابی به جایگاه اصلی و متمایزشان و مزایای رقابتی و کاربرد سرمایههای دانشی امری ضروری به نظر می رسد. دوره زمانی تحقیق در سال94-95 و جامعه آماری تحقیق آموزشکده فنی و حرفه ای سما کرج می باشد که از نمونه آماری در دسترس 178 نفر مورد آزمون قرار گرفتند. .با استفاده از روش آزمون t مقایسه میانگین دو جامعه آماری، نتایج آماری در سطح اطمینان 95 % حاکی از آن است که : تفاوت معناداری بین ادراک اساتید و کارمندان از وضعیت تولید دانش و ذخیره دانش و کاربرد دانش در موجود در آموزشکده فنی و حرفه ای سما کرج وجود دارد، در مقیاس سازماندهی دانش، میانگینهای مشابهی برای اساتید و کارمندان کسب شده است بنابراین تفاوت معناداری بین ادراک اساتید و کارمندان از وضعیت سازماندهی دانش در آموزشکده فنی و حرفه ای سما کرج وجود ندارد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.