دانلود مقاله محاسبه ضرایب شدت تنش در نمونه دیسکی شکل به روش تجربی برهم نگاری تصاویر دیجیتالی فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله محاسبه ضرایب شدت تنش در نمونه دیسکی شکل به روش تجربی برهم نگاری تصاویر دیجیتالی فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله محاسبه ضرایب شدت تنش در نمونه دیسکی شکل به روش تجربی برهم نگاری تصاویر دیجیتالی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله محاسبه ضرایب شدت تنش در نمونه دیسکی شکل به روش تجربی برهم نگاری تصاویر دیجیتالی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله محاسبه ضرایب شدت تنش در نمونه دیسکی شکل به روش تجربی برهم نگاری تصاویر دیجیتالی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: بیست و دومین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک
تعداد صفحات: 6
چکیده:
در میان روش های تجربی گوناگونی که جهت بررسی اجسام دارای ترک ارائه شده است، روش برهم نگاری تصاویر دیجیتالی (DIC) به دلیل کارایی و دقت بالا و چیدمان ساده تر طی سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از کاربردهای این روش محاسبه ضرایب شدت تنش در اجسام ترک دار با استفاده از میدان جابجایی می باشد. نمونه دیسکی شکل تحت بار فشاری (دیسک برزیلی) ساخته شده از ماده پلیمری PMMA جهت ایجاد شرایط مختلف مود شکست مورد استفاده قرار گرفت. با تغییر راستای بارگذاری نسبت به راستای ترک، شرایط مود I خالص، و مود ترکیبی I/II ایجاد، و در هر مرحله میدان جابجایی با انجام برهم نگاری بین تصویر مرجع و تصاویر تغییر شکل یافته بدست آمده اند. تاثیرات جابجایی جسم صلب و چرخش جسم صلب از میدان جابجایی حذف گردیدند و ضرایب شدت تنش با به کارگیری روش حداقل مربعات و از طریق حل معادلات شکست ویلیامز محاسبه گردید. نتایج به دست آمده از آزمایش های تجربی با نتایج عددی و تجلیلی موجود در منابع مقایسه شد که مطابقت خوب این نتایج نشان دهنده دقت و کارایی بالای روش جدید DIC در بررسی مسائل مکانیک شکست می باشد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.