دانلود مقاله توسعه اقتصادی متوازن عدالت محور در راستای زمینه سازی شرایط ظهور منجی عالم بشریت(عج) فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله توسعه اقتصادی متوازن عدالت محور در راستای زمینه سازی شرایط ظهور منجی عالم بشریت(عج) فایل ورد (word) دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله توسعه اقتصادی متوازن عدالت محور در راستای زمینه سازی شرایط ظهور منجی عالم بشریت(عج) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله توسعه اقتصادی متوازن عدالت محور در راستای زمینه سازی شرایط ظهور منجی عالم بشریت(عج) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله توسعه اقتصادی متوازن عدالت محور در راستای زمینه سازی شرایط ظهور منجی عالم بشریت(عج) فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: اولین همایش ملی توسعه فعالیتهای اقتصادی

تعداد صفحات: 15

چکیده:

همه پیغبران و اولیای الهی برای این آمدند که پرچم توحید را در عالم گسترش دهند؛ پرچم توحید را به اهتزاز در آورند و روح توحید را در زندگی انسانها زنده کنند. بدون عدالت، بدون استقرار عدل و انصاف، توحید معنای ندارد. یکی از نشانه ها یا ارکان توحید، نبودن ظلم و بی عدالتی است. لذا شما می بینید که پیام استقرار عدالت ، پیام پیغمبران است (مقام معظم رهبری ). محور اساسی نظام انقلاب اسلامی حرکت براساس نگرش توحیدی بر محور عدالت است. امت وامامت، و رهبری نظام انقلاب اسلامی منتظرانی هستند که برای سرعت و شتاب دادن به حرکت خود هر لحظه منتظر ظهور امام زملنشان هستند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.