دانلود مقاله تاثیر کربوهیدراتهای مختلف روی رفتار تخم ریزی ملکه و میزان ذخیره عسل در کلنی زنبور عسل فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تاثیر کربوهیدراتهای مختلف روی رفتار تخم ریزی ملکه و میزان ذخیره عسل در کلنی زنبور عسل فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تاثیر کربوهیدراتهای مختلف روی رفتار تخم ریزی ملکه و میزان ذخیره عسل در کلنی زنبور عسل فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تاثیر کربوهیدراتهای مختلف روی رفتار تخم ریزی ملکه و میزان ذخیره عسل در کلنی زنبور عسل فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تاثیر کربوهیدراتهای مختلف روی رفتار تخم ریزی ملکه و میزان ذخیره عسل در کلنی زنبور عسل فایل ورد (word) :

دانلود مقاله تاثیر کربوهیدراتهای مختلف روی رفتار تخم ریزی ملکه و میزان ذخیره عسل در کلنی زنبور عسل فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1385 در بوم شناسی گیاهان زراعی (دانش نوین کشاورزی) از صفحه 15 تا 24 منتشر شده است.
نام: تاثیر کربوهیدراتهای مختلف روی رفتار تخم ریزی ملکه و میزان ذخیره عسل در کلنی زنبور عسل
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله زنبور عسل
مقاله کربوهیدرات
مقاله تخم ریزی
مقاله عسل،شهد
مقاله شکر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
یک کندو هر چه با جمعیت زیاد وارد فصل جمع آوری شهد شود به همان اندازه میزان شهد و عسل جمع آوری شده زیاد خواهد شد، به این جهت برای تامین احتیاجات انرژی در مواقع کمبود شهد در طبیعت، باید از شهدهای مصنوعی جهت جایگزین کردن شهد طبیعی استفاده نمود. به منظور بررسی تاثیر جایگزینی شهدهای مصنوعی به جای شهد طبیعی بر روی جمعیت کلنی، چهار تیمار غذایی و یک گروه شاهد روی 25 کلنی زنبور عسل با 5 تکرار در قالب آزمایش فاکتوریل بر پایه طرح کاملا تصادفی مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت .نتایج نشان دادکه بین جیره های غذایی از نظر میزان تخم ریزی ملکه در سطح احتمال 1% اختلاف معنی دار وجود دارد. ولی بین سمت راست و چپ قاب (از نظر تعداد نوزاد) اختلاف غیر معنی دار بود . با توجه به مقایسه میانگین ها مشخص شد که اختلاف 3 تیمار عسل، شکر و (نشاسته + عسل) ضمن دارا بودن میانگین بالا غیر معنی دار می باشد. بنابراین در نظر گرفتن هزینه غذایی برای هر یک از تیمارها ، شکر به عنوان بهترین غذا برای افزایش تولید جمعیت معرفی شد و ترکیب (نشاسته + عسل) و عسل به ترتیب در مراحل دوم و سوم قرار گرفتند. هم چنین از مطالعه میزان ذخیره عسل مشخص گردید که تیمارهای مربوط به غذاهای ( نشاسته + شکر) و (نشاسته+ عسل) با میانگین بالا و اختلاف غیر معنی دار، بیشتر از غذاهای دیگر بر روی میزان ذخیره عسل موثر هستند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.