دانلود تبیین عوامل موثر بر تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری دانش بنیان در کسب و کارهای جدید(شاهد تجربی:فیس بوک) فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود تبیین عوامل موثر بر تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری دانش بنیان در کسب و کارهای جدید(شاهد تجربی:فیس بوک) فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تبیین عوامل موثر بر تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری دانش بنیان در کسب و کارهای جدید(شاهد تجربی:فیس بوک) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تبیین عوامل موثر بر تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری دانش بنیان در کسب و کارهای جدید(شاهد تجربی:فیس بوک) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تبیین عوامل موثر بر تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری دانش بنیان در کسب و کارهای جدید(شاهد تجربی:فیس بوک) فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1392

نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی (با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

تحقیق و توسعه، مجموعه اقداماتی سیستماتیک و خلاقانه است که هدف از آن افزودن گنجینه دانش و استفاده از این گنجینه در کاربردهای جدید است. هدف تحقیق تبیین عوامل موثر بر تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری دانش بنیان در کسب و کارهای جدید در فیس بوک است. جامعه آماری مدیران و کسانی اند که از کسب و کار در فیس بوک پول در می آورند. برای نمونه گیری روش گلوله برفی بکار رفته است. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه و جهت تجزیه و تحلیل آمار توصیفی و تجزیه و تحلیل رگرسیون لجستیک استفاده شده است. متغیرهای تاثیرگذار بر فعالیتهای تحقیق و توسعه که در مقاله بدانها اشاره شده است، شامل: تحقیق و توسعه تجاری، تامین مالی تحقیق و توسعه، روند هزینه های داخلی تحقیق و توسعه و سرمایه مخاطره آمیز می باشند. در نهایت نتیجه گیری می شود که نتیجه گیری می شود تحقیق و توسعه امری مهم برای رشد اقتصادی کسب و کارهای جدید و دانشبنیان بشمار می رود چرا که بیشتر کشورهای جهان به نقش با اهمیت این قبیل فعالیتها پی برده اند. همچنین مدیران باید بدانند تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری دانش بنیان اثر مستقیم بر نوآوری کسب و کارها در فیس بوک دارند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.