دانلود بررسی تاثیر اشتغال مادران بر خود پنداره ی فرزندان در دبیرستانها فایل ورد (word)


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی تاثیر اشتغال مادران بر خود پنداره ی فرزندان در دبیرستانها فایل ورد (word) دارای 101 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی تاثیر اشتغال مادران بر خود پنداره ی فرزندان در دبیرستانها فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی تاثیر اشتغال مادران بر خود پنداره ی فرزندان در دبیرستانها فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی تاثیر اشتغال مادران بر خود پنداره ی فرزندان در دبیرستانها فایل ورد (word) :

کارشناسی علوم تربیتی(مدیریت و برنامه ریزی آموزشی)

دانلود بررسی تاثیر اشتغال مادران بر خود پنداره ی فرزندان در دبیرستانها فایل ورد (word)

چکیده فایل :‌

اشتغال روز افزون زنان به کارهای خارج از منزل باعث شده که ساختار خانواده دچار تغییر و تحول گردد ،‌ با توجه به نقش مادر در پی ریزی شخصیت کودک ، ممکن است عدم حضور مادران شاغل در خانه به عنوان یک عامل خانوادگی بر خود پنداری فرزندان تأثیر داشته باشد.هدف این فایل، بررسی تأثیر اشتغال مادران بر خود پنداری فرزندان و ارائه راه بردهایی در جهت بهبود شرایط موجود است. فایلگر (4) فرضیه را مورد بررسی قرار داده است که به این شرح می باشد. میزان خود پنداری فرزندان مادران شاغل از فرزندان مادران غیر شاغل بالاتر است. میزان خود پنداری دختران دارای مادر شاغل از دختران دارای مادر غیر شاغل بالاتر است . میزان خود پنداری پسران دارای مادر شاغل از پسران دارای مادر غیرشاغل بالاتر است .میزان خود پنداری دختران دارای مادر شاغل از پسران دارای مادر غیر شاغل بالاتر است .

جامعه آماری ، کلیه دانش آموز مدارس دخترانه و پسرانه در شهرستان اردبیل که در سال تحصیلی 90-89 در کلاس سوم دبیرستان مشغول به تحصیل بوده اند که از میان این جامعه تعداد 100 نفر دانش آموز دختر و پسر بعنوان گروه نمونه به صورت تصادفی انتخاب شده اند . برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش توصیفی استفاده شده است . جهت توصیف داده ها از روشهای آمار توصیفی مانند جداول توزیع فراوانی ، درصد ،‌ میانگین انحراف استاندارد و نمودار ستونی استفاده شده است

مقدمه

امروزبه علت پیچیده وتخصصی شدن روابط تولید وگسترش جوامع صنعتی انگیزه شرکت فعالانه زنان پا به پای مردان در صحنه های فعالیتهای اقتصادی ، اجتماعی بیشتر گردیده است. این امر از این بابت است که ضرورت زندگی آنان را واداشته همانند مردان به کار وتلاش بپردازند . همانگونه که در گذشته های دور، زنان علاوه بر خانه داری وتربیت کودکان پا به پای مردان مشغول کار کشاورزی ودامپروری بودند و در اقتصاد خانواده نقش به سزائی را ایفا می کرداند، امروزه هم آنها را می توان در عرصه های مختلف اجتماعی مشغول به تلاش و فعالیت دید.

تاریخ زنان فرازهای مختلفی دارد که نماینگر عمق حرکت تکاملی آن است خداوند سبحان، تمامی انسانها را خلیفه خویش بر روی زمین قرار داده و حرکت در مسیر قرب به خدا را به جنس خاصی محدود نکرده است . زنان مانند مردان دارای عقل و فکر واراده وشخصیت بوده واز نظر انسانیت تفاوتی با همدیگر ندارند. از نظر اسلام هر کدام از آنها دارای کمالات انسانی بیشتری باشند، در پیشگاه الهی مقرب تر خواهندبود. پیامبر بزرگ اسلام(ص) ، برترین شخصیت جهان هستی می فرمایند:

تحصیل روزی حلال از راه کار وکسب،برتمام مسلمان ( اعم از زن و مرد واجب است ) این سخن با ارزش با تمام صراحت وگویایی،دلیل محکمی است که نه تنها زن مانند مرد حق فعالیت داشته ومیتواند در تمام مسائل اقتصادی، در اجتماع به تلاش خودادامه دهد، بلکه گاهی بنا به وظیفه دینی این عمل واجب نیز می شود(بابازاده ، 1370 صفحات 357 ، 358 ).

دانلود بررسی تاثیر اشتغال مادران بر خود پنداره ی فرزندان در دبیرستانها فایل ورد (word)
فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه.. 1

اهمیت وضرورت فایل.. 5

موضوع فایل.. 7

اهداف فایل.. 7

هدفهای ویژه.. 7

بیان مساله مورد فایل.. 7

فرضیه های فایل.. 8

فرضیات ویژه.. 8

تعاریف عملیاتی متغیرها واصطلاحات و واژگان.. 9

اشتغال.. 9

اشتغال مادر.. 9

خودپنداری.. 9

فصل دوم

تاریخچه اشتغال زنان در ایران.. 12

اشتغال مادر.. 16

اهمیت روابط مادر وکودک.. 17

اشتغال زنان در جهان.. 19

دیدگاه اسلام درباره اشتغال زنان.. 21

انگیزه ها و عوامل اشتغال زنان.. 25

تأثیر اشتغال زنان بر خانواده.. 27

شخصیت.. 33

تکوین من.. 42

خود.. 44

خود ایده آل.. 46

نظریه راجرز.. 46

نظریه‌مازلو.. 50

نظریه آلپورت.. 51

پیشینه فایل.. 53

فایلات انجام شده در ایران.. 53

فایلهای انجام شده در سایر کشورها.. 60

فصل سوم

روش فایل.. 63

جا معه آماری.. 63

نمونه و روش نمونه گیری.. 63

روش نمونه گیری.. 64

ابزار اندازگیری.. 64

روش جمع آوری اطلاعات.. 65

فصل چهارم

الف)آمار توصیفی.. 68

بخش دوم آمار استنباطی.. 72

فصل پنجم

نتایج کلی فایل.. 76

عمده ترین نتایج این فایل عبارتند از.. 76

محدودیتهای فایل.. 78

پیشنهادهای فایل.. 79


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.